Letni haul

Hej,
rok szkolny jak szybko się zaczął tak szybko się skończył. Nie mam pojęcia jakim cudem są wakacje i jakim cudem będę szła już do trzeciej klasy technikum. Ten rok był szczególnie trudny dla mnie, ale cieszę się, że to już koniec. Na szczęście dostałam świadectwo z paskiem i znowu składałam wniosek o Stypendium Prezesa Rady Ministrów, ponieważ mam najwyższą średnią w szkole. Bardzo się z tego cieszę. Może w końcu zrobię to prawo jazdy. :)
Za tydzień jadę z koleżanką nad morzę, więc gdy wrócę pojawi się post z naszej podróży. Mam nadzieję, że pogoda nam dopisze i będziemy się świetnie bawić. 
Mam też nadzieję, że przez wakacje uda mi się poukładać sobie wszystko w głowie i przestane jest słodycze i inne nie zdrowe rzeczy, a przede wszystkim, że przestanę się objadać i podjadać. Życzcie mi powodzenia. :)
A dzisiaj przychodzę do Was z haulem zakupowym. Myślałam, że jednak go nie zrobię, ale w końcu udało mi się coś kupić dla siebie, bo jest z tym wielki problem odkąd przytyłam.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A Wy dorwaliście coś na przecenach? Macie jakieś plany na wakacje?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. lubię motywy zwierząt zawsze są hot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny haul! Bardzo ładne rzeczy :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybieram się jutro na zakupy :) U Ciebie najbardziej spodobała mi się ostatnia stylizacja bardzo ładnie to wygląda :) Też bym sobie takie kupiła :0

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nie mam pojęcia jak szybko to wszystko zleciało.. Jeszcze nie przywykłam do myśli, że jutro nie pójdę do szkoły hahaha! Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak narazie nie wybieram się na żadne zakupy, gdyż postanowiłam oszczędzać :D
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny haul! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post
    Super rzeczy
    Pięknie wyglądają
    Gratuluję z dobrej średniej
    Pozdrawiam i miłych wakacji oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na wyprzedażach tylko buty i ubrania online :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, ja jeszcze mam egzaminy, potem od razu wyjeżdżam więc zapewne większość wyprzedaży mnie ominie... może i lepiej, budżet będzie pełniejszy ;)
    gratuluje średniej, stypendium to świetna sprawa, ach, tęsknie za moim ... ;)
    Prawko warto mieć, nie wiadomo, kiedy się przyda, a ponoć z roku na rok coraz gorzej się zdaje, coraz więcej to kosztuje itd .;/

    Twisted Mouse

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu, duze zakupy :) Ja tak samo ja Ty idę po wakacjach do 3 technikum, mam nadzieję że ten kolejny rok w szkole minie tak samo szybko jak poprzedni :) Życzę udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne rzeczy. Stylizacje dobrze dobrane. Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy. Ja też kupiłam sobie kilka nowych rzeczy i zauważyłam że mamy podobny gust
    Pozdrawiam
    Obserwujemy?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świadectwa z paskiem, a przede wszystkim tej najwyższej średniej! :o O tak, oby pogoda Wam dopisała. Czekam na post znad morza! Życzę Ci powodzenia i przy okazji sobie, bo też muszę to ogarnąć. :/ Świetny haul. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo według mnie koszulka "Boho vibe" jest najlepsza! Jak najbardziej w moim stylu ♥ Świetne zakupy!

    Buziaki, xx zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy :)
    Ja na zakupy wybieram się w lipcu :)
    U mnie na blogu wakacyjny konkurs, zapraszam:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka z frędzelkami wygrała! :) zaczynam obserwować!

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji, polecam śledzić bloga bo dopiero co powstaje:) >>>> https://alekli.blogspot.com/ <<<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w utrzymaniu zdrowego trybu życia! Ja również z tym walczę, średnio mi to wychodzi, bo nei mam motywacji.
    Świetny haul. muszę sobie kupić ten bidon z gym hero
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję świadectwa :3
    Plany na wakacje? Hm... pisać na blogu, zrobić remont pokoju, może zadbać trochę o swoje zdrowie... poćwiczyć trochę rysowanie i dużo DIY *O*

