#4 Q&A

Hej, 
dzisiaj postanowiłam zrobić kolejne Q&A, ponieważ trochę zebrało mi się waszych pytań. 
Czas w szkole leci nie ubłagalnie szybko, oceny już mam wszystkie wystawione, chociaż od czwartku nie byłam w szkole, bo, o dziwo, byłam chora. Jest to dla mnie nowość, ponieważ ja nie choruję od lat. Mam nadzieję, że u Was oceny są równie dobre! Ja w tym roku również walczę o stypendium i możliwe, że będę mieć średnią 5.0 - to by była moja najwyższa w całym życiu! :) 
No nic, przechodzę do pytań i kilu zdjęć. Na początku wakacji, powinien pojawić się też jakiś haul, ponieważ w poniedziałek jadę do centrum handlowego na zakupy. :)

 

Z czym wiążesz swoją przyszłość?
Szczerze? To nie wiem. Póki co chcę skończyć szkołę i zdać maturę, mając nadzieję, że dostanę się na jakieś studia, a jak nie to chcę wyjechać do Ameryki jako AuPair lub tak po prostu. 

Instagram i Tumblr.

Na czym polega aplikacja MyFitnessPal?
Aplikacja ta pozwala zapisywać swoje posiłki i liczy kalorie. Da się w niej skanować kody kreskowe i wtedy wychodzi nam dane jedzenie, wartości odżywcze i kalorie. Można w niej też zapisać ile kalorii się spaliło, jakie treningi wykonało itp.

Szczerze powiedziawszy to jest mi wszystko jedno. Buty często kupuję przez internet, a ubrania zazwyczaj wolę przymierzyć. :)



Z jakiegoś obrazka w sieci, czasem z takich codziennych sytuacji.

Ani trochę. Nawet mogłabym być ciutkę wyższa, ale i tak już mam problem ze znalezieniem wysokiego chłopaka. :D

W sumie moje imię mi się podoba. Kiedyś chciałam je zmienić. Podobało mi się: Eryka, Samanta, Aleksandra, Weronika.

Raczej wątpię, bo zazwyczaj robię to co chcę, a bloga nikt nie zabroni mi prowadzić.

Kochasz czy nienawidzisz ludzi? Dlaczego?
Są mi obojętni.

 

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to zadawajcie je w komentarzu!

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Mi ludzie zazwyczaj też są obojętni (zazwyczaj). Ja jeszcze nigdy nie kupiłam niczego przez internet :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widzę moją przyszłość na turniejach e-sportowych z przyjaciółką haha :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post
    Śliczne zdjęcia
    Fajne pytania
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja odpowiedź na ostatnie pytanie skojarzyła mi się z jedną dziewczyną z mojej szkoły, która jest 'znana' z tego, że na wiele pytań odpowiada 'Jest mi to obojętne' :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bym kiedyś chciała polecieć do Ameryki.
    Posiadałam wyższe średnie, a stypendium naukowego nigdy nie dostałam :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie posty :) Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi :)
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie posty ;) Sama piszę je, bo można się z nich naprawdę sporo dowiedzieć ;) Masz świetny wygląd bloga ! ;) Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staram się rzadko kupowac coś przez internet, bo często sama nie wiem jaki mam rozmiar czegoś :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. moimi ulubionymi aplikacjami też są tumblr i instagram ; DD


    www.ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, ciekawe odpowiedzi na pytania. :) Miłych zakupów.
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście mam już rok szkolny za mną, mam wakacje :) Gratuluję tak wysokiej średniej, ja miałam taką dosyć dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że będzie ich troszkę więcej ;-;

    Zapraszam:
    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zdecydowanie odwrotnie jeśli chodzi o zakupy w internecie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bałabym się kupić buty przez internet. :D Jakoś nie potrafię sobie wyobrazić zakupu obuwia bez przymierzania. Możemy sprawdzić rozmiar, ale gdzieś może odstawać, a gdzieś uciskać, może być po prostu niewygody. Podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło, żebym miała zły rozmiar czy by mnie uciskały (chociaż za każdym razem się boję, że tak będzie), ale do tej pory trafiały mi się idealne. :)

      Usuń
  16. Fajny pomysł na wpis dzięki temu dużo możemy dowiedzieć się o bloggerze :)
    ludzie też zazwyczaj są mi obojętni, nie da się kochać wszystkich ani nienawidzie c :)
    pozdrawiam!!

