Wrocławskie Zoo

Cześć,
we wtorek miałam okazję być w zoo we Wrocławiu. Jest ono ogromne. Samo oceanarium zwiedzaliśmy godzinę. Później mieliśmy 1,5 godziny aby zwierzyć resztę. Zdecydowanie jest to za mało czasu. Mi się i mojej koleżance nie udało obejść całego zoo, ale to co chciałam to zobaczyłam, czyli moje kochane wilki i niestety tylko jednego tygrysa. Myślałam, że będą ze dwa. Dawno nie byłam w takim ogrodzie zoologicznym, więc poczułam się trochę jak dziecko tylko, że tym razem zwiedzałam bez rodziców. Ogółem zoo jest świetne. Polecam każdemu. Jest na prawdę co oglądać i można czegoś ciekawego dowiedzieć się o zwierzętach. :)
Poniżej macie fotorelację z tego dnia. Zdjęcia robiło mi się dobrze. Z prawie wszystkich jestem zadowolona. Szkoda tylko, że nie było ładniejszej pogody, ale przynajmniej nie padał deszcz. :)

  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A Wy byliście we wrocławskim zoo? Jak wrażenia?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Nigdy niestety nie byłam we Wrocławiu, ale zawsze chciałam odwiedzić to zoo i mam nadzieję, że mi się kiedyś uda :)
    Serdecznie zapraszam Mój blog Kliknij :) -> http://karrrblog.blogspot.com/ <-

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z Wrocławia i Wrocławskie zoo odwiedzam regularnie co roku i polecam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej piękne zdjęcia ^^ śliczne zwierzaki :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, uwielbiam to zoo! Już dawno tam nie byłam, chyba kilka lat temu, jeszcze będąc w podstawówce. Będę musiała niedługo się tam wybrać :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. z checia bym odwiedzila to zoo!<3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jakie śliczne fotki:*
    Zazdroszczę Ci:)
    Poklikasz? Proszę:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia.
    Nigdy jeszcze nie byłam w tym zoo, ponieważ mieszkam troszkę daleko, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce :).
    http://natimylifee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy nie byłam w żadnym zoo.Śliczne zdjęcia,najbardziej podoba mi się to z tygrysem :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam we wrocławskim zoo w sierpniu :) Chyba z 6 h zajęło nam zwiedzanie całego obiektu i mimo to - ciągle było nam mało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam niedaleko Wrocławia i chociaż często bywam we Wrocławiu, rzadko chodzę do tego Zoo, jednak jak się coś 'ma' to się z tego tak często nie korzysta. Ale ostatnio wybrałyśmy się tam to jak za każdym razem byłam zachwycona. Zatrzymałyśmy się tam na cały dzień, jak wracałyśmy było już ciemno. :)) Ślicznie uchwyciłaś zwierzęta, najbardziej urzekło mnie zdjęcie żyraf!
    Mój blog Lu Style Blog ♥ kilk , będzie mi bardzo miło jak wejdziesz i skomentujesz, tym bardziej jak zaobserwujesz ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny post
    bardzo lekko się czyta twoje posty i to jest mega fajne
    nie moge się doczekać nowej notki
    prześliczne zdjęcia ! ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w zoo ale bardzo chętnie bym zwiedziła^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam tam z klasą, i nadal miło to wspominam :) Niestety mieliśmy tylko godzinę na samodzielne zwiedzanie, więc niewiele zobaczyłam :(

    ♥świat uczennicy♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Godzina to zdecydowanie za mało aby na spokojnie wszystko zwiedzić...

