ABC...

 
 

Nie dawno napisano do mnie z Wydawnictwa Kaktus, o którym już pewnie słyszeliście nie raz. Zdziwiłam się, że ktoś chcę nawiązać ze mną współpracę, bo, jak wiadomo, mój blog nie jest zbytnio popularny. Ale cieszę się, że dostałam szansę zrecenzować te książki. Osobiście bardziej podoba mi się ABC mojego stylu, ponieważ na modzie się nie znam.

 
  
ABC mojego stylu
Chcesz się dowiedzieć jaki masz styl, jak dobierać wzory czy co koniecznie musi znaleźć się w twojej garderobie? Ta książka jest właśnie dla ciebie!
Nie wiesz jak ubrać się na rozmowę o pracę lub randkę? Jak łączyć ze sobą wzory? W tej książce jest to zawarte!
Przede wszystkim zrobisz porządek w swojej szafie i w końcu kupisz, potrzebne już od dawna, ubrania. Dowiesz się też jaki jest zdecydowany must have garderoby każdego. Bez wyjątku! Ta książka uczy jak czuć się dobrze we własnym ciele i jak kreatywnie bawić się za pomocą mody, a o to właśnie chodzi - o zabawę. Można z niej wiele dowiedzieć się na temat mody, zwłaszcza jeśli ma się o modzie znikome pojęcia jak ja.

 
   
 

ABC moich uczuć
Jest to kolejna książka Dominica Evansa. Ona pomoże odkryć ci swój związek na nowo lub wyżyć się po tym nie udanym. Możesz wylać w niej swoje najskrytsze myśli, najlepsze przygody randkowe i te najgorsze jak i swoją idealną, wymarzoną. Książka jest podzielona na kilka części, dlatego singiel, osoba w związku lub po rozstaniu znajdzie coś dla siebie.

 
 
 

Na początku myślałam, że obie książki są w stylu Zniszcz ten dziennik, jednak szybko przekonałam się, że nie. W nich chodzi o kreatywność i lepsze poznanie siebie, swojego wyglądu, swojego stylu, swoich uczuć.

 

Posiadacie te książki? Podobają Wam się?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Do mnie również napisali i już z niecierpliwością czekam na te książki :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności z żadną z tych książek ;d
    Ale planuję zakup 'ABC mojego stylu' :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ABC Mojego Stylu :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe książki. Z tym ABC Moich Uczuć spotkałam się gdzieś wcześniej,a o ABC Mojego Stylu nie słyszałam. Będę musiała się bardziej zorientować o co chodzi :>
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje współpracy! O książkach czytałam, miałam już prawie ABC mojego stylu ale się rozmyśliłam i postanowiłam na kolorowanki. Zdecydowanie super odstresowanie.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy !! Jestem na poszukiwaniu ABC Mojego Styu, nigdzie nie moge tej książki znaleść, ale może jak będę w polsce to ją wreszcie znajdę :)

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam kupić sobie tę książke, jednak po dłuższych namysłach uznałam że nie jest ona dla mnie..
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam duzo dobrego o tej ksiażce ABC...
    chyba musze sobię ją kupić bo wydaje się byc świetna ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam książek ;d może kiedyś się w nie zaopatrzę :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę ją w końcu kupić ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie zapoznałam się jeszcze z tymi ksiązkami, jednak z chęcią dowiem się o nich więcej :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm. ciekawe książki ;) niestety żadnej z nich nie czytałam, ale może kiedyś przeczytam z czystej ciekawości.
    Serdecznie pozdrawiam.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ABC mojego stylu, a druga część jakoś mnie nie zainteresowała :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na bardzo ciekawą :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam jeszcze o tych książkach :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzykliwa ta pozycja :) Gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  17. Great blog dear.
    Have a lovely day.

    xx

    www.kelpasdiary.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również bardziej podoba się ABC mojego stylu. Może wspólna obserwacja? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę. <3

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam tą książkę i jest naprawdę rewelacyjna! Gratuluję współpracy :*
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Urwałam się chyba z innej planety, bo nie słyszałam o tym wydawnictwie :) muszę mu się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie lubie poradników o stylu.. Ubieram się dla siebie i jak mi wygodnie, mam swój styl i jakoś nie sugeruje się książkami :) ale taka np. ksiązkę jak pwostał VOGUE, gdzie jest pełno zdjęć - z chęcią bym przygarneła !

    OdpowiedzUsuń
  22. mi przydałaby by się bardziej ta druga

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie słyszałam o tych książkach

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham takie kreatywne książki :D

    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie czytałam, ale jakoś myślę, że to nie jest dla mnie książka.
    http://zawsze-tylko-ja.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie napisane, widać, że wkładasz serce w to co robisz i to mi się podoba, trzymaj tak dalej! będę zerkać częściej! ♥

    PS za poklikanie w linki z ostatniego postu, zaobserwuję Twój blog i zareklamuję w następnej notce♥
    ♥Last Dream By Me♥ *Klik*

    OdpowiedzUsuń
  27. wow te ksiazki wydaja sie naprawde spoko, chyba zajrze do empiku po nie :o
    olabrzeska.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Słyszałem o tych książkach już wczesniej, ale raczej nie są dla mnie, haha. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super że udało ci się nawiązać tak fajną współpracę
    świetne recenzje, bardzo lubię tego typu książki :)
    są bardzo kreatywne i pobudzają myślenie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Raczej książki jakie mnie interesuja to kryminały, ale warto się czegoś nowego dowiedzieć o modzie. Pozdrawiam cieplutko :*
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Słyszałam ostatnio o książce "ABC moich uczuć" i przyznam, że chyba się na nią skuszę. Wydaje się być bardzo ciekawa no i oczywiście cena też nie jest jakaś przesadzona :)
    cosska-life.blogspot.com
    instagram.com/smerfok/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie posiadam tych książek ale zaciekawiła mnie ABC mojego stylu ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dość głośno ostatnio o tej książce w blogsferze ;) Mnie jakoś nie przekonuje jednak.
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm, pierwszy raz widzę tą książkę i już mnie zaciekawiła :) Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie :) http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post ;) Chyba skuszę się na tą książkę!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga http://bookwrittenrose.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  36. także dostałam propozycję o tę współpracę, ale ja z reguły odmawiam ;p

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze fajne te książki :)
    ciekawie wyglądają
    podoba mi się wygląd twojego bloga *_* jest naprawde super
    pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajnie wydane są te książki. Mnie kojarzą się z takimi idealnymi książkami na plażę kiedy to chętnie sięgamy po nieco lżejsze tytuły, przy których nie potrzebujemy ciszy i spokój by skupić się na treści :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałabym ją przetestować...
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Własnie się zastanawiałam, czy warto zainwestować w taką ksiązke. Przekonałaś mnie :)

    obserwuje i zapraszam do siebie :) http://kajaantczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej książki, chyba ją kupię :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!