Motivational quotes #1



Trzeba czasem tysiąc razy przegrać, by raz wygrać.

Życie ma tyle kolorów ile potrafisz w nim znaleźć.

Nigdy nie będzie idealnego momentu. Działaj teraz!


Prawdziwa porażka jest wtedy, kiedy nie próbujesz.

Nigdy się nie poddawaj!

Nikt mnie nie powstrzyma!



Tak naprawdę wszystko zależy od nas. Możemy walczyć lub się poddać.

Wszyscy będą Ci mówić, że Ci się nie uda, a potem będą cię pytać jak Ty tego dokonałeś.


Nie ma windy do sukcesu. Należy wspiąć się po schodach.

Wystarczy uwierzyć w siebie, a wszystko będzie możliwe!


Zdjęcia ©WeHeartIt

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Jejć, ale motywujące cytaty! Dokładnie, najważniejsze to uwierzyć w siebie i spróbować chociaż osiągnąć cel. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Takie blogi uwielbiam :)
    Te zdjęcia i cytaty ♥ Takie motywujące!
    Tego mi było potrzeba! :)

    Pozdrawiam!

    www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cytaty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie mile slowa motywacji <3 . na pro zasluguje ten, ktory mowi, ze prawdziwa porazka jest wyedy, gdy nie probojesz... dodaje do obserwacji. przyda mi sie osoba, ktora motywuje :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://ciotkastiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ta twoje posty :D zawsze takie motywujące ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobało mi się to o porażce. Fajny post :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny,motywacyjny post :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny, kolorowy wpis! Super! Świetne cytaty podkreślone jeszcze lepszymi kolorami, a do tego piękne zdjęcia. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mnie zmotywowałaś :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne cytaty! ♥


    Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak uwielbiam czytać twojego bloga! Kolejny świetny post, z pewnością wykorzystam te rady :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie motywujące zdjęcia ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe motywujące cytaty *.* Z tym "Wszyscy będą Ci mówić, że Ci się nie uda, a potem będą cię pytać jak Ty tego dokonałeś." w 100% się zgadzam ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne cytaty, ale oczywiście ten twój ulubiony, który zamieściłaś w zakładce poświęconej twojej osobie najbardziej mnie urzeka ♥
    pozdrawiam
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednym z moich ulubionych cytatów jest: "Idealny moment nie istnieje, ten możesz uczynić wyjątkowym". Nie wiem dlaczego wcześniej nie zaobserwowałam. Teraz dołączam do grona. Pozdrawiam!

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny, kolorowy post :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie frazy, codzienny cytat jak mocne kopniecie i motywacja do działania.

    OdpowiedzUsuń
  19. ''Prawdziwa porażka jest wtedy gdy nie próbujesz'' najlepsze ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele z tych cytatów znam i mam na swojej tablicy korkowej <3 faktycznie dają kopa do działania ;)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Śwkietne inspiracje :)
    ozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego bloga Mój blog Kliknij :)

    Jeśli miałabys chwilkę proszę kliknij w te linki mam nadzieję że nie będzie to dla ciebie problem :) Klik i Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie posty, dają lekkiego kopa motywacji hah.
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe cytaty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!