#3 Q&A: Przypadkowe pytania

Tak.


3. Ulubiony film?
Następcy.

4. Czytasz książki?
Tak, ale nie lubię czytać lektur.

5. Co robisz od razu po przebudzeniu?
Idę do toalety, a później robię i jem śniadanie.


9. Co chcesz robić po zakończeniu szkoły?
Wyjechać do USA ogółem albo jako Au Pair. :)

13. Jesteś wegetarianką?
Na razie nie. Raz próbowałam i mi nie wyszło.

20. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionych.

21. Śpisz z zamkniętymi drzwiami czy otwartymi?
Muszę mieć zamknięte, inaczej nie zasnę.


23. Jakie było Twoje przezwisko w dzieciństwie?
Nigdy nie miałam przezwiska. Zawsze mówili na mnie po prostu Daria.

24. Wierzysz w prawdziwą miłość?
Wierzę, ale tylko w jedną prawdziwą miłość.

25. Boisz się ciemności?
Nie boję się ciemności tylko mojej wyobraźni.

26. Imiona przyjaciół?
Nie mam przyjaciół. ;o

28. Masz jakieś fobie? Jak tak to jakie?
Arachnofobia i klaustrofobia.


30. Co cię dzisiaj obudziło?
Jak zawsze budzik.

33. Sławne osoby, które poznałaś?
Nie poznałam nikogo sławnego.


35. Umiesz gotować?
Można tak powiedzieć.

36. Jaki masz kontakt z rodzicami?
Przeciętny, chociaż z mamą lepszy niż z tatą.

37. Ulubiony sport?
Siatkówka.

41. Ulubiony gatunek muzyczny?
Nie ograniczam się do gatunku. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho.


42. Co ostatnio zepsuło Ci humor?
Egzamin zawodowy część teoretyczna.

43. Co ostatnio poprawiło Ci humor?
Egzamin zawodowy część praktyczna.

44. Jesteś pewna siebie?
Nie bardzo. Czasem mam przebłyski, ale chwilowe. :)

45. Ulubione słodycze?
Szczerze? To lubię prawie wszystkie słodycze.

Jakie posty chcielibyście zobaczyć na blogu? Jeżeli macie jakieś pytania to zadajcie je w komentarzu! :)

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Też uwielbiam słodycze :) Fajny tag
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to jestem kawoszka;p herbaty nie lubią za bardzo;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te egzaminy, wszystko psują ;) szczerze to myślałam, ze jesteś niższa, ale jak widać myliłam się ;*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :) Ja osobiście uwielbiam posty DIY (ale tylko wo tedy kiedy są proste :D)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny post :D
    Mi ostatnio humor też zepsuł humor egzamin, a konkretnie kolokwium z mikroekonomii :/
    Może wspólna obs?
    Daj znać u mnie :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochasz lub nienawidzisz ludzi i dlaczego ?
    Nie wiem jaki dać komentarz więc daje pytanie ;p
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne Q&A, ja zawsze zwracam uwagę na graficzną oprawę posta i widać, że Ci się chciało i zrobiłaś to naprawdę bardzo ładnie! Śliczny wygląd bloga swoją drogą! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne Q&A
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię czytać książki, ale faktycznie lektury nie są zwykle fajne. :/ Oj, siatkówka również jest moim ulubionym sportem. Świetne zdjęcia :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe odpowiedzi
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam herbatę i mogę ją pić dosłownie litrami ♥
    i też boję się pająków!

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się odpowiedź na pytanie 25 :) Na pewno zapadnie mi w pamięć ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no tak...i ta zabawa włosami i umiłowanie do słodyczy - skądś to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące odpowiedzi :)
    Pozdrawiam gorąco :)
    Zapraszam http://wiktoriakredki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoj blog jest b. ciekawy:-) Twoje Marzenia o AUPAIR można prosto zrealizować:-) i przy okazji dalej prowadzić świetnego bloga i robić super zdjęcia:-)
    Chętnie pomożemy ci w realizacji twojego wyjazdu z biurem Prowork po skończeniu szkoły średniej. Juz TERAZ polecamy jako inspirację lekturę tj. wg. nas najlepsze blogi au pair : https://www.prowork.com.pl/regulamin-najlepszy-aupair-blog-2016_215_12_pl.html
    Powodzenia w rozwijaniu swoich pasji i prowadzeniu Twojego bloga:-) Chetnei odpowiemy na Twoje wszystkie pytania o aupair i opinie o podrózach jezykowych. wiecej informacje tez znajdziesz na www.prowork.com.pl. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej bardzo ladne zdjecia, moze wejdziesz tez do mnie na www.lipsonheels.pl i udzielisz jakichs wskazowek? Dopiero załozylam bloga i bede wdzieczna za pomoc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też muszę mieć zamknięte drzwi :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam na ich punkcie chyba obsesję. :D

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia i świetne odpowiedzi! :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia, a co do odpowiedzi to w większości miałabym podobne ;)
    Nowy post na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe odpowiedzi. Można się dużo dowiedzieć :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo super ! :)

    Pozdrawiam i miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej super post, spodobał mi się Twój blog, dlatego nominowałam Cię do Liebster Blog Award - wystarczy odpowiedzieć na pytania, które znajdziesz u mnie w najnowszym poście ;*
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie pytania, przyjemnie się czytało :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne odpowiedzi! Bardzo ładne zdjęcia :) Na niektóre pytania odpowiedziałabym tak samo :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna! Za podanie cen możesz być polecona w następnym poście!
    Cieplutko pozdrawiam ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post :) Można się co nieco o Tobie dowiedzieć ;)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oo Też lubię 5sos :3
    Ciekawy pomysł, świetne zdjęcia ;)

    http://sleepybeautygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny pomysł na takie posty, też bardzo lubię siatkówkę :)
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  30. super pomysł z takim Q&A ciekawe pytania Ja już obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego bloga http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post! Ogólnie Twój blog jest bardzo ciekawy i przemyślany. Na pewno będę wpadać do Ciebie częściej! :D
    Zapraszam również do mnie
    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post! Twoje wpisy są bardzo ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! http://butshefancy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!