Noc Igrzysk Śmierci


Z piątku na sobotę miałam okazję być na Nocy Igrzysk Śmierci w Multikinie. Od razu mówię: nigdy więcej nie pójdę na noc filmową. Po prostu nie spanie w nocy nie jest dla mnie. :) Po prostu dzień z życia wyciągnięty.
Seans zaczął się o 22:30. Cała sala była zapełniona i pierwszą część obejrzałam całą, nie chciało mi się jeszcze spać. Ale gdy zaczęła się 2 i 3 (wszystkie widziałam już wcześniej) oczy same mi się zamykały. Gdyby nie to, że w kinie jest głośno prawdopodobnie bym zasnęła. Jednak dotrwałam i na drugiej części Kosogłosa byłam tak podekscytowana premierą, że już mi się odechciało spać. Nie macie pojęcia jak się cieszyłam z tego powodu. Oglądałam to z uśmiechem na twarzy. Na szczęście film skończył się tak jak książka. Jeżeli by tak nie było popłakałabym się na miejscu...
Moim zdaniem ta druga część Kosogłosa jest najlepsza, najbardziej mi się podobała. Polecam wszystkim książki jak i filmy.
I oczywiście jak seans się skończył i przyjechał po mnie tata to byłam, tak łagodnie mówiąc, trochę nieprzytomna, gadałam jakieś głupoty, których nie pamiętam - jak zwykle. :D
Ale ogółem było warto. Seria godna obejrzenia. Chociaż lubię spojlerować to tego Wam nie zrobię.

 
 
 

Byliście kiedyś na nocy filmowej? Obejrzeliście już Kosogłosa cz. 2?

tumblr | instagram | vinted | ask |

Komentarze

  1. Nie jestem fanką Igrzysk Śmierci. Na taki nocny seans wybrałabym się, mimo że pewnie również lekko usypiałabym, ale w końcu zawsze to nowe przeżycie :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie oglądałam żadnej części Igrzysk Śmierci. Strasznie żałuję, muszę się wziąć za oglądanie haah! Ja bym nie wytrzymała na takiej nocy filmowej. Usnęłabym nawet gdyby było bardzo głośno.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na maratonie horrorów w nocy ale kosogłosa jeszcze nie oglądałam :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie jestem fanką igrzysk śmierci, ale na noc filmową chętnie bym się wybrała ♥

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam drugiej części Kosogłosa ale mam zamiar :D
    Uwielbiam Igrzyska śmierci wszystkie części i pewne jest że ostatnia jest również świetna :DD

    Obserwuje i liczę na rewanż :))
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam się udać:) Ale niestety na plakacie było wszystko o prócz ceny..
    http://wiktoorkaaa.blogspot.com/2015/11/inspire-yourself-with-people-who.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tego nie widziała, chyba muszę się za to zabrać :D

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wydarzenie ;) Dla fanów igrzysk śmierci to na pewno idealny pomysł na spędzenie wieczoru ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje koleżanki chciały mnie wyciągnąć na taki maraton, ale stwierdziłam, że siedzenie w kinie przez 8 godzin nie jest dla mnie. Ale bardzo lubię Igrzyska, więc niedługo muszę się wybrać żeby zobaczyć tą część :)
    http://by-koni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. noc filmowa nie dla mnie, całą bym przespała :D chciałam iść na drugą część do kina, ale nie mam w ogóle na to czasu ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę oglądnąć "Kosogłos 2"! Kocham Igrzyska! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na nocy filmowej nigdy nie byłam, jednak bardzo chciałabym się wybrać.
    Wczoraj skusiłam się na 1 część Igrzysk i normalnie się zakochałam! hahah

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam wczoraj na Kosogłosie, post o nim jest już na blogu :))

    http://anonym-bloog.blogspot.com/ <--------- zapraszam obs-obs

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam dwa razy na nocach filmowych i jakoś po nich czułam się wypoczęta mimo że nie odsypiałam w dzień (no chyba że pójście spać o 19 się liczy :D).
    Aż wybiorę się na ten film bo tak jakos wyszło że nawet jak nie chciałam to byłam na każdej :) ♥http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar wybrać się na Kosogłosa do kina :) Uwielbiam tą serie!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Igrzyska i planowałam pójść na taki sam nocny maraton, ale dla mnie zarywanie nocek to tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny Blog *.*

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja byłam w sobotę, ale tylko obejrzeć nie na żadnej nocy :) No, ale mam ochotę się teraz wybrać i też jestem zadowolona z filmu :D
    Obserwacja za obserwację?
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię Igrzyska Śmierci :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Baardzo chciałam byc, ale mi się nie udało. Świetny blog :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również byłam na 'Nocy Igrzysk Śmierci' w multikinie :) jednak na 23, wytrwałam jednak całą sobotę spałam jak zabita.
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog mi się bardzo spodobał :)
    Chanelkanelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też byłem na maratonie, bawiłem się naprawdę przednio. Ba, nawet cierpiałem nawet na małą obsesje przez dwa dni. Jedna z najlepszych serii ostatnimi czasy, zaskakująco bardzo dojrzała, ciężka, w której można zauważyć wiele przekazów które równie dobrze znajdują odzwierciedlenie w naszym życiu /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. aj byłam raz na nocy filmowej, ale 2 kawki przed i sie spać nie chce ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo tu miło, post mi się mega spodobał! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/tag-za-co-kocham-jesien.html#more