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już po wakacyjnych zakupach, w tym roku skromnie postawiłam na rzeczy, które naprawdę wpadły mi w oko, anie trylion niepotrzebnych :P. Zazdroszczę Iphona, sama chciałabym sobie kiedyś taki sprawić.
    Pozdrawiam :) i życze udanego wyjazdu! Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję świadectwa i średniej :D W technikum to już chyba nie lada wyczyn. :)
    Mi się na letnich przecenach udało dorwać dwie koszulki i książkę. :D
    Udanego wyjazdu! :)

    /Mój blog - zapraszam!
    Blog przyjaciółki - zapraszam!
    Fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Serdecznie gratuluję wysokiej średniej :) i podziwiam, że masz czas łączyć naukę z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny post ^^ I cudne rzeczy dorwałaś na przecenach ^^



    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     
     

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny post ^^ I cudne rzeczy dorwałaś na przecenach ^^



    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, Paputeq
     
     

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzki z frędzlami to mój hit tego lata! Pokochałam je, btw reszta rzeczy równie śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No no no widzę, że udane zakupy :)
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ecg nie przejmuj się, ja już na zawsze pozostanę chodzącym wielorybkiem, jak chcesz możesz dołączyć :)

    Może wpadniesz na relację z procesu przekształcania się mojego bloga z zwykłej strony na podróżny pamiętnik :) Kreta + Santorini = Grecja 2016

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny haul ♥
    Zapraszam :
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rzeczy! Top z frędzlami mega ;)

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzeczka z frędzlami ♥♥ Zdecydowanie must have tego lata! :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega haul! Świetne rzeczy! ♥ Ta koszulka z Cropp'a - prześliczna!
    Pozdrawiam,
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bluzka boho z croppa, świetna ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam :> https://chirkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydatne zakupy i bardzo ładne koszulki :)
    KLIK <---Zapraszam do mnie na nowy ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ubrania bardzo fajne, zwłaszcza ta pierwsza sukienka:)

    Możesz poklikać w linki w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy. Zaobserwuję każdy blog, który poda w komentarzu ceny trzech produktów.
    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Najwyzsza srednia w szkole? WOW gratulacje! :)
    czapeczka z daszkiem od adidas ma nieziemski kolor ♥

    Pozdrawiam, Ania.
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też będę szła do 3 klasy technikum. Rok szkolny minął bardzo szybko. Świetne nowości, bardzo podoba mi się koszulka z Pepco.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Tą koszulkę z pepco z frędzlami chętnie bym zabrała <3

    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi niestety nie udało się dorwać nic na przecenach, ale Twoje rzeczy są świetne!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja wlasnie ide do drugiej i masakrycznie się boje, choć pierwsza klasa też była dla mnie trudna dlatego potrzebne mi były te wakacje :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja idę teraz do 1 gimnazjum. :/
    Śliczne ciuszki! ♥
    Pozdrawiam
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne rzeczy!:) Na swoich zakupach byłam już dawno.

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zakupy. Ostatnie pojawiło się bardzo dużo przecen w sklepach więc sama skorzystałam. Ja po wakacjach wędruję do 3 klasy gimnazjum i już teraz obawiam się egzaminów.

    Zapraszam do mnie
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Walizka ma bardzo ładny kolor! Czekam na zdjęcia z nad morza!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny kolor walizki ;)

    http://dziewczynazakierownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super walizka, życzę udanych wakacji :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdy komentarz i obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezłe zakupy. Sama bym musiała dorwać jakąś walizkę. Przyda się na moje wyprawy. Tylko musi być duża. :D Powodzenia w zdrowszym odżywianiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Życzę udanego pobytu nad morzem i gratuluję świadectwa z paskiem ^^ Świetny haul! Bluzeczki bardzo mi się spodobały ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę, że zakupy się udały :D Śliczne koszulki!♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę ,że spore te zakupy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Dużo ciekawych rzeczy, zapraszam do siebie Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oj kocham wyprzedaże, szczególnie letnie :) Bardzo spodobał mi się Twój haul :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne rzeczy sobie kupiłaś;) pozdrawiam serdecznie! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Też ostatnio zaopatrzyłam się w ip :) uwielbiam kupować dresowe spodenki!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  56. Widać, że zakupy udane!

    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super kombinezon, powodzenia ze wszystkim ;)
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje najwyższej średniej <3 świetny haul :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny haul! Będę trzymała kciuki :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  60. Życzę aby ci się idalo:) Świetne rzeczy, tez ostatnio zrobiłam zakupy na wyprzedażach. Pozdrawiam mocno i obserwuje:)
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!