#11 CIY: Cynamonowo-jabłkowa owsianka

Cześć,
dzisiaj pokaże wam jedną z moich ulubionych owsianek na śniadanie. Ja robię tą akurat na wodzie, ale również można zrobić ją na mleku krowim czy roślinnym. :)


→ 3 łyżki płatków owsianych
→ pół jabłka
→ mleko lub woda 
→ cynamon
→ słonecznik, otręby, nasiona chia, siemię lniane*
* można dodać, ale nie trzeba

 
1. Wszystkie składniki oprócz jabłka wsypujemy do garnka, zalewamy wodą lub mlekiem i posypujemy odrobiną cynamonu.
2. Gotujemy na małym ogniu do uzyskania odpowiedniej konsystencji cały czas mieszając.
3. Jabłko kroimy w kostkę i wrzucamy do garnka. Można jeszcze posypać cynamonem (ja zawsze sypię go dużo :)).
4. Wszystko dokładnie mieszamy.
5. Gotową owsiankę wsypujemy do miski.

  

Jedliście już taką owsiankę?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Ale mi zrobiłaś apetyt :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, zjadłabym teraz coś takiego! Nie, nigdy nie próbowałam tego typu owsianki, muszę spróbować. Wykorzystam ten przepis. :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie jadłam takiej owsianki, ale na pewno wykorzystam ten przepis jutro rano :D
    http://martyna-semen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam dodać jeszcze kakao - smakuje nieziemsko ❤


    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziemy musiały spróbować !! Świetny post ;) pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka wygląda bardzo apetycznie! :) Osobiście nie przepadam za owsiankami, ale może z czasem się do nich przekonam. Pozdrawiam :) http://asfragileasice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam!
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Owsianka dla mnie śniadanie idealne :D Ja wolę truskawką, ale jabłkowo-cynamonową też lubię :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda świetnie i smakowicie:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie wygląda..domyślam się nawet jak smakuje, robię sobię bardzo podobną :D Jest smaczna:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm taka owsianka wygląda pysznie :D
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój przyjaciel się zdrowo odżywia.. Wysłałam mu owsiankę! Dziękuje! :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda przepysznie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Codziennie jadam owsiankę, ale taką jeszcze nie widziałem
    photos-by-mef.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie jadłam owsianki xD
    najwyższy czas spróbować!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam owsianki! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię owsianki :) Jeżeli już robię to na mleku, ale zdarza się też, że używam błyskawicznych na wodzie, twoja wygląda apetycznie, pozdrawiam!

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda przepysznie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie mogę się przekonać do owsianki, nie jadłam nigdy dobrej i się zraziłam :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm chyba zrobie sobie taki smakołyk jutro na sniadanie ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda pysznie, ale osobiście nienawidzę owsianek z dodatkami. Jem zazwyczaj zwykłą, na mleku. Ewentualnie czasami dosypię garść borówek, ale to wszystko ;)
    Buziaki!
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jadłam, super. Właśnie biorę się za robienie jakiegoś super deseru z owoców leśnych ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. przepis na pyszne, smaczne, zdrowe śniadanie. Ta owsianka ma wszystko, czego potrzebuję o poranku

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam tego typu owsianki :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę cudownego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo smakowicue to wygląda. Napewno spróbuję.
    Jestem wdzieczna za kazdy komentarz i subskrybcje.
    Pozdrawiam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Też często jem ta owsiankę, mampo niej energie na cały poranek:)
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Po szczerości to owsiankę jadłam... Właściwie to w całym życiu nie jadłam jej ani razu. Czas to nadrobić :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda przepysznie ! :)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jadłam jeszcze takiej owsianki, wydaje się prosta do zrobienia więc pewnie niedługo się skuszę :)

    Truskaweczka (klik) Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubie takie "fit" przepisy :D są pomocne

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy jeszcze nie jadłam takiej owsianki, ale od jakiegoś czasu staram się jeść zdrowo i ten przepis jest naprawdę dobry! :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa kompozycja owoców z owsianką :) Podoba mi się twój blog i oczywiście zaobserwowałam. Liczę na to samo - Jeśli podoba ci się mój blog - Zaobserwuj :)
    Pozdrawiam
    https://girlchat27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda pysznie *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis na owsiankę! Wygląda naprawdę smakowicie :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie będę musiała taką owsiankę zrobić ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie jadam owsianek. Nigdy za nimi nie przepadałam i raczej nigdy mi nie zasmakują ;c
    pozdrawiam
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham owsianki w kazdej postaci! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.de/

    + potrzebuje pomocy przy zmianie wyglądu bloga! Ktoś chętny? :)

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę spróbować ;D

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za owsianką :/

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. aż chyba idę sobie zrobić owsiankę! :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Na pewno wypróbuję ten przepis :)
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam owsiankę, więc chętnie skorzystam z przepisu :)

    Klikniesz nam w link pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pozdrawiam wygląda pysznie
    może obserwacja za obserwacje ??
    https://modnagysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem, może to trauma z dzieciństwa po tym, jak zmuszali mnie do jedzenia ryżu z jabłkiem, spowodowała, iż do tej pory nie próbowałam owsianki z jabłkiem.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  46. Zostałaś nominowana do LBA ♥ Wiecej informacji na moim blogu http://justdaaria.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Owsianka zawsze spoko <3

    Zapraszam serdecznie do siebie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo prosty aczykolwiek apetyczny pomysł. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam owsianki,więc pewnie skuszę się i na Twój przepis♥
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!