10 powodów, aby zadbać o formę

Komentarze

  1. Tyle powodów, żeby ćwiczyć ;) Już nikt nie powinien mieć wymówek ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie naprawdę mądre i napewno zapamiętam na długi czas ;) świetne zdjecia inspiracyjne ;)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie że prowadzisz posty idealne dla mnie hah

    Kliknij-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez to wszystko aż zachciało mi się ćwiczyć. :)

    Zapraszam na nowy post z serii świątecznej <3
    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :) ja codziennie ćwiczę ;)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post i zdjęcia :) motywuje i zachęca do działania! i dobrze :) ja staram sie ćwiczyć chociaż bywa z tym różnie :)
    Kochana pooklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html bede mega wdzięczna!! :***

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubie sb poćwiczyć czasami :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny i motywujący post:)


    http://diarygirla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dbanie o formę trwa od tamtych wakacji 😅

    aslongaspossible.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym mieć czas na ćwiczenia, na szczęście nie odpuszczam sobie do końca sportu i jeżdże konno :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post. Ja jakoś nie za bardzo potrafię się zmotywować do ćwiczeń a zwłaszcza tych na lekcjach WF-u.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio staram się wrócić do ćwiczeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatni punkt przemawia najbardziej!
    http://dariaa-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny, motywujący post! Ostatnio bycie "fit" to mój priorytet. Pokochałam to, jest to moją inspiracją do życia i dzięki temu czuję się szczęśliwsza!

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a przede wszystkim będziemy się lepiej czuli sami ze sobą! :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ja wiem czy bedzie sie trudnym do zdobycia znam wiele osob ktore naprawde zmieniaja sie totalnie i to na gorsze .. ale to tam takie przypadki! :D Napewno warto bo dzieki temu polepsza sie nasze zdrowie! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dla mnie to takie dosc motywacyjne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ćwiczę, żeby być zdrowsza, bo mi lekarz kazał i żeby pozbyć się kompleksów :) Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  19. Też staram się dbać o formę, bo naprawdę warto! Szczególnie zimą, gdy mamy mniej ruchu. PS Zapraszam na rozdanie, w którym możesz wygrać paletkę cieni ;)).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiczę od czasu do czasu, nie zawsze mam na to czas ani chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od poniedziałku zaczynam miesięczne wyzwanie z Mel B.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://canevautrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kto zmotywuje mnie do ćwiczeń... powinien dostać nagrodę Nobla ;-;
    Nic mnie nie przekonuje :(
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Staram się odżywiać zdrowiej i ćwiczyć ale ta pora roku mi raczej nie służy. XD

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podałaś same mocne argumenty, ale jak tu sie zmotywować jak na każdym kroku czekają na nas pokusy? :D

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę zacząć ćwiczyć!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja musze się ostro zmotywować bo juz niedlugo studniowka :D
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i bardzo motywująca lista :)
    Będę zaglądać częściej!
    Serdecznie zapraszam do siebie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi się dziś udało pobiegać 40 minut ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj święta prawda, dbanie o formę to super sprawa :)
    Kochana mogłabym prosić o poklikanie u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak, powody, które pokazujesz są naprawdę poważne i teoretycznie motywujące, ale co dalej? ;-) Bardzo bym chciała zacząć się zdrowo odżywiać, ale to nie jest takie proste niestety.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mega motywacja <3
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post lubię takie :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba czas zacząć ćwiczyć, ale nie mogę. Ile bym się nie motywowała to i tak wymiękam.

    ZAPRASZAM
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi to, by się przydało tyle motywacji, ale przez te mikołajki i święta coś ostatnio sobie odpuściłam :(

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie jakoś brak motywacji a poćwiczyć przydałoby się :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Hejka beda wyniki tego rozdania? bo nw czy banerek juz moge sciagac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety konkurs nie wypalił, ponieważ zgłosiło się za mało osób... :(

      Usuń
  37. Cześć! :)
    Jak dobrze jest wrócić i poodwiedzać blogi, które były otwierane tamtym czasem tak często, by każdy post dokładnie przeczytać. Widzę, że się rozwijasz, to bardzo dobrze. Gratuluję wytrwałości! Wracam do blogowania, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydałoby się popracować nad figurą, ale w roku szkolnym ledwo starcza mi czasu na sen
    :(
    szarpana.blogspot.com
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie ciągle brak motywacji.. mam nadzieje że od tego stycznia się uda ;)

    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo lubimy zdrowy tryb życia, dzięki temu lepiej się czujemy ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  41. powiem ci, że zmotywowałaś mnie trochę tym postem!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog :)
    zapraszam do mojego - dopiero rozpoczęłam prowadzenie, mam nadzieje, że wpadniesz zobaczysz i skomentujesz :)

    http://prawdziwadama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już od jakiegoś czasu staram się prowadzić aktywniejszy i zdrowszy tryb życia i z tymi wszystkimi punktami muszę przyznać ci rację! :D Tak więc na pewno warto, trzeba mieć tylko odrobinę motywacji i chęci do zmian na lepsze ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. tyle powodów, a u mnie wciąż brak motywacji ;/

    zapraszam również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też nie mam motywacji :( Super powody ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój blog,zostań jego stałym czytelnikiem ♥
    Zapraszam ! xoxo ♥ Olaa ♥
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!