    OdpowiedzUsuń
  26. Noc igrzysk śmierci była naprawdę świetna.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  27. Noce filmowe to świetna sprawa.Ja nie byłam na Igrzyskach śmierci.Ostatnia noc filmowa na której byłam to Piraci z Karaibów :)
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że bez spoilera <3 Ja uwielbiam seanse filmowe. Już się nie mogę doczekać wakacji, ponieważ moje miasto organizuje nocne polówki i puszczają na prawdę fajne filmy. A co do serii: nie czytałam, oglądałam 1 część i jest całkiem interesująca. Planuję obejrzeć, ale najpierw szykuję się na seans z Gwiezdnymi Wojnami przed premierą nowej części ;d

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    Zapraszam do mnie
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. nie oglądałam :/
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie byłam na nocy filmowej. Nie mam pojęcia, czy wytrzymałabym w kinie przez tyle godzin :D Och, uwielbiam Igrzyska! Przeczytałam wszystkie części :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie mogę się doczekać :) też czekam aż w końcu będzie chwila, by wybrać się do kina

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze ja nie mogę się doczekać, aż obejrzę drugą część Kosogłosa, ale u mnie w kinie grają to dopiero od 4 grudnia. :(

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie widziałam igrzysk :) Na pewno zobaczę <3 Zapraszam do mnie
    http://carooolineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Raz albo dwa razy byłam na nocy filmowej. Oglądnęłam te 2 bądź 3 pierwsze a zasnęłam na Tedzie ..
    Niestety nas śpiochów, omija najlepsze :)

    Obserwujemy ? Zaobserwuj i daj znać, a ja się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już nie mogę się doczekać, gdy będę miała okazję pooglądać tą część :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Igrzyska :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nigdy nie byłam na nocy filmowej :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam na to iść, ale mnie rodzice nie puścili ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Czekałam cały rok na drugą część Kosogłosa, oczywiście nie zwiodłam się!
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w najbliższym czasie wybieram się na ten film do kina :)

    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  42. FAJNY BLOG :D zapraszam------> mywaays.blogspot.com obs/obs? Jeśli chcesz to napisz u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja bym usnęła w kinie. Bez różnicy na jakim filmie. Nie dałabym rady tyle siedzieć


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--- Klik

    OdpowiedzUsuń
  44. Super post :)

    Zapraszam do mnie :) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nominuje Cie do LBA, napisz u mnie czy się zgadzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Interesujący post
    Zapraszam do mnie ,co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli tak to zacznij i daj znać ;)
    Jevinn99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam Igrzyska Śmierci i właśnie muszę się wybrać na tą część do kina! Myślę, że ja też bym ledwo co wytrzymała w tym kinie ;p

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja osobiscie nie jestem fanką igrzysk ale moze obejrze tę część co wyszla niedawno
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie bylam na takiej nocy filmowej ale chcialabym!:)
    Musiało być świetnie!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja nie wiem co w tym chodzi xd. :) słysząłm że podobno fajny film

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja pewnie zasnęłabym zaraz na początku seansu.Nie dlatego,że nie był by interesujący ale dlatego,że o tej porze już dawno wtulam się w koc :D Nie wiedziałam,że są takie seanse,myślałam,że zawsze części emitowane są pojedynczo. Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili zapraszam www.pomyslowa-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie byłam nigdy na takiej nocy filmowej, ale miałam iść na noc horrorów, lecz nie wypaliło.
    Za Igrzyskami nie przepadam :/
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie byłam nigdy na nocy filmowej ale sądzę że warto się wybrać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie !
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nie ogladalam ani 1 ani drugiego chyba bede musiala obejrzec :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja kiedyś na koloniach byłam na nocy filmowej było super!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ! W 100% odwdzięczam się
    Poklikasz w linki ? Klik!

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie oglądałam jeszcze żadnego film z tej serii, chyba muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę! Ja jeszcze nie miałam okazji być na nocy filmowej :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, ja jestem pewna, że zasnęłabym już po 30 minutach. Zawsze zasypiam, więc takie maratony to nie dla mnie :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bylam kiedys na nocy filmowej ze swietna ekipa! Ale to byl Step Up po prostu cudownie bylo!
    Zycze z calego serducha dobrej zabawy! :D Jeszcze nie ogladalam Igrzysk Smierci ale sie zbieram :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  60. Również miałam jechać ale mi się nie udało, ale samą 2 cześć oczywiście nie mogłam przegapić :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Przeczytałam wszystkie części i obejrzałam całość!:)

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie oglądałam Igrzysk Śmierci a na nocy filmowej pewnie bym zasnęła. Zawsze wieczorem chce mi się spać a gdy siedzę w jednym miejscu to już jest masakra. Oczy mi się same zamykają.

    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Byłam na filmie! Strasznie mi się podobało!
    DarkRoseberry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!