Time, time, time



Ferie jak szybko przyszły, tak szybko się skończyły. Czas pędzi nie ubłagalnie szybko, a ja nie wiem nawet kiedy zaczął się marzec. Patrząc teraz na ilość dni do wakacji nie zostało ich wiele, ale te niecałe cztery miesiące będą mi się ciągnąć. Kiedy już będzie koniec czerwca powiem, że te dni minęły strasznie szybko! Paradoks? Możliwe. Nie mamy wpływu na czas, ale mamy wpływ na to co w nim zrobimy!
Wczoraj na dworze była iście wiosenna pogoda, więc postanowiłam porobić zdjęcia typowo wiosenne. Całe szczęście robi się coraz cieplej i coraz bliżej jest do moich osiemnastych urodzin. Nie wiem czy się cieszę z tego, że będę mieć osiemnastkę, ale na pewno cieszę się z urodzin. W końcu kupię sobie to o czym od dawna marzyłam! :)
Nie rozpisuję się już więcej i przechodzę do zdjęć krokusów. :)

 
  
  
  

A Wy co myślicie na temat czasu?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Ale piękne wiosenne kwiaty <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda 18 urodziny mam dopiero za rok, jednak gdy o tym myślę czuje się okropnie staro. Ty tak nie masz? Właśnie uświadomiłaś mi jak mało czasu zostało na złapanie dobrych ocen i jak szybko minął mi ten rok szkolny. To niesamowite ;p
    Przepiękne zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci mega szybko :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne uwielbiam wiosenne kwiatki. Czas zbyt szybko leci..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą w 100%. Wykorzystujmy czas jak najlepiej. Cudowne fotki! x

    Zostaw ślad po sobie u mnie, odwdzięczę się i chętnie zaobserwuję! :)
    rosemary - Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejny super post
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadza się! U mnie właśnie jakoś wiosny nie widać, bo jest zimno i ciągle pada ;c

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie ;)
    Sto latek i udanej osiemnastki ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba wykorzystywać swój wolny czas w taki sposób, żeby dostarczał nam radości. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety u mnie wiosna troszkę się spóźnia, szkoda.. tęsknię za ciepełkiem :D
    Chociaż 18-ste urodziny mam dopiero za 2 lata, już teraz przeraża mnie ta cała "dorosłość"... Też masz jakieś obawy z tym związane czy raczej nie możesz się doczekać? Pozdrawiam cieplutko!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mam obawy. Wolałabym mieć wiek przed osiemnastkowy. :D

      Usuń
  12. Ja staram się wykorzystywać czas jak najlepiej, ale wiadomo - nie zawsze to wychodzi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas mija bardzo szybko. Warto w 100% wykorzystać każdą chwilę jaką mamy i wynieść z niej jak najwięcej. Zdjęcia prawdziwie wiosenne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas to pojecie wzgledne i zawsze sie tego trzymam :D Uwielbiam zdjecia kwiatow co w sumie jest dosc smieszne bo kwiatow nie trawie i bardzo nie lubie xD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolny czas dobrze spożytkowany ułatwia wiele spraw! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no powinnismy wziac sie w garsc, a czas przeciez zawsze bedzie uplywal.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój blog - moją motywacją :)
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację czas strasznie szybko leci to jednak prawda że im się jest starszym tym szybciej on płynie..

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  20. Milo popatrzec na takie wiosenne zdjecia. Ja juz z niecierpliwoscia oczekuje wakacji i promieni slonecznych.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo jak wiosennie <3

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też przeraża to, jak szybko płynie czas. Fakt, jeszcze tylko cztery miesiące i wakacje. Kurczę, ciężko mi w to uwierzyć! Jeju, piękne kwiaty! Ja już też widziałam krokusy. :) Wiosna to piękna pora roku, wszystko wraca do życia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia :) Aż poczułam wiosnę ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nam też już skończyły się ferie. Czas zdecydowanie leci zbyt szybko.
    Ładne zdjęcia :).
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!