3/365

Cześć, 
jak to się stało, że minął już cały rok? Ja nie mam pojęcia. Czas strasznie szybko płynie. Pamiętam jak niedawno było rozpoczęcie roku szkolnego a teraz? Teraz jest już koniec pierwszego semestru. Po prostu masakra. Teraz zdałam sobie sprawę, że nie napisałam dla Was posta z życzeniami świątecznymi i noworocznymi. A więc: mam nadzieję, że wszystkie Wasze plany, postanowienia i marzenia spełnią się w tym roku i żeby, oczywiście, Wam zdrowie dopisywało! :) 
Sylwestra jak rok temu spędziłam sama, śpiąc. (Forever Alone). Tak, przespałam nowy rok, ale przynajmniej byłam wyspana i mogłam wstać rano i zrobić trening.
Zauważyłam, że z każdym rokiem robię się taka anty. Anty święta, anty sylwester. Nic mi się po prostu nie chce. Może dlatego, że całymi dniami siedzę sama w domu i zajadam wszystko. No nie wiem...
A dzisiaj chciałam Wam przedstawić rzeczy które dostałam na święta lub sama sobie kupiłam z tej okazji. Rok temu też robiłam takiego posta i nie, nie przechwalam się, bo nie mam czym. :)

 
 
 
 
 
 


A Wy co dostaliście na święta? Jak minął Wam sylwester?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Super prezenty! Uwielbiam dostawać książki:) Sylwestra spędziłam w domu z mężem i moimi siostrami. Mieliśmy smaczne jedzonko, wino, ciekawe planszówki (wszyscy jesteśmy fanami) no i sylwestra z Polsatem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Nicholasa Sparksa- a bardziej jego książki :p ! Śliczne buty, szczęśliwego nowego roku ! :)
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja spędziłam sylwestra z Teen Wolf. Niestety jestem chora i nie mogłam nigdzie iść :c

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam Sylwestra z koleżanką u niej w domu ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spędziłam w gronie najbliższych osób. A co do świąt to też jestem 'anty'. Nie lubię. Bardzo ładna koszulka z wilkiem :3

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz oby 2016 byl super:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy ! Plecaczek piekny :) Kiedyś też byłam "anty" do świąt ^^
    Obserwuje .
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja święta spędziłam z rodziną, a sylwester u dziadków :)
    Ten plecak i ta koszula mega mi się podobają.
    Zapraszam do siebie :). W końcu wróciłam i zostanę tu na dłużej :)
    http://smileewelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sylwestra spedziłam z rodzinką :D

    Pozdrawiam i Zapraszam :D
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przespać Nowy Rok? Kurcze mi się to marzy. Pusty dom, cisza spokój, no idealnie, ale co roku gdzieś trzeba iść, bo tu znajomi zaproszą, tam zaproszą i tak wychodzi :D Świetne prezenty, najbardziej spodobały mi się te buty :D

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie niestety znajomi nigdzie nie zapraszają. :)

      Usuń
  11. Sylwester spędziłam z chłopakiem, a moje prezenty to głownie koperty ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też przespałam sylwestra hehe i sędziłam go sama
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna koszula z New Yorkera, mam podobną :D
    Ja spędziłam Sylwestra z koleżanką ;d

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem anty do wszystkiego :) A Sylwestra spędziłam romantycznie,tylko z chłopakiem w domku w górach
    zapraszam http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sen jest dobry na wszystko! Ja trzymam się jednak tego, że jaki Sylwester taki cały rok, a nie chciałabym być większym leniem niż jestem!


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlod)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo jak Ty,od 2 lat nie wychodzę z domu,jedyna osoba z którą się spotykam to mój chłopak,ale dzięki temu mam lepsze relacje z rodziną :)
    Szczęśliwego nowego roku,aby był lepszy od poprzedniego :)
    Zapraszam do siebie http://rozoweokulary-goldberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne buty <3 Tak samo jak trylogia Niezgodna, czytałam wszystkie części i byłam zachwycona :) Powodzenia w blogowaniu chętnie zajrzę ponownie. zapraszam również do nas http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/ i do obserwacji odwdzięczymy się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post! :) Mi święta i Sylwester minęły całkiem całkiem :) Ale mogło być lepiej. Obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super buty! Ja w tym roku wzbogaciłam się tylko o torebkę..ech.. ;/ (Ale nie to jest najważniejsze w świętach)

    Chociaż ostatnio też stałam się jakby "anty Sylwestrowa" ;)

    Pozdrawiam http://abi-bloguje.blogspot.com/

    Co powiesz na obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak czas szybko płynie zwłaszcza w ciepłe dni, ta zima mnie przeraża i niech czas szybciej płynie do lata :)
    Pozdrawiam cieplutkoooo

