Jak oczyścić organizm naturalnie?

Komentarze

  1. ''5. Kładź się spać przed 22.''-przecież w klasie maturalnej to nierealne:( Resztę staram się wprowadzić w życie od początku roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka prosty zasad, a ile pomogą! Polecam każdemu zieloną herbatę!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz! Nie wiedziałam akurat o tym. Uwielbiam zieloną herbatę! Jak zwykle, świetne rady. Akurat ostatnio wzięłam się za ćwiczenia i póki co, całkiem mi to wychodzi. ;) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny post. Oby więcej takich wpisów :)
    obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba dbać o zdrowie i o swój life style, każdemu tego życze! <3


    Chciałabyś wygrać bluzę z mybaze.com ufundowaną w wysokości 205zł? Zapraszam Cię do mnie na bloga, organizuje konkurs! -> http://ayvinn.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. iść spać przed 22 to będzie trudne ;) za to lubię zieloną herbatę.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przydatne, jednak niektóre podpunkty ciężkie do zrealizowania ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne rady :) Skorzystam :D
    Zapraszam do mnie na konkurs
    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  9. I teraz widzę jak bardzo mój tryb życia jest niezdrowy, a mój organizm zanieczyszczony i czas to zmienić! Ostatnio zaczęłam się interesować tym zdrowszym trybem życia, lecz jeszcze nie wprowadziłam zmian w życie, czas najwyższy. Muszę jak najszybciej wcielić te punkty w swoje życie, bo inaczej będzie niedobrze! Przydatny post, nawet bardzo i muszę zostać na dłużej na Twoim blogu!

    Mój blog ((:

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post! :)
    obserwuję i liczę na rewanż ;) dziękuję za odwiedziny
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post ! jak zwykle !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tym kładzeniem się o 22 to chyba najtrudniej. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nawet połowy tych punktów nie robię, chyba brak mi silnej woli, może kiedyś się uda!
    bardzo pozytywny post :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Przydatny post,ale niektóre podpunkty będzie bardzo trudno zrealizować. Zwłaszcza te wczesne chodzenie spać :(
    Obserwuję od dawna

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie jest prowadzony ten blog, i ciesze się, że przez przypadek do niego zajrzałam ! :) miłe zaskoczenie ! i na pewno pozostanę na dłużej :) dużo informacji przekazujesz a tak naprawdę dużo czytać nie trzeba i to jest fajne i tym się wyróżniasz oby tak dalej ! :) a w między czasie zapraszam do mnie ;)
    http://modnemadam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość z tych rad stosuję :) Jedyne nad czym muszę popracować jeszcze to chodzenie spać o wcześniejszych porach.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Notatka wprost pasująca do mnie :D Mega :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojć punkt 5 no to widać po godzinie opublikowania mojego komentarza haha :D Ale reszta w sumie tak :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji chętnie obserwacja za obserwację :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog, a ten post świetny - wszystko co najważniejsze udało Ci się wypisać.

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Cenne porady :)

    http://pati-ix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny napisany post;) bardzo przydatny, chetnie skorzystam z przedstawionych rad;)
    zaparszam do nas na nowy post o kosmetykach http://justbasicstyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tym co napisałaś. Sama zaczynam prowadzić zdrowy tryb życia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, ja kocham zieloną herbatę :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Najtrudniej dla mnie jest wprowadzić punkt 4... Świetne rady :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post krótko i na temat :)
    Zapraszam do nas
    http://xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Robię wszystko co jest w tych twoich radach, oprócz spania przed 22.00 :D Nie ma szans :D Północ to jest u mnie czas na spanie :D ( oczywiście teraz na feriach, jak chodzę do szkoły to 23.00 to moja godzina ) :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post na pewno skorzystam :D
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. duża ilość wody, witaminy c, świeżych warzyw i spokój :) takie proste a tak trudne w dzisiejszych czasach

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rady :) Niestety dotychczas stosowałam się tylko do punktu 4 i 8.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj myślę, że mój organizm byłby mi bardzo wdzięczny za takie oczyszczenie.. ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super post, mam największy problem z tym, aby kłaść się przed 22 :(

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Posta bardzo przydatny i ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cwicze regularnie, piję duzo wody i staram się odżywiać zdrowo! samopoczucie samo wzrasta od takich pozytywnych emocji :) poklikaj w banery :) pozostacsoba.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach jedzenie zdrowo wcale nie jest takie łatwe :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wszystkim sie zgadzam! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  37. trafne rady ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetnego bloga! Tło, zdjęcia.. wszystko pasuje do siebie idealnie. Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz posty i z chęcią zostanę tu na dłużej :) Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Ehh.. spanie przed 22. Szkoda że często się zagapiam i z 22 robi mi się 1 w nocy hah :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!