Osiemnaste urodziny!

 

Cześć Wam! 
Dawno u mnie nie było takie posta lifestyle'owego, więc pomyślałam, że z okazji moich osiemnastych urodzin napiszę co u mnie. :)
W czwartek moja mama pytała mnie dwa razy jak się czuję, mając te osiemnaście lat. Szczerze? W zasadzie to nie czuje różnicy, a nawet dziwie się, że ten dzień tak szybko nadszedł.
Z racji tego, że moi rodzice wyjechali na urodziny do babci, a ja wolałam zostać w domu to zrobiłam imprezkę. W sumie to nie można nazwać tego imprezą, ponieważ byłam tylko ja i moje dwie koleżanki z klasy. Nie mniej jednak świetnie się bawiliśmy, bo się dogadujemy i mamy podobne poglądy. Jak zawsze z nami było dużo śmiechu. 
Właśnie takie spotkania lubię najbardziej. Nie jakieś imprezy z głośną muzyką i tłumem ludzi, tylko jak są ci 'najbliżsi'.
Ostatnio moja dieta leży i kwiczy. Nie mam motywacji do zdrowego odżywiania, a przytyłam już 35 kilogramów nad czym ubolewam. Nie potrafię się po prostu powstrzymać i jem co popadnie, nawet jak nie jestem głodna... Kompulsywne objadanie pozdrawia... Mam zamiar od jutra zacząć wszystko od nowa. Nawet myślę aby zrobić taką serię postów z np. miesięczną dietą, co wy na to?
Nie przedłużając, dzisiejsze zdjęcia zrobiłam dwa tygodnie temu, kiedy jeszcze była ładna pogoda, na spacerze z mamą. Czekałam, aż będę mogła uwiecznić tegoroczną wiosnę. :)

  
 
 
  
 

Chcecie posty z serii Moja dieta i treningi?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego! Posty z miesięczną dietą byłyby ciekawe :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! ;3 Zdjęcia boskie! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nono. Ja w tym roku też mam 18 :D i tak samo moja imprezka będzie dla kilku osób bo tak samo jak ty nie lubię wielkich imprez ;p
    Pomysł z postami z dietą to dobry pomysł, może i mnie zmotywujesz do diety i do ćwiczeń, bo ostatnio też mi ciężko się ruszyć bo poćwiczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 lat! :)
    Ładne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia<3 Wszystkiego najlepszego Ci życzę i zapraszam do mnie Mój blog<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Post z miesięczną dietą byłby super :)
    Wyglądasz strasznie młodo nie powiedziałabym że masz już 18 lat :p
    KLIK <--Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń! Posty moja dieta i treningi z pewnością przyda Ci się do motywacji, gdyż wtedy zrobisz wszystko, jak należy, żeby móc się podzielić zdrowym odżywianiem z innymi :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Świetne zdjęcia!
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjęcia:) A co do postow z dieta to czekam z niecierpliwością!

    www.mvrcelia.blogspot.com zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero w przyszłym roku będę mieć 18 lat, ale już teraz uważam że bardzo szybko to zleciało. Ja też lubię takie mniejsze "imprezki".
    Piękne wiosenne zdjęcia! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione wszystkiego najlepszego ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spóźnione wszystkiego najlepszego:*!

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wszystkiego najlepszego! A co do notek ze zdrowym odzywianiem to mysle ze bylby to dobry pomysl nie tylko dla nas, ale i dla ciebie, bo mialabys wtedy motywacje! :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Posty z dietą to świetny pomysł dużo łatwiej ją utrzymać gdy dzielisz się nią z innymi :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chciałbym przestać tyle jeść, ale pizza jest taka dobra :P Treningi byłyby fajne :) A zdjęcia robisz takie... żywe.
    Pozdrawiam
    Zając z Zajęczej Nory

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne zdjęcia! A u mnie tak szaro i zimno... A 18? ... kiedy to było! Do 18-tki się czeka i czeka, a potem czas leci tak, że nie możesz go zatrzymać!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Spóźnione wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego!
    Zawsze mnie zastanawiało nastawienie ludzi do tego wieku 18 lat. Przecież nie doroślejemy z dnia na dzień. Wiek to tylko liczba
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego! Piękne zdjęcia, trzeba mieć do tego talent :D Szczerze mówiąc jakoś nie wyczekuję z niecierpliwością swojej 18-stki, a zostało 1,5 roku! :o Przeraża mnie fakt bycia "dorosłą".
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione ale 100 lat! Zdjęcia super ija czekam z niecierpliwością na posty o treningach :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie poczytam o diecie! :)
    Obserwuje i zapraszam ;)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Chętnie poczytam o tej miesięcznej diecie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dajesz! Czekam na coś o diecie! http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety tak to jest że czas szybko leci;p Wszystkiego najlepszego ;*
    Ja też nie czułam żeby coś się zmieniło gdy skończyłam 18 ;)
    A posty o dietach i treningach bardzo lubię ;)
    Zapraszam : http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/argan-i-tsubaki-oil-pielegnacja-ciaa-z.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak chcemy :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. dokładnie osiemnastka dzień jak co dzień..
    A co do postów z dietą sądzę że będzie to coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcie! Super blog, a szczególnie ten post!
    Kom za kom? Zapraszam
    http://vnixorn.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego! Zdjęcia są wspaniałe *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie, że tę osiemnastkę spędziłaś w takim miłym towarzystwie. :) Szczerze pisząc, nie wyobrażam sobie na chwilę obecną być pełnoletnia. Jestem jak najbardziej za serią z dietą! Byłaby to dla Ciebie i właściwie też dla czytających motywacja. :) Trzymaj się! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  31. Najpiekniejsze zyczenia urodzinowe :)- przepiekne zdjecia :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. O tak, posty z miesięczną dietą by były ciekawe i bardzo przydatne. Np. mnie xd
    100 lat z okazji 18-nastki! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia, wszystkiego najlepszego!
    Pozdrawiamy
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Spełnienia marzeń! Piękne zdjęcia ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Najlepszego! A na serię czekam i mam nadzieję, że ją zrobisz :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego Najlepszego :).Cudowne zdjęcia <3.
    Zapraszamy do nas ;).
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wiem, co czujesz. Dwa miesiące żyłam bez słodyczy, a ten tydzień to była jakaś lodowo- ciastkowo- tortowa masakra! Nie jesteś sama, inni też upadają, pamiętaj! Od jutra zaczynam razem z tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione życzenia urodzinowe- samych najpiękniejszych chwil!
    Zdjęcia rewelacyjne, bardzo mi się podobają.
    Obserwuję :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Co z tego że jest już maj- wszystkiego najlepszego ! ❤ Świetny blog i post. Przecudowne zdjęcia! 👌❤
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!