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny plecaczek!
    Ja w sylwestra byłam u koleżanki ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie szybko ten czas mija.. Piękna koszula i plecak! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja siedze cały dzień w domu i nic nie robie nie odzywam sie i jestem jak zombie.. Więc nie jesteś sama. :C
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny plecak <3 ja Sylwestra spędziłam w tym roku z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny plecak i buty :)

    http://nellybi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog. Czekam na nowe posty i zapraszam do mnie :) http://natustyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Najdłuższa podróż fenomenalna !
    a co do bycia anty to postaraj się to zmienić a zobaczysz że Sylwester czy Święta mogą być jeszcze bardziej super ;)

    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2016 ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Książki to moim zdaniem najlepszy pomysł na prezent dla nas samych. Ja ostatnio też strasznie jestem Anty. Ale mam nadzieje, że to minie ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne prezenty :). Ja w Sylwestra oglądałam filmy. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Rowniez zaszalalam na sylwestra poszlam spac o 22 nie mialam sily dluzej siedziec ;) Ale z jednej strony dobrze trening zrobilas! Ja juz tak wszystko poupychalam, ze nawet nie mam pojecia co dostalam bo wiele prezentow dostalam z opoznieniem a na dodatek wiele nadal do mnie idzie poczta.. no takie zycie :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgodzę się z tobą że ten rok naprawdę szybko minął, ja nadal pamiętam początek roku szkolnego i ten stres i smutek związany z powrotem do szkoły :D
    A co do prezentów to bardzo oryginalne i pożyteczne ^^
    Obserwuję :3 I liczę że także zajrzysz do mnie i może zaobserwujesz :D
    Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurcze, to w tamtym roku miałaś ciekawego Sylwestra. :D
    Zapraszamy do przeczytania i skomentowania naszej pierwszej notki.

    nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sylwestra spędziłam z rodziną :)
    Fajne rzeczy dostałaś, kupiłaś ^^ Ja dostałam na święta szczoteczkę elektryczną, słodycze i jeszcze parę rzeczy ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Książki to moje życie, najlepszy prezent jaki może być :D Muszę sobie sprawić trylogię Niezgodnej haha :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne prezenty :) Chyba sama się skusze na tę książkę Sparksa :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  37. Musisz koniecznie zmienić to nastawienie anty!;)
    Uwielbiam książki Sparksa, bardzo fajne rzeczy:) Obserwuje!

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty są piękne ❤
    Ja sylwestra spedzilam na imprezie. Co prawda nie bylo to dla mnie niczym wielkim, bo sama imprezuje co week, ale zawsze to jakiś sposób na świętowanie :)


    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. do moich rodziców przyszli znajomi i cały sylwester spędziłam z dorosłymi :(
    śliczny plecak :)
    Mój blog: klik♥

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie sylwester też był słabiutki ;) swietne buty i ksiązki ;)

    http://mamcos-dopowiedzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna koszula *,*
    pozdrawiam
    obserwuję
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest jedno wytłumaczenie tego zjawiska - czas po prostu zasuwa trzy razy szybciej.
    Pozdrawiam i zaglądam + obserwuję.

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja sylwestra spędziłam na skypie haha. Świetna koszula w karate.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne prezenty :) ja Sylwestra też niemal przespałam, bo rano zachorowałam i do tej pory jestem osłabiona :(

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  45. Doskonale Cię rozumiem, tez miewam takie "anty" dni. Bardzo mi się podoba twój blog i to jak piszesz. Dlatego zaobserwowałam :)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny plecaczek! Sparks to jeden z moich ulbuionych autorów! :3
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja także jestem przestraszona tym, jak szybko płynie czas. Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku! Abyś wyniosła z niego jak najwięcej miłych wspomnień. :) Świetne rzeczy.
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też jestem tak trochę anty. Nie lubię świąt, czy różnych innych 'imprez' :)

    OdpowiedzUsuń
  49. *http://paulan-official-blog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rzeczy, Mikołaj był hojny ;) U mnie też dobrze - mega się cieszę z kilku rzeczy, najbardziej z ...krzesła retro, które dawno już sobie wymarzyłam, suszarki z jonizacją panasonic (moje suche włosy odżyją), zestawu książek Nigelli. To ja poproszę święta raz jeszcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega buty! Czytałam książkę Sparksa i uważam, ze jest to najpiękniejsza książka jaka miałam okazje czytać :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudowna koszula!
    Ładny wygląd bloga :)
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty są niesamowite! :) Świetne rzeczy dostałaś od "Mikołaja", mam w szafie identyczną koszulkę z Cropa :D
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. ja w sylwestra bylam na domowkach wiec no, haha:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego dobrego w nowym roku :)
    Obie książki czytałam i obie gorąco polecam ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!