Summer must have with Ozspecials

Hej, 
ostatnio napisała do mnie firma ubraniowa Ozspecials odnoście współpracy. Nie skupiam się na tym blogu na współpracach, co widać, ale miło, kiedy jakaś firma do ciebie pisze. Zgodziłam się na współpracę, bo jak zawsze jestem ciekawa jakości i rozmiarów. A więc przygotowałam taką moją małą wish listę, w której pokażę moje must have tego lata. :)
Mam nadzieję, że uczciwie poklikacie w linki, ponieważ chciałabym aby chociaż jedna współpraca nie była jednorazowa. :) Z góry dziękuję! 

Szorty
Szortów nigdy za wiele, zwłaszcza takich z frędzelkami. Zakochałam się w nich w tamtym roku, jednak nie kupiłam sobie ani jednej pary. W tym roku to zmienię! :)
| klik | klik | klik |

Kombinezony
Moja miłość od poprzedniego roku. Kombinezony to jest to! Nie trzeba szukać żadnych spodni czy bluzki, bo ma się taki jeden zestaw! W tym roku znowu na nie poluję. :)
| klik | klik | klik |

T-shirty
Kilka t-shirtów zawsze się przyda. Najlepsze są takie z fajnym nadrukiem. Ozspecials ma ich mnóstwo!
| klik | klik | klik |

Stroje kąpielowe
Gdy jest gorąco na dworze każdy myśli tylko o tym, aby wbiec do wody. Dlatego trzeba zaopatrzyć się w strój kąpielowy z jakimś fajnym wzorkiem. Ja mam swój z tamtego roku we flamingi. :D 
| klik | klik | klik |

Bardzo proszę o klikanie w linki! Kilka blogów, które napiszą co najmniej 3 ceny w komentarzu zostaną polecone w następnym poście!

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Gratuluje współpracy, oczywiście poklikałam :)
    Świetne propozycje :)
    Poklikasz u mnie : http://aleksisaliss.blogspot.com/2016/04/czesc-chciaam-wam-moja-wishlist.html będe wdzięczna :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane, gratuluje współpracy! Ubrania są cudowne, aż chyba skusze sie na zakupy z tej strony!
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ciuszki <3
    Oczywiście poklikałam :)
    fashion--twins.blogspot.com
    Pozdrawiamy cieplutko xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, mają cudne kombinezony. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne szorty! *.*
    Poklikane ;)

    Zapraszam --> www.tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy! Firma posiada naprawdę ciekawe rzeczy, a te które wybrałaś wyglądają świetnie. Najbardziej spodobały mi się stroje kąpielowe :)
    Poklikałam! Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje współpracy, do mnie też napisali :) Ubrania śliczne
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. t-shirty sa moim zdaniem najlepsze! :)
    Poklikane x

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)$8.92$4.77 $10.16 $9.44 $4.48 $8.98
    rzeczy fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje współpracy. Ubrania na tej stronie prezentują się pięknie, ciekawi mnie tylko czy też tak wyglądają. Twoje propozycje są ciekawe bardzo podobają mi się kombinezony. :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje współpracy i zyczę powodzenia! Kombinezony są świtne na plaże!

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. te kolorowe szorty z topem są genialne <3

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oja szorty z Pora na przygodę ♥ i te t-shirty! Świetne!

    podpurpurowymkocem.blogspot.com
    podpurpurowymkocem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzki najbardziej mi się podobają :)
    Bluzka 10.16
    Strój kąpielowy. 8.92
    Kombinezon 9.86
    Szorty 8.98
    Obserwuje bo podoba mi się twój blog! :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam:
    9,99$, 9,95$ 9,86$ 10,16$9,45$ 4,77$
    Kochana, byłabym Ci bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u mnie w linki. Za podanie przynajmniej 3 cen odwdzięczam się obserwacją i poleceniem bloga w następnym poście
    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecia para szortów najlepsza! Kombinezony też mają świetne, awww *-* Poklikane!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. te z frędzelkami są urocze, kliknęłam ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wybór! Mnie również bardzo przypadły do gustu szorty z frędzelkami ;) Poklikałam i zapraszam też do mnie na przegląd tego sklepu :)
    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Też miałam okazję współpracować z tą firmą, ale nie jestem z niej zadowolona.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana linki poklikane :) Nie zależy mi na poleceniu, ale mam prośbę...

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely pieces!perfect for summer!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna lista, szorty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne szorty :D Życzę powodzenia w tej współpracy ;) !

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane ! :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne koszulki :)
    poklikane,klikniesz w link do kurtki u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super rzeczy wybrałaś, poklikałam :) PS Mam ten drugi kombinezon, jest idealny na lato!
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne szorty wybrałaś :)
    Koszula z napisem "Normal people scare me" jest świetna!
    Poklikałam :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio duzo słysze o tej firmie!
    Oczywiście poklikałam,mam nadzieje,że pomogłam :)

    Pozdrawiam serdecznie,miłego dnia !
    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rzeczy, poklikałam:) Bardzo podobają mi się stroje kąpielowe.
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moją miłością też są kombinezony! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  32. Klikniete oczywiście fajne rzeczy ;)
    4,48 9,95 9,90 ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje musthave jeżeli chodzi o zakupy jest bardzo podobne, dorzuciłam jeszcze do mojej listy convers'y. Spodenki z frędzelkami są świetne, będę musiała się w nie zaopatrzyć.

    streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam kombinezony na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Poklikane !Zapraszam http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!