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi,mi także podoba się imię Eryka a sama noszę imię Weronika :P
    KLIK <---Zapraszam na nowy post i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne odpowiedzi ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne Q&A ja także uwielbiam ig, jeszcze tumblra nie miałam :) przez internet kupuje cokolwiek bardzo rzadko, zazwyczaj jakąś sukienke na bal czy gadżet, ostatnio kupiłam swój rower. Obuwie i odzież kupuje normalnie, zazwyczaj H&M, CCC,zara, deichman itd. W sumie myślę, że ta niewiadoma, co chcemy robic kiedyś, jest fajna. Żyjmy chwilą, zrobie wszystko, abym była szczesliwa i wolna, mam nadzieje, ze dobrze wybierzesz studia i ze wzgledu na ciebie a nie rodzine :)


    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta aplikacja chyba w sam raz dla mnie!
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tak pięknej średniej! Miło czytało się to Q&A :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnych odpowiedzi udzieliłaś :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie,że dzięki takim postom możemy się więcej o Tobie dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia! Jeśli chodzi o mnie to zdecydowanie wolę sklepy stacjonarne. Internetowe wiele oferują, a przede wszystkim nie wymagają wychodzenia z domu. Niestety często zdarza mi się nie trafić z rozmiarem w szczególności, gdy zakup dotyczy butów.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś również chciałam zmienić imię, ale obecnie się już do mojego przyzwyczaiłam ^^ Bardzo fajne Q&A :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o szkołę to też nie narzekam, nie mogę doczekać się wakacji!
    Ładne zdjęcia, życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super odpowiedzi :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tez często kupuje buty przez internet :) super się czytało Twoje odpowiedzi !
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mozesz powiedziec, ze ludzie sa Ci obojetni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O proszę, właśnie widzę, że jesteś na technik weterynarii. Chcę iść na ten kierunek studiów :)

    Zapraszam do siebie - odwdzięczam się za wszystkie komentarze.

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Instagram też jest moją ulubioną aplikacją :) Fajny post!

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam instagram ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie:) Super pytanka:D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja w tym roku wywalczyłam średnią 4.9, jestem w pierwszej klasie liceum :D a za ciebie trzymam kciuki aby ci się udało :D
    odwiedziłam twojego instagrama, jeeju ile tam inspiracji fit <3 aż zaobserwowałam
    świetny szablon *.*

    pozdrawiam cieplutko, prawdziwablondynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdrowiej w takim razie! U mnie też oceny są już wystawione. :) O tak, tumblr jest świetną aplikacją. Potrafię siedzieć na niej godzinami i przeglądać cuda, jakie ludzie dodają. :) Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś wyjechać do Ameryki! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie cię poznać bliżej <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo zainteresowała mnie ta aplikacja, muszę wypróbować!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny, luźny post ;) Dużo dowiedziałam się o Tobie :) Jeśli chodzi o wyjazd do USA, to strasznie ciężko tam polecieć, bo w ambasadzie muszą Ci wyrazić zgodę. Szkoda, że nie ma tak łatwo jak kiedyś... Teraz podejrzewają o wszystko, że się pojedzie i nie wróci itp. :(
    Nie wiem czy wiesz, ale jest pewna youtuberka - iks pe (Patrycja Smolik) i ona właśnie jest AuPair od zeszłego roku ;)
    Sliczne, wiosenno-letnie zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kupuję buty przez internet a ciuchy wolę przymierzyć :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  40. trzymam kciuki za stypendium, niech się uda ;)
    i oby choroba szybko sobie poszła, w końcu za rogiem czekają wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  41. Trzymam kciuki za stypendium! na pewno się uda :)
    Nigdy nie zamawiam przez internet. Coraz częściej słyszy się o aupair, myślę, że to mogłoby być fajne!
    Buziaki x
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Trzymam kciuki bardzo mocno :) Jeśli chodzi o ciuchy to raz kupiłam przez internet i nie byłam zadowolona. Za mała rozmiarówka, z butami wszystko gra :)

    Zapraszam do siebie
    morelllocherry.blogspot.com
    Spodobał Ci się mój blog ? Zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  43. miejmy nadzieję że ci się uda ze średnią,mi niestety brakują trzy setne :/
    zapraszam do mnie :) julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również wolę ciuchy przymierzać niż zamawiać przez internet!
    Bardzo fajny blog, na pewno będę wpadać !!

    Zapraszam do siebie, ja dopiero zaczynam blogować
    http://teoriamalegokwiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne odpowiedzi.
    Cudownie, że dodałaś te piękne zdjęcia!
    Kochana mogłabyś poklikać w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tam wolę sobie zamawiac ubrania do domku :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję takiej średniej *.* w szkole średniej to, jak dla mnie, niezwykłe <3 mi w liceum jeszcze nie udało się załapać na pasek :P
    też lubię instagrama :3 zajrzałam na Twojego, bardzo ciekawy :D
    jestem mniej więcej w Twoim wzroście bo mam 175 cm i też nie chciałabym być niższa :)podoba mi się to, że dosięgam do wysokich półek, czasem widzę ponad tłumem zamiast patrzeć się ludziom w plecy... no i mam długie nogi :P jedne z najlepszych aspektów bycia trochę wyższą :)
    fajnie robisz q&a, mam nadzieję, że będzie częściej!
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!