Top 3

Hej, 
dzisiaj postanowiłam, że zrobię post, w którym możecie poznać mnie trochę lepiej, Bez zbędnych komentarzy przechodzę do moich TOP 3. :)

1. Smaki lodów: truskawkowe, pistacjowe & jagodowe.



2. Filmy Disney'a: Król Lew, Następcy, High School Musical.



3. Lekcje w szkole: język angielski, wf & podstawy działalności gospodarczej.

4. Przyprawy lub zioła: curry, papryka & zioła prowansalskie.

5. Aplikacje w telefonie: Instagram, Tumblr & MyFitnessPal.

6. Miesiące w roku: kwiecień, lipiec & sierpień.

7. Seriale: Teen Wolf, Faking It & The Vampire Diaries.



8. Rodzaje kwiatów: róże, tulipany & orchidee.



9. Rodzaje słodyczy: czekolada, żelki & sernik.

10. Książki: Igrzyska Śmierci, Gwiazd naszych wina & Anioł Stróż.

11. Aktorzy: Zac Efron, Dylan O'Brien & Ian Somerhalder.



12. Owoce: truskawki, nektarynki & zielone winogrona.

13. Lęki: pająki, małe pomieszczenia & upadek z wysoka.

14. Rasy psów: Golden Retriever, Husky Siberian & Owczarek Australijski.



15. Języki, które znasz lub chciałabyś znać: Chciałabym hiszpański, a znam angielski, trochę niemiecki i francuski.

16. Złe nawyki: palce w budzi, podjadanie & obżarstwo. 

17. Zwierzęta, które chciałabyś mieć: pies, koń & kot.

18. Piosenki tego miesiąca: 


19. Bajki dzieciństwa: Niedźwiedź w dużym niebieskim domu, Clifford & Witaj, Franklin.


Zdjęcia ©WeHeartIt

20. Rodzaje herbaty: zielona, czarna & malinowa.

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Też uwielbiałam Franklina :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na post. Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zainteresowały mnie piosenki. Właśnie ich słucham :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na wpis! oj, mamy trochę podobieństw :D
    też lubię lody truskawkowe, ale najlepiej z dodatkiem śmietankowych, bo jak same to mi za słodko :P
    Następny to super film! J. angielski zawsze spoko :P.
    Instagram to zdecydowanie najlepsza aplikacja ♥
    Teen Wolf jest cudowne *.* choć odcinki z tymi gościami w maskach były tak pokręcone, że już nie wiedziałam o co cho :P
    A tym samym mam słabość do Dylana <3. Gra Stilesa tak bardzo przekonywająco *.*, a poza tym jest słodki ♥
    te same kwiaty, słodycze i owoce też lubię :D
    Pająki są ohydne :/. Zawsze marzyłam o tym, by mieć własnego konia i dobrze na nim jeździć *.*.
    Zielona herbata jest pyyszna :D.
    +zaczynam obserwować, interesująco tu :D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Clifford! Kochałam tę bajkę! Miałam nawet jego maskotkę. Mieliśmy je kiedyś przynieść do szkoły i ktoś i zabrał. Był cudowny <3 Moje koleżanki też uwielbiają Dylana :)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, zwięzła i konkretna notka :)
    Można się z niej dużo o Tobie dowiedzieć w przyjemny sposób.
    Zapraszam do mnie na post ♥
    Byłoby mi niezmiernie miło.
    BITHERPHOBIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie widziałem tego typu posta. Bardzo mi się podoba :)
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te rasy psów, które wymieniłaś! <3

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest móc się więcej o Tobie dowiedzieć :) Ja uwielbiam jagodowe lody i kocham Iana z pamiętników <3

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  10. HSM chyba każdy oglądał :D

    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny przejrzysty wpis, dobrze się go czytało!:)

    Zapraszam do mnie poczytać trochę o życiu początkującej modelki:)
    A niebawem też po opinie tanich drogeryjnych kosmetyków:)

    MÓJ BLOG


    ps. JEZELI MNIE ZAOBSERWUJESZ, NA MILION PROCENT ODWDZIECZE SIE TYM SAMYM!

    OdpowiedzUsuń
  12. Franklin uwielbiałam tę bajkę ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :) dużo twoic ulubionych zgadzaloby sie z moimi ! :D kwiaty, zwierzeta ,leki.. :) pozdrawiam cieplo :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydajesz się ciekawą osobą! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również kocham lody truskawkowe. Zwłaszcza sorbety! Angielski też był moim ulubioym przedmiotem - zreszta go studiowałam :)

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczę jest bardzo dużo rzeczy,które są równiez moimi ulubieńcami- widać że mamy coś wspólnego :D hihi... SUPER :))
    Dziękuje za odwiedziny na moim blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej =)
    Buziaki !!! liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo można się o Tobie dowiedzieć :P Fajna notka. Lody jagodowe są przepyszna... :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że mamy trochę wspólnego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam Teen Wolfa ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam lody pistacjowe ! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Igrzyska <3 fajna forma tagu ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham lody jagodowe :D Franklina też lubiłam.

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. super zainspirowałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy pomysł na post.
    Kocham wymienione przez ciebie seriale, piosenki i aktorów ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszystkie smaki lodów, które wymieniłaś ^^ Bardzo fajny post!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo Franklin <3 Moja ulubiona bajka.
    Świetny post, pozwala na lepsze poznanie Twojej osoby.
    Pozdrawia Ancyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz mam smaka na te lody ;D super post;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Teen Wolf i Pamiętniki Wampirów rządzą !

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamiętniki wampirów to najlepszy serial!
    Obs za obs?:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też chciałabym znać hiszpański ;)

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/31052016.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  31. Widzę, że mamy wiele wspólnego! ♥ Kocham Vampire Diares, Iana...
    Tak w ogóle miło widzieć, że pamięta ktoś jeszcze tak stare bajki z dzieciństwa... Dołożyłabym jeszcze Niedźwiedzia w Dużym Niebieskim Domu czy coś takiego ^^
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. własnie nadrabiam ostatni sezon wampirów <3 :D

    Pozdrawiam,
    ANRU

    OdpowiedzUsuń
  33. nie widziałam jeszcze takiego postu, bardzo fajny!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam lody pistacjowe ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post.:)
    Podobnie wybrałabym Instagram i Iana Somerhalder.:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki fajny pomysł na post! O, widzę, że również słuchasz BMTH, ja ostatnio zakochałam się w ich piosence ,,Follow you'', ciągle jej słucham! :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo. Ja także uwielbiam "Faking It", tylko szkoda że został usunięty...
    Co do postu, to mi się podoba.
    http://ling-polonica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super post!Też lubię Iana Somelhaldera i ,,Pamiętniki Wampirów".Mam pytanie, na czym polega aplikacja MyFitnnesPal?:

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna taka seria! Naprawdę przemyślany pomyśl:) pozdrawiam cieplutko! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!