To pasja czyni nas wyjątkowymi

Hej kochani!
Razem z Darią postanowiłyśmy wymienić się postami. Jestem z bloga nataa-natkaa.blogspot.com i serdecznie Was wszystkich na niego zapraszam, na którym już znajduje się post Darii. Najpierw krótko o sobie opowiem. Jestem Renia i mam 17 lat. Aktualnie uczęszczam do technikum.

Pasja, co to takiego jest, jak się ukazuje i co czujemy dzięki niej? Właśnie na te pytania opowiem w dzisiejszym poście!
Wikipedia podaje nam, że pasja to czynność wykonywana dla relaksu w czasie wolnym od obowiązków. Może łączyć się ze zdobywaniem wiedzy w danej dziedzinie, doskonaleniem swoich umiejętności w pewnym określonym zakresie, albo też nawet z zarobkiem- głównym celem pozostaje jednak przyjemność z uprawiania hobby.

Jakie są moje pasje?

Gotowanie
Ta pasja jest ze mną od małego. Już jako małe dziecko "próbowałam" gotować. Lecz nie w takim sensie w jakim myślicie. Mimo braku czasu przez szkołę tę pasję cały czas rozwijam. Nie tylko praktycznie, ale także teoretycznie, uczęszczając do technikum na ten profil.

 
 
 

Blogowanie
Następną pasją jest blogowanie. Idzie już trzeci rok odkąd jestem blogerką. Najpierw, tak jak większość miałam dziecinne blogi które długo nie potrwały. Lecz 5 sierpnia 2013r. założyłam takiego poważniejszego bloga, którego aktualnie prowadzę. To hobby daje mi dużo radości. Nie robię tego dla rzeczy materialnych, ale dla samej siebie. Lubię to robić i mimo, że mogę nie dodawać postów przez jakiś czas to kiedyś do tego wrócę, bo to uwielbiam.

 
 
 

Fotografia
Ostatnią pasją jest fotografia. Zaczęłam się nią interesować na początku gimnazjum. Najpierw miałam zwykły aparat. Ale po jakimś czasie wyposażyłam się w lepszy sprzęt. Nie jestem jakąś profesjonalistką w tym, ale cały czas się uczę. Gdy mam wolną chwilkę z chęcią sięgam po swój aparat i doskonalę się w tej dziedzinie.

 
 
 

Jeszcze raz wszystkich zapraszam na mojego bloga!
Chcesz być na bieżąco, polub!

Komentarze

  1. moją pasją jest chyba pisanie i ksiązki, a zainteresowaniem fotografia, pasję czynią z nas ludzi wyjątkowych i kreują nasz charakter :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją pasją jest fotografia, blogowanie i siatkówka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci uczenia się na profilu, który lubisz i który daje Ci możliwość rozwoju ;-; Narobiłaś mi strasznej chcicy na banany. Bardzo chętnie odwiedzę twojego bloga C:

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba wszyscy przechodziliśmy przez etap dziecięcych blogów. Jednak po nim cos zostaje i może dlatego wróciłyśmy? :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne jest aby robić to co się lubi :) Na pewno zajrzę na Twój blog :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujące pasję :) Ja również uwielbiam blogować i gotować ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog,zostań jego stałym czytelnikiem ♥
    Zapraszam ! xoxo ♥ Olaa ♥
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ogromną przyjemnością zajrzę na Twojego bloga! :-) Ja również uwielbiam gotować! Jest to moja pasja, a moja rodzina jest na tyle wyrozumiała, że pozwala mi samej w każdą sobotę przygotować obiad. To jest bardzo miłe z ich strony, ponieważ mistrzem kuchni nie jestem, ale jakoś radę daję :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to tam gotować nie potrafię
    Fajnie tak czytać o kogoś pasjach
    Ładnie tutaj ciekawie piszesz
    http://nexia00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam całkiem podobne pasje tylko, że gotować nie lubię ;D
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno zajrzę na bloga Renii, bo bardzo spodobały mi się jej zdjęcia ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moimi pasjami są przede wszystkim blogowanie i fotografia :)
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy 2 wspólne pasje, a gotowanie (bardziej pieczenie ciast) jedst bardziej lubieniem robić ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widze że mamy wspolne pasje ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją pasją jest l=blogowanie, i czasem luBie coś ugotować :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moją największa pasją jest zdecydowanie moda i podróże…i oczywiście blogowanie !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogowanie jest pasją każdej z nas tutaj :)

