It's fiction to you, but real to me


Hej,
tak jak chyba każdy kiedyś w ogóle nie lubiłam ich czytać. Była to dla mnie męczarnia i zawsze czytanie kojarzyło mi się z nudnymi lekturami szkolnymi. Oczywiście się to zmieniło. Gdy wyszła książka i film Ostatnia Piosenka, musiałam ją mieć. Była ona pierwszą jaką przeczytałam z własnej chęci! Potem kupowałam ich więcej od Nicholasa Sparksa. Teraz mam już prawie wszystkie.
Nie wyobrażam sobie życia bez czytania. To jedna z umiejętności, która przyda nam się zawsze. Te wszystkie historie... Chcę wierzyć, że są prawdziwe. Dla mnie są prawdziwe.
Zawsze kiedy czytam lub oglądam film wczuwam się w głównego bohatera i jeżeli film mi się na prawdę spodoba to przeżywam go przez kilka dni.
Każdą książkę przeżywam na nowo gdy ją ponownie czytam. Czuję od nowa wszystkie emocje i niepewności, nawet gdy znam zakończenie. Tytuł  posta mówi wszystko.
Osobiście polecam wam wszystkie książki od Nicholasa Sparksa, szczególnie Anioł Stróż i Bezpieczna Przystań. To dwie książki, które najszybciej przeczytałam. Nie da się od nich oderwać wzroku.
Również polecam Gwiazd naszych wina. Przeczytałam ją w kilka godzin. Strasznie szybko się ją czyta. Po przeczytaniu książki, uważam że film jest taki sobie, ale książka - po prostu brak słów.
Też polecam wam trylogię Igrzysk Śmierci. Cała trylogia jest genialna. Po prostu ją pochłonęłam w kilka dni.
Pewnie jest na świecie tyle książek, które by mi się spodobały, ale nigdy ich nie przeczytam... No, ale cóż. Mam nadzieję, że będę miała tyle czasu, że przeczytam same świetne książki. :)

 
 
 
 

A wy jakie książki polecacie? Lubicie czytać?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Ja też planuję przeczytać te książki.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie książki Nicholas Sparksa ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny blog ;* . POZDRAWIAM .
    ------------------------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner na moim blogu z CHOISE w bocznym pasku ?. Będę bardzo wdzięczna ,zrewanżuję się i wybiorę parę blogów ,które polecę w następnym poście ! . Zajmie ci to tylko 1 sekundę . Dziękuję .
    Blog : http://jugii.blogspot.com
    __________________________________________
    - śliczna zdjęcia rózwnież !

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam książki Nicholasa Sparksa! Masz racje, film 'Gwiazd naszych wina' jest genialny, we wakacje mam zamiar przeczytać książkę :)
    Ja uwielbiam czytać, szczególnie książki romantyczne, ale również fantasty ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i blog. Będę Ciebie odwiedzać ;) zapraszam------> my-style-blogg.blogspot.com Też lubię czytać książki (zależy jakie) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za czytaniem książek,więc nie polecę Ci żadnej.:)
    Super blog !

    www.moje-pastelowee-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez czytania! Książki jednak mimo wszystko poszerzają nasze horyzonty. Odnośnie tego zdania prawie na końcu, moja babcia zawsze mówiła, że człowiek rodzi się głupi i głupi umiera. Chodziło jej o to, że jest naprawdę wiele rzeczy, choćby książek do przeczytania, których nie zdążymy zrobić, pomimo chęci, bo życie jest zbyt krótkie. I zawiało trochę pesymizmem, ale czasem też tak bywa;)
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytaj " I nie było już nikogo". Świetna książka.

    www.allleexx-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przeczytałam wszystkie części "igrzysk" i "darów anioła" - są świetne :)
    serdecznie polecam wszystkie cześci "diabelskich maszyn" - postacie są podobne do tych z "darów anioła" (nocni łowcy), z tym, że całość dzieje się w XIX wieku! :)
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. igrzyska śmierci są super ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Igrzyska Śmierci <3


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki ;-) I polecam ci całą serię Darów Anioła, to moje ulubione :)
    + mogłabyś poklikać u mnie w linki sheinside? To dla mnie bardzo ważne.

    http://voanni.blogspot.com/2014/06/get-ready-for-summer-withsheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! A nagłówek bloga cudny! :) Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!
    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie i zostawisz komentarz :
    Mogłabyś przy okazji kliknąć u mnie w baner SheInside?

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/ i może zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://stay-forget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytam ale oglądałam Wciąż ją kocham, Szczęściaż i Bezpieczna przystań i jestem wniebowzięta:D może kiedyś przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie, które masz na swojej liście zakupów są świetne :)
    Polecam jeszcze Hopeless i Morze spokoju. One są do siebie podobne.
    http://sassycarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam czytać książki!
    Właśnie zamówiłam sb "Trzy metry nad niebem", "Tylko ciebie chcę" i "Ostatnia piosenka".
    Tylko czekam na paczkę i zaczynam czytać :*

    Buziaki :*
    http://justlife24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytam na potęgę, ale raczej zaczytuję się w kryminałach. Lubię Lackberg, Puzyńską, Miłoszewskiego, Larssona itp.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czytać :) (Chociaż wolę książki przygodowo-fantastyczne i kryminały :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nie lubię czytać , ale mimo wszystko świetny post :)
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czytac! Ostatnio moja ulubiona przeczytana ksiazka jest `Hopeless` <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również nie wyobrażam sobie życia bez czytania, to nie miałoby sensu.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście kocham i książki i filmy, aczkolwiek racja,że ekranizacje powieści zawsze są gorsze.
    Może wzajemna obserwacja?

    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko co tu napisałaś opisuje także mnie. Kocham czytać. Przeczytałam Igrzyska Śmierci jednym tchem. Książki Greena pochłaniam w kilka dni. Jeżeli książka ma w sobie "to coś" to potem żyję nią przez długi czas.
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny blog :) podobają mi się twoje posty. Obserwuje

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie jeśli Ci się spodoba zaobserwuj :) liczę na Ciebie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam czytać, harry potter to moja miłość :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. też lubię czytać, ale ja preferuje poradniki XD
    http://baaaruniverse.blogspot.com/ ale zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytac lubię, jednak jestem z tych osób które wolą wziąsc gorące kakao i obejrzec rodzinkę.pl :D

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Także uwielbiam czytać, świetne inspiracje :)
    Obserwujemy?
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham czytać, a Nicholasa zostawiam sobie na ferie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Igrzyska śmierci czytałam i oglądałam, genialne ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. nie mam ulubionej książki :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  33. Igrzyska smierci ogladalam ale nie czytalam.. A moja ulubiona ksiazke jest HOPELESS i wszytskim polecam <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również potrafię film/książkę przeżywać przez parę dni. Dobrze, że przekonałaś się do czytania. Po ,,Gwiazd naszych wina'' miałam okazję sięgnąć, nie jest w moim guście, ale zła również nie była, faktycznie szybko się ją czytało. :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  35. Igrzyska śmierci oglądałam, ale nie czytałam :o

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja lubię czytać ale w maturalnej klasie czasu niestety brak :<


    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  37. Lektury szkolne zniechęcają do czytania i sprawiają, że wydaje się to mało ciekawym zajęciem. Dopiero jak samemu trafisz na dobre książki, to tak cię to wciągnie, że głowa mała :D
    Ja najbardziej gustuję w książkach psychologicznych, chrześcijańskich i o żywieniu ;3
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedyś nie przepadałam za czytaniem, teraz polubiłam to :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!