Youtuberzy promujący zaburzenia odżywiania?

Hej, 
ostatnio na YouTubie natknęłam się na filmik pod takim tytułem jaki jest mój post. W internecie panuje moda na zdrowy styl życia, ale również na głodówki, które są najgorszą rzeczą, którą można zrobić sobie i swojemu organizmowi. Nie będę się długo na ten temat wypowiadać, ponieważ wszystko jest zawarte w filmie, który Wam podlinkuję na koniec.
Chcę tylko podkreślić, że mój blog nie ma na celu zachęcanie do głodówek czy jakiejkolwiek obsesji na punkcie zdrowego jedzenia, ponieważ nie zawsze sama tego przestrzegam (nie dajmy się zwariować, czasem można przecież pozwolić sobie na coś słodkiego). Podaje tutaj proste wskazówki, które mają pomóc komuś zacząć. Ja na blogu tylko proponuję różne zamienniki czy przepisy, ale nie należy tego traktować jako plan dietetyczny.
Pamiętajcie, że chcąc prowadzić zdrowy tryb życia nie powinno się głodować - należy jeśćzwłaszcza kiedyś się trenuje! Dlatego najlepiej skonsultować się z lekarzem lub dietetykiem, ponieważ takie zmiany na własną rękę bez żadnej wiedzy przyniosą wiele konsekwencji (jak u mnie).
Aby schudnąć zdrowo i na długie lata należy się odpowiednio odżywiać, a nie stosować restrykcyjnej diety samemu, bez konsultacji z lekarzem. 


Zapraszam do obejrzenia filmiku. :)
Chłopak w filmiku mówi też o weganizmie, ale to już inny temat. :)

Czekam na Wasze komentarze na ten temat.


tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Zaraz obejrzę ten filmik i masz rację - głodówki są straszne, a promowanie tego, jejku, nawet nie wiem, jak to określić. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że tak. Nie wiem dlaczego ludzie kojarzą dobrą i zdrową dietę z głodówką i walką o przetrwanie :D Bardzo fajny post!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem jak można przejść na głodówkę :(
    Bardzo dobrze, że napisałaś ten post, ponieważ w XXI wieku zaburzenia są niestety bardzo często spotykane..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą. :) Jest to niestety częsty problem.
    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie:
    Mój blog-KLIK!

    Byłabym wdzięczna gdybyś polubiła moją strone na fb:

    https://m.facebook.com/pasjealifasion/?ref=bookmarks

    Z góry Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka przeszła raz na głodówkę i nie wyszło jej to na dobre. Kiedy chce się prowadzić jakąś dietę powinno się skontaktować z dietetykiem, gdyż potem może ucierpieć nasze zdrowie. Oglądnęłam filmik i jest naprawdę ciekawy. Będę musiała go jej przesłać ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety w dzisiejszych czasach coraz więcej mlodych dziewczyn głoduję się chcąc osiągnąć "perfekcje".. Dobrze jest dbać o siebie i o swoje ciało, ale nie przesadzajmy..

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  7. Prowadziłam bardzo zdrowy styl życia, udało mi się to przez 3 miesiące. Schudłam dzięki temu 6 kg, niestety przerwałam..teraz waże więcej niż przed zdrowym stylem zycia..wszystko dlatego, że powróciłam do nie zdrowego odżywiania..Nie poddam się jednak i powróce do zdrowego odżywiania i uprawiania sportu, mam nadzieje, że tym razem moja zmiana potrwa dłużej niż trzy miesiące..najlepiej jakby to była zmiana na całe zycie. Ciekawy post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Głodzenie się to częsty problem wynikający z głupoty bądź nie wiedzy a oglądanie takich filmików gdzie ktoś mówi sobie jak według niego jest dobrze to troche przesadza.. Masz rację jeżeli chcemy już naprawdę zacząć trenować, odchudzać się przejść na dietę to powinniśmy udać się do lekarza

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Głodówki są okropne i nie rozumiem jak głupim czy zdesperowanym trzeba być, żeby się na nie zdecydować.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post, na pewno będę wpadać tutaj częściej! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zszokowało mnie to.. przecież tyle się teraz mówi o osobach mających zaburzenia odżywiania. Tyle ludzi przez to zmarło... Więc dlaczego jest to promowane? I to jeszcze przez youtuberów, którzy - nie oszukujmy się - wywierają ogromny wpływ na oglądające ich nastolatki. Brakuje słów..
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikt nie powinien podejmować żadnej diety kiedy nie wie na ten temat prawie nic. Tym bardziej tak radykalnej jak głodówka.
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem oczarowana Twoim blogiem <3 bardzo podoba mi się post!
    Może wspólna obserwacja ? :) Zapraszam do mnie http://brillantirose.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaburzenia odżywiania, są trudne do wyleczenia. Często ludzie chcąc mieć wymarzoną sylwetkę zapominają o swoim zdrowiu. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świat zwariował chyba ostatnio na punkcie jedzenia.../Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku trzeba się zapoznać ze skutkami jeżeli chce się podjąć jakieś rygorystyczne sposoby odchudzania. Najlepiej po prostu jeść zdrowo i nie przejadać się. Przydatne są takie wskazówki, aby co nieco pozamieniać na lepszą wersję. :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  17. Diety to bardzo trudny temat, faktycznie w naszych czasach zaburzenia odzywiania pojawiają się coraz częsciej. Świetny post ;) obserwuje bloga ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ;)
    http://xthy.blogspot.com/2016/06/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mądrze napisane, dieta i cwiczenia sa tu wazne a nie zadne glupie glodowki! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli się głodzimy, szybko dopadną nas efekty jojo, a po za tym nasze zdrowie bardzo ucierpi ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie, no głodować się? Nigdy bym tak nie zrobiła, nawet będąc grubą. Może po części tego nie rozumiem, bo jestem szczupła i wysoką osobą.. Pozdrawiam serdecznie Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaraz obejrzę filmik który dodałaś w poście jednak już teraz mogę zgodzić się z tym, że głodówki są głupie. Wcale nie sprawią, że schudniemy a wręcz przeciwnie - możemy ważyć jeszcze więcej i dodatkowo wylądować w szpitalu :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie patrzę na wagę... bo wiem ze to ile ważymy nigdy nie bedzie zgodne z tym jak wyglądamy. Kości, mięśnie itd mają na to wpływ...
    Patrzę na to jak wyglądam... i tu jest już gorzej, bo po prostu nienawidzę tego jak wyglądam :D
    Od jakiegoś czasu jem mniej... nie dlatego że się głodzę czy coś... po prostu nie mam ochoty. Nie wiem czy to jest związane bezpośrednio ze mną czy może z cukrzycą.. nie wiem...

    Bardzo ciekawy post.
    Filmik mnie wciągnął. Oglądałam uważnie, aż do momentu kiedy usłyszałam o weganizmie...

    Zapraszam:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety młode osoby łatwo poddawane są takim modom przez co wiele z nich zmaga się potem z problemami odżywiania, szkoda że jest to również promowane na "youtubie". Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że ktoś odważył się poruszyć ten temat :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  26. Swoją drogą w komentarzach widzę, że głodówki są głupie a ciekawi mnie:
    a) jaką wagę/figurę mają osoby piszące
    b) czy przypadkiem same kiedys o tym nie myślały...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!