    NOWY POST-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post :) Obs za Obs ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :)) Ansihia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja pasja to jazda konna no i blogowanie ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja najbardziej lubię czytać i bloggować:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Japonia, chińskie bajki, religie świata, jak działa ludzkie ciało i umysł, gotowanie, rysowanie, pisanie opowiadań, blogowanie, cosplay *wymienia jeszcze mln innych rzeczy* :D

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę że mamy podobne pasje :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny i przyjemny post.:)

    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też kocham blogowanie i fotografię, a jako że robię to czysto hobbystycznie, mogę łączyć te rzeczy razem dzięki blogowi:)
    Wspólna obserwacja? ja jestem na tak :) jedynie zacznij i napisz w kom a się odwdzięczę ;) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnimi czasy też coś zaczynam przekonywać się do fotografii :D.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. super hobby :)
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny kreatywny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moją pasją jest przede wszystkim sport, na drugim miejscu mogę postawić fotografię i modę ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Moją pasją jest również blogowanie, ponieważ na moim blogu mogę pokazać wszystko co kocham - modę, sport, gotowanie, czytanie, fotografię i to jest świetne i powoduje, że bloguję już od tylu lat. Gdy myślę sobie o moich pierwszych blogach, to chce mi się śmiać, ale każdy od czegoś zaczynał, haha.

    Pozdrawiam x

    P.S. Zapraszam na nowe posty na angegar - klik!
    - Nowa definicja fit życia
    - 50 fit mitów
    - Ekwipunek sportowca na jesień + gdzie kupować tanie i godne polecenia ubrania sportowe

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega zdjecia, masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  31. AAA I am in love with the photos they are all so beautifully taken. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie się zapowiada, wbijam na twojego bloga ;)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  33. Cholera, podoba mi się wygląd twojego bloga. Naprawdę. Bawiłaś się css i dobry jest tego efekt.
    Zapraszam do siebie na FF http://uliczkami-barcelony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam pisać bloga.. Powiem Ci, że dużo bym dała, aby gotowanie było dla mnie czymś co uwielbiam..

    Zapraszam i OBSERWUJE (jako: A. Młodzińska)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super fotki , obserwuję i liczę na rewanżyk ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog ! obserwuje <3 bardzo tu przyjemnie
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega blog ! :)
    obserwuję ;***

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam to szczęście, że moja praca grafika komputerowego jest moją największą pasją :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja bym chciała umieć gotować ;c niestety wszystko za co się wezmę jest trucizną >.<
    PS zakochałam się w szablonie Twojego bloga! :D

    Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się twój blog :) Może wspólna obserwacja?
    Jeśli jesteś zainteresowana zacznij i zaobserwuj a ja się odwdzięczę!

    Zapraszam: foreverandsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety ja kompletnie nie umiem gotować...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog ;)
    http://xxdomiczkxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo mi się podobał twój post, miło się czytało :)
    Zapraszam na mojego bloga - http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Chyba wypróbuję coś zgotować hah, świetny post

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Wspaniałe pasje, życzę powodzenia w ich rozwijaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ciekawy post ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie przepisy mi nigdy nie wychodzą. Kompletnie nie radzę sobie z gotowaniem, hahaha co najwyżej jajecznicy nie przypalę. Obserwuję :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  48. Blogowanie też jest moją pasją i w ostatnim czasie bardzo to dostrzegam, bo robienie zdjęć, pisanie posta i publikowanie tego, daje mi masę radości! Kocham to, co robię i jestem z tego dumna, bo mój blog wreszcie się rozwija! ♥

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Podziwiam za gotowanie, ja nic nie potrafie ugotowac haha. Muszę chyba zaczac sie powoli uczyc ;p/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Miło było Cibie poznać, super post i zdjęcia ;)
    Pozdrawiam!
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeju ja jedynie co to zupkę chińską umiem zrobić :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ważne jest , by robić w życiu to , co się lubi :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. JA gotować niestety nie umiem, ale za to fotografowwać lubię! :-)
    Moze wpsolna obserwacja?
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdrosazcze ze potrafisz gotowac ja zbytnio nie przepadam za gotowaniem kocham za to jesc! Musze sobie sprawic jakis dobry organizer na ten rok zeby wszystko miec uporzadkowane! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post :)

    http://sweetspanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!