Rok bloga!

  

Czołem Wam wszystkim! 
Dzisiaj przedstawiam Wam outfit z kurtką od firmy Dresslink. :) Firma ta drugi raz napisała do mnie odnośnie współpracy, więc mam nadzieję, że pomożecie mi ją utrzymać klikając w linki. :)
Jak możecie porównać moje starsze zdjęcia, trochę mi się przytyło i niestety widać to po mojej twarzy. Ale zrobiłam sobie postanowienie i mam nadzieję, że w nim wytrwam. Trzymajcie za mnie kciuki! Mam zamiar robić więcej takich motywacyjnych postów, które mnie jak i Was będą popychały do działania.
Jutro, czyli 5 października mija rok odkąd założyłam tego oto bloga. Nie mogę uwierzyć, że ten rok tak szybko zleciał! Chciałabym Wam podziękować za 2858 komentarzy, 12685 wyświetleń i aż 167 obserwatorów! Cieszę się, że aż tyle z Was jest tutaj ze mną! Wiele dla mnie znaczy to, że nie piszę tego bloga tylko dla siebie, ale i dla Was! Mam nadzieję, że nie zakończę swojego blogowania jeszcze długo, długo... :)

 
 
| buty - Nike Air Max | spodnie i bluzka - vinted | kurtka - Dresslink |
 
  

Dziękuję Wam jeszcze raz za wszystkie wyświetlenia, miłe komentarze i za to po prostu, że jesteście!
( Za kliknięcie w linki i podanie ceny w komentarzu wybiorę kilka blogów i polecę je w następnym poście. :))

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Gratuluję ci rocznicy założenia bloga :) życzę ci wytrwałości w pisaniu oraz sukcesów na blogu :)
    Założyłaś bloga akurat w moje urodziny :)
    Gratuluje rownież współpracy z dresslink :) oczywiście poklikam :)
    Zapraszam rownież do mnie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i tak świetnych rezultatów! :)

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! obserwuje :*
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, ze bardzo fajna kurtka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście kliknęłam, życzę powodzenia we współpracy :D A no i gratuluję wytrwałości w blogowaniu, mam nadzieję, że zostaniesz z nami jak najdłużej :D
    Kurtka też świetna, bardzo ładnie wyglądasz ^^
    Życzę dalszych sukcesów na blogu :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ci 5 października mija rok z blogiem, a mi 1,5 z chłopakiem hahah
    Gratuluje wytrwałości i życzę dalszych sukcesów :)
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje roku bloga!
    Naprawdę wiele osiągnęłaś :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik


    OdpowiedzUsuń
  8. To gratuluję, cudowne zdjęcia:)
    obserwujemy?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wytrwałości w blogowaniu, tylko nieliczni wytrzymują rok :>

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. Ten las idealnie obrazuje jesień <3

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej niż jest teraz! :D
    Kurtka nie za bardzo w moim stylu, chociaż bardzo mi się podoba. Jej cena to: $10.34 :)
    http://zuzgga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję! :) Super liczba! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Ci <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy!
    Masz cudowny wygląd bloga! *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥|Wiktoria i Weronika|♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać! :)
    ♥NOWY POST ♥ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny post jak i blog
    Nowy post zapraszam
    imnotafraidanymore147.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Poklikane! Piękne zdjęcia :>

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  17. serdeczne gratulacje, życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu:)
    świetna koszulka!
    ♡ jestebatmane ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę kolejnego udanego roczku :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje
    Super stylizacja
    Pozdrawiam:)

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow gratuluje wytrwalosci i sukcesow i zycze kolejnych lat bloga :) super fotki!
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia, gratuluje :)
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję takich statystyk przez rok! to spory sukces!
    piękna kurteczka :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie w niej wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  24. nice outfit! you look great and loving your photos!

    lifeisashoe

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULACJE, to tak jakby urodziny hehe :)
    Ślicznie wyglądasz, kwitniesz nam :)

    Zapraszam na ulubieńców września: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/ulubiency-miesiaca-wrzesnia.html

    OdpowiedzUsuń
  26. no to życzę kolejnych kilku lat w blogosferze :D
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje bloga i roku za soba :) super, że jestes.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Wszystkiego najlepszego i dalszej inspiracji ;) to jest chyba najwazniejsze w dobrym blogu, który prowadzisz :) . Śliczne zdjęcia ;) z chęcią Ci pomoge i klikne! Powodzenia ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Robisz świetne posty , a ten jest na prawdę mega ;* moze wspólna obserwacja ? Daj znac u mnie buziaczki :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję roku bloga! :D
    Życzę jeszcze więcej sukcesów!
    Swietne zdjęcia :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdjęcia ;)
    Enjoy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtka jest naprawdę ładna :) Oczywiście kliknęłam w link. Kurcze! To jest ogromny wynik, bardzo mocno Ci go gratuluję, bo zdaję sobie sprawe z tego, że musiałaś również dużo poświęcić dla tego bloga przez rok :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurtka - śliczna :) Co do kilogramów - naprawdę tego nie widać! :) Gratuluję, oczywiście, że minął już rok - a Ty nadal tu jesteś i dzielisz się z nami cząstką siebie :3 Dziękuję Ci za to!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja :)
    Gratuluję rocznicy na blogu :)

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądać:)
    Zapraszam do mnie ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje i oby tak dalej! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurtka mi też się bardzo, bardzo podoba! *w*
    Pozdrawiam. ^^
    Wpadnij w wolnej chwili: ♥caroberry.blogspot.com♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. 100 lat :) Gratuluję statystyk, życzę dalszego owocnego prowadzenia bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje! Kurtka prześwietna, tak samo jak i koszulka. c:
    Absolutnie nie widać, że przytyłaś, nie masz z czego się odchudzać!

    Zapraszam, dopiero zaczynam.
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. sweet,style and smile..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roku! :) Mam nadzieję, że ja też wytrwam.
    luulublog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!