#4 DIY: Wieszak na biżuterię

 

Cześć,
dawno nie było na blogu DIY, więc dzisiaj pokażę Wam mój wieszak na biżuterię. Długo jakiegoś szukałam, ale niestety zakończyło się to klęską, więc poszperałam w internecie i postanowiłam zrobić go sama. Efekt bardzo mi się podoba. 
A jak w szkole? Całkiem dobrze. Póki co mam pozytywne oceny. W piątek mieliśmy taką akcję, że chcieliśmy uciec całą klasą z dwóch ostatnich lekcji, bo nauczyciele nie przyszli. Za długo się zastanawialiśmy, a kiedy już powiedziałam, że idziemy to pani dyrektor złapała nas koło swojego gabinetu. Przypału na szczęście nie było. Kazała nam tylko wrócić do klasy. Potwierdzają się słowa mojej mamy, że podburzam koleżanki. No cóż, ktoś musi. :D

♥ Ramka 
♥ Pinezki lub gwoździe 
♥ Młotek 
♥ Zwykły klej lub na gorąco 
♥ Moskitiera

   

1. Z ramki wyciągamy szkło.
2. Od tyłu do ramki przyklejamy moskitierę. 
3. Na dole ramki, młotkiem, przybijamy pinezki lub gwoździe w rzędzie.
4. Ramkę wieszamy na ścianie.
Jest to bardzo proste DIY, jeżeli ma się już wszystko przygotowane. Ja niestety musiałam ramkę pomalować na biało. Nie zabiera aż tak dużo czasu, a efekt jest świetny. Na pinezkach możecie powiesić co chcecie - od naszyjników po okulary (jak w moim przypadku). Moskitiera zaś jest na wiszące kolczyki, których ja akurat mam mało - dlatego można przymocować do niej zdjęcia. :) 

 
 

I jak Wam się podoba? Co u Was w szkole?
 Jeśli wypróbujecie ten sposób na wieszak wyślijcie mi zdjęcie na e-mail! :)

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Nie na temat... wygrałaś książkę pod tytułem na blogu Aleksandra K

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :)
    Ja niestety nie mam gdzie takiej ramki powiesić :/
    Bardzo ładny design bloga ;)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam DIY! Bardzo dobry pomysł z tym wieszakiem na biżuterię, w sumie też przydałoby mi się coś takiego. Poza tym; strasznie ładnie to wygląda :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful DIY :) ,
    great post for my inspiration

    clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie to wyszło :D ja juz mam taka tablice, ale jak bedzie do wymiany to moze skorzystam z Twojego pomyslu :)/K

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Nie dość, że bardzo przydatny to również spełnia funkcję dekoracji. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje DIY, a może kiedyś zrobisz DIY opakowania na pierścionki czy coś, bardzo mi się by to przydało. :)

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze DIY :D

    Zapraszam www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 100 % stworzę coś takiego , bo jest wręcz boskie! A właśnie jestem