#9 CIY: Dwuskładnikowe placki bananowe


Hej!
Dzisiaj pokaże wam przepis na placki bananowe tylko z dwóch składników bez mąki! Oczywiście nie wyszły mi tak dobrze jak chciałam, ponieważ ja po potrafię robić placków czy naleśników. Zawsze robi mi je mama, bo ja mam problem z przewróceniem ich na drugą stronę, ale się uczę. :D

 
2 jajka
→ duży banan
→ cynamon lub kakao *
* można dodać, ale nie trzeba

 

1. Wszystkie składniki ze sobą miksujemy.
2. Na patelni rozgrzewamy oliwę (lub olej) i małymi porcjami wlewamy składniki.
3. Smażymy, aż zaczną pojawiać się bąbelki na górze placka o przewracamy na drugą stronę.
4. Smażymy około minuty i nakładamy je na talerz.

   

Robiliście kiedyś takie placki?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Widziałam właśnie przepis w internecie, ale powiem szczerze, że bałam się zrobić takie placuszki.

    aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie dziś taki robiłam! Przepyszny *,* Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o takich. Zapowiadają się przepysznie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym to zjadła ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Banany kocham w każdej postaci <3. Nie jadłam takich placków, ale kiedyś sprobuję :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie robiłam, a widziałam je już kilka razy. Chyba najwyższy czas je przetestować. Przepysznie wyglądają! :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jadłam jeszcze takich placków, ale uwielbiam banany w różnych takich plackach czy koktajlach. <3

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam nigdy takich placków. Szczerze mówiąc, nie przepadam za naleśnikami, ale te z chęcią wypróbuję!
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam banany i z chęcią wypróbuję przepis :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy przepis :D Z przyjemnością go wypróbuję :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda naprawdę smacznie, a przepis straaasznie prosty więc może spróbuje :)
    Masz bardzo oryginalny wygląd bloga! :)
    http://pineapplealexxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmieniło się tu u Ciebie chyba :D i jest bardzo ładnie ;)

    Pozdrawiam

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam o nawet ich istnieniu. Dzisiaj na kolację z chęcią je przetestuję.! :)

    kiniaaaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też dodawałam ostatnio przepis na placuszki bananowe, tylko ja robiłam z większą ilością składników, bo bałam się, ża takie wyjdą jak jajecznica z bananem xd

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają naprawde przepysznie i chyba spróbuję je kiedyś zrobić na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja naprawdę nie wiem za jakie grzechy ktoś tam na górze mnie skarał! Niestety, ale mimo, że zjadłabym te placki razem ze zdjęciem to prawdopodobnie zaraz bym je zwróciła ponieważ nienawidzę bananów 😐😐

    Może wpadniesz na relację z Miasta Aniołów? :) CALIFORNIA #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha :-D Akurat czytam twojego posta i jem mają własną wersję bananowych placków.
    Ogólnie ja dodaję do nich jeszcze otręby owsiane i na patelnie daję... to się chyba nazywa olej kokosowy? xd
    Pozdrawiam <33 Wiesz, że kocham twoje przepisy i czekam na więcej!
    Btw, jakie blogi o tematyce fit life itd. Polecasz?
    swiatlociemnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robiłam czegoś takiego nigdy myślałam, że to będzie bardzo skomplikowane a tu proszę! Może kiedyś zrobię :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo smaczne i zdrowe śniadanie, wygląda przepysznie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie robiłam ani nie jadłam takich. Może czas spróbować.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają ciekawie, skorzystam z przepisu :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie próbowałam, ale chętnie przetestuję Twój przepis :)
    Wygląda apetycznie!

    Zapraszam! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie to proste i szybkie!

    http://kreatywnatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie wczoraj mój chłopak pierwszy raz zrobił mi takie same placuszki, ale bez kakao, a ja pierwszy raz je jadłam i muszę przyznać, ze są przepyszne! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Robiłam podobne wyszły wyśmienicie,polecam ! Świetny post :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają pysznie *..*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju, aż zrobiłam się głodna:(
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post
    Dopiero odkryłam twojego bloga a bardzo mi się spodobał
    Super blog
    Obserwuje
    W wolnym czasie zapraszam do mnie bardzo było by mi miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w formie koma i obsługa
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zrobiłaś mi wielkiego smaka na takie placki, jak dobrze mieć wszystkie składniki zaraz idę je zrobić bo ślinka cieknie ! Wyglądają bardzo apetycznie.
    Pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, już wiem, co zrobię! Ostatnio szukam inspiracji na dania z bananem, z pewnością wykorzystam ten przepis! :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  31. Robilam kiedys, szczerze jakos nie przypadly mi do gustu, wole zwykle pancakes :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam! :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Dopiero zaczynam i to duża motywacja, na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Musze zrobić!:) Może obs za obs?:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam mniam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo mniam! Wyglądają smakowicie, aż ślinka cieknie :D
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zjadłabym takie placuszki :D

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jadłam są przepyszne ;) Polecam !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  37. MEGA!!! Jutro będą na śniadanie! Dzięki za inspiracje <3 http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!