      Usuń
  15. Ja byłam jedynie w Warszawskim zoo i to nawet kilka razy. Ogólnie nie przepadam za tego typu "rezerwatami" bo szkoda mi tych zwierzątek trzymanych w klatkach.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam okazji jeszcze być we Wrocławiu :)
    Fajne widoczki,niezly post :)
    Fajny wygląd bloga (zazdroszczę :*)
    Zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji jak do tej pory zwiedzić Wrocławia, a co dopiero zoo, jednak po zdjęciach wygląda na ciekawe. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie byłam w tym zoo ale mam zamiar pojechać :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam jak byłam mała ;-;

    Z wiekiem zaczyna mi być szkoda tych zwierzątek, ale nie stać mnie na wyjazd aby zobaczyć je w naturalnym środowisku ;-;

    Ale fakt, są piękne :)
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam we Wrocławiu, ale nie w zoo :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ah, uwielbiam dzikie zwierzęta,mają w sobie coś takiego tajemniczego...

    hej, wpadnij na 1 rozdział mojego opowiadania, http://lavendaisy.blogspot.com/ nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zoo we Wrocławiu jest genialne! ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze zoo na świecie ! Co roku odwiedzam latem :D


    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja, jak dawno nie byłam w zoo. XD Zdjęcia tak z tych filmów przyrodniczych! :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już od dłuższego czasu mam wplanach by wybrać się do zoo , twój post i te piękne zdjęcia bardzo mnie zachęciły no i mam nadzieje że już niedługo do niego pojade
    przy okazjii bardzo ładny blog na pewnozostane na dłużej, pozdrawiam i zapraszamrównież do siebie
    http://vicky-chunts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji zwiedzić wrocławskiego zoo, ale po Twojej relacji muszę to nadrobić. ;)
    Fajne zdjęcia i blog. :D

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety nie miałam możliwości wybrać się do wrocławskiego zoo.

    Obserwuję i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądałam już kilka postów ze zdjęciami z tego zoo i jestem zachwycona! Koniecznie muszę sie tam wybrać :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam niedźwiedzie! Ogólnie to może byłam tylko 2 razy w życiu w zoo, niestety nie we wrocławskim, bo to nie moje tereny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie byłam, ale wrocławskie zoo to jedno z moich marzeń :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia!
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wpisy, a zdjęcia genialne. Uwielbiam zwierzątka! :D będę wpadać częściej! :)
    zapraszam do mnie, może znajdziesz coś dla siebie?
    http://myvirtuallifenb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam też we wrocławskim zoo mi zwiedzanie całego zoo zeszło 6h :D . Bardzo chciałam zobaczyć tygrysa ( chyba najbardziej ) , ale nie miałam tyle szczęścia co ty, bo w tedy sobie spał ;c . Super zdjęcia!
    Zapraszam do siebie! Każdy komentarz mile widziany ;D
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zoo i zwierzaki, ostatnia taka wycieczka w moim wykonaniu odbyła się w zerówce, a szkoda. Możliwe że kiedyś ją powtórzę i zobaczę królów grozy na własne oczy :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. We Wrocławskim zoo jeszcze nie miałem okazji być, ale może za jakiś czas się tam wybiore. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne wilki! :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Też tam byłam :-D
    Polecam :) Przepięknego masz bloga! Najbardziej podoba mi się tło.
    Tymczasem zapraszam Cię na bloga Po Prostu Disney - link Mój blog Po Prostu Disney .
    Znajdziesz tu:Najświeższe informacje ze świata gwiazd,przedpremierowe opisy nowych filmów i seriali,recenzje, DIY,quizy, konkursy I wiele innych...! Zajrzyj i się przekonaj! :-D Zachęcam do obserwacji by być z nami na bieżąco!
    Czekamy na Ciebie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyszły zdjęcia krokodyla! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. We wrocławskim jeszcze nie byłam, ale u mnie w Krakowie zawsze na wiosnę odwiedzam zoo :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam tam jakoś rok temu, było super. Ale najbardziej spodobała mi się ta "kapuła" w której pływały nad tobą i obok ciebie płaszczki i rózne inne ciekawe ryby.
    Zapraszam na bloga którego prowadzę z siostrą, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my napewno sie odwdzięczymy :)
    mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!