Jak nie podjadać?

Herbaty pomogą ci wypełnić żołądek, przez co będziesz miała mniejszą ochotę na podjadanie między posiłkami. Te nie słodzone mają bardzo mało kalorii.


Jeśli zawsze będziesz mieć je w zasięgu ręki, nie uda ci się od nich odzwyczaić. 


Zamiast zjeść słodkie ciasteczko czy czekoladę, pomyśl jak możesz zmodyfikować przepis. Jako słodkość możesz potraktować owoc czy jogurt naturalny.

Aby odzwyczaić się od podjadania powinniśmy jeść powoli i dokładnie przegryzać każdy kęs. Nie powinniśmy jeść łapczywie i wszystkiego połykać. Przez to, że coś długo przeżuwamy, do mózgu dochodzi sygnał o sytości.

Zdjęcia ©WeHeartIt

Pijąc przez cały dzień małe porcje naturalnej wody mineralnej, zapełniasz żołądek. Wtedy masz mniejszą ochotę na podjadanie. Jeżeli nie smakuje ci zwykła dodaj do niej owoców i mięty.

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o 4 punkt, to ja od zawsze jadłam powoli, nie wiem dlaczego, haha :D Przydatny post :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobre i przydatne rzeczy i zapraszam na konkurs :)Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatne porady! Ja osobiście z nich korzystam, więc dla mnie to nic nowego ;p
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego nowego roku!
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj trudno jest odzwyczaić się od podjadania jak wpadnie się w taki trans, ale później już jest z górki. Teraz po świętach znowu wracam do swojego zdrowego stylu życia :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio pije zieloną herbatę litrami. Masz racje, mniej się chce jeść, chociaż zbytnio nie zwracałam na to uwagi :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rady, ale wątpię, że mi się uda :D obserwuję w wolnej chwili zapraszam do siebie
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre porady, zwłaszcza że teraz ciężko nie podjadać :))
    https://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli jest się na diecie to bardzo przydatne :p Chociaż uważam, że czasem jak się coś podje to nic się nie stanie, ale cóż.. Lepsza silna wola niż pojedyncze grzechy :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha ja bez słodyczy nie przetrwam :D Mimo, że mi one szkodzą to i tak się zajadam :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobre rady! Na pewno je wykorzystam, zwłaszcza w czas świąteczny kiedy mnóstwo mamy słodyczy i na każdym kroku ktoś nas częstuję pysznościami.
    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre rady choć teraz podczas świąt ciężko odmówić sobie przyjemności choć nie należy również przesadzać ! ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam --> Klik !<- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowo się nie odżywiam, nawet nie zwracam uwagi na to co i kiedy jem, więc rady nie dla mnie. Ale na herbatkę zawsze się skuszę. :D

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 % prawny :)

    Zapraszam
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jem baaardzo wolno, że już chyba bardziej się nie da, ale mimo to i tak coś tam przekąszę między posiłkami :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny post :). Pomocne rady. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam ide pizze zaraz robic hahahah!
    ale no masz racje :)

    MOJA NOWA PIOSENKA! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tymczasowo stosowałam tylko 3 z tych zasad :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrę rady, myślę że się przydadzą ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z drugim punktem może być mały problem :/ ale sposób z herbatą wypróbuję!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne rady. Postaram się dostosować do nich ;)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla łasuchów rady bardzo dobre, chociaż wszystkie te porady mimochodem spotkałem w różnych okresach swojego życia. Co do podpunktu z herbatą, myślę że woda spełnia to samo zadanie tak samo a może nawet i znacznie lepiej :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe rady :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobre rady! Sama się ich trzymam. :) Bez przerwy latam po domu z kubkiem herbaty. :P
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne rady :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rady. Jednak według mnie dobrze jak podjadam, bo jestem za chuda xD
    Więc puki co nie skorzystam.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno porady przydatne, jeśli chodzi mnie to chyba nie mam z tym większego problemu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  27. super wpis!
    zapraszam do mnie http://baaaruniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O, o sposobie z herbatami między posiłkami nie słyszałam! Uwielbiam je, więc z przyjemnością zwiększę ich ilość!
    Przydatny post, zwłaszcza dla osób które z nowym rokiem zaczynają dietę :D
    buziaki, udanego Sylwestra! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od dwóch dni jestem na diecie płynnej :) Jeszcze zostało mi 10 dni. Twoje rady na pewno wykorzystam.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobre porady, ja na szczęście nie podjadam często, może temu, że często pije herbatę :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. długo szukałam takiego bloga, który ma w sobie takie rady o jedzeniu hahah ;D bardzo pomysłowy post, na pewno dostosuję się do tego :p
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cieszę się strasznie, że tutaj trafiłam! Święta, jak święta, więc większość osób pewnie tak, jak ja troszkę przytyła i myślę, że Twoje rady świetnie się sprawdzą!

    Zapraszam do mnie:
    yozizira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. haha oryginalnie!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. "Nie kupuj słodkości do domu" <- ojj to chyba mission impossible :D
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydadzą mi się twoje rady.Od Nowego Roku skończę z podjadaniem haha :-D

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach no tak, priorytety! :D Można wiedzieć jakie pozycje dostałaś pod choinkę? :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetne rady! :) Piękny design bloga! *.*

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha ja akurat nie mam takiego problemu, ale bardzo przydatny i interesujący post czekam na więcej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ooo widzę, że post z myślą o mnie ♥

    http://klasykikosmetyki.blogspot.com/2015/12/swieta-swieta-i-po-swietach.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Podjadanie jest moim wielkim problem, nigdy nie potrafię się opanować :( Bardzo ciekawe rady, może skorzystam :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. mi mama zawsze psuje plany niejedzenia słodyczy haha :D/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega dobre porady :)
    Znalazłam twój blog przed chwilą komentując post Ssarusski , wchodzę a tu takie coś :) No poprostu WOW :)
    Zapraszam do siebie
    http://morelllocherry.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Najlepszy sposób to żeby nie mieć słodyczy w domu, zastępować je owocami i ciastteczkami wykonanymi przez nas samych :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajny blog,pozdrawiam i zapraszam do mnie http://zuzannafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajny blog ;)
    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Myślę, że takie porady przydarzą się wielu osobom.

    Zapraszam do mnie
    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Skorzystam z tych rad ;)

    Może wspolna obserwacja? :) daj znać u mnie na blogu;**

    OdpowiedzUsuń
  48. Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, dobrego zdrowia, powodzenia,
    oby troski życia zaginęły w mroku
    podczas nadchodzącego Nowego Roku!
    www.Klaudencja.blogspot.com ----> Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  49. Dobre rady aczkolwiek ja słodycze uwielbiam i nic mnie przed nimi nie zatrzyma :3
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam mocna herbate nie wyobrazam sobie pic slaba.. wiem to nie zdrowe, nie dobre i takie tam ale nie ma nic lepszego niz bardzo mocna rosyjska herbata! *-*
    Szczesliwego Nowego Roku!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja piję całkiem sporo herbat i przyznam, że to pomaga ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajne porady, do których staram się stosować i nawet mi wychodzi :)
    Ja na ogół piję bardzo dużo herbat i wody, więc często nic nie podjadam!

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. muszę spróbować z herbatami. U mnie jest taki problem że ogólnie mało piję :/
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobre rady :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Swietne rady :) Kiedyś bardzo nie lubiłam wody niegazowanej ale powoli się do niej przyzwyczaiłam :D
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne porady. Przydadzą się na pewno osobie która myśli o tym aby przejść na diete i schudnąć. Również zgadzam się z tym żeby jeść powoli a nie wszystko szybko połykać ;)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne rady, na pewno wielu osobom się przydadzą ;* chciałabym Ci życzyć szczęśliwego nowego roku, aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze, no sposoby dobre na niepodjadanie, ale według mnie powinno się jeść np 5 posiłków dziennie i to takie średnie posiłki i śniadanie mega dużo, to na pewno nie będziesz nic podjadać, bo nie będziesz miec już miejsca, a ważne jest to żeby jesc zdrowo! Życzę udanego i szczęśliwego 2016 roku!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny post , bardzo przydatny <3
    http://xthy.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  60. Z tym kupowaniem słodyczy do domu to jest bardzo ciężka sprawa, bo kiedy ja postanawiam sobie "no dobra teraz jest ten moment, kiedy przestaję jeść słodycze i ogólnie będę się tak super odżywiać, 5 posiłków i te sprawy" moja mama stwierdza, że ma ochotę na czekoladę kawową albo zrobi jakiś pyszny placek. I jak można odmówić? XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne rady choć nie zawsze mi wychodzą :)
    klikniesz u mnie?
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten post jest świetny !! Skorzystam w niego w 100 procentach! Ale może tak.. od jutra :D ? Obserwujemy? :) foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Aaaaaa! To wszystko jest dla mnie niewykonalne! ;-;
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Wydaje się proste, mimo ze jestem od kilku tygodni na diecie to zdaza mi sie podkraść coś z kuchni. Ale ucze sie juz tego by nie podjadac, ciężko ale daje rade ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajny post i tematyka akurat dla mnie, pozdrawiam i zapraszam :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny post i tematyka akurat dla mnie, pozdrawiam i zapraszam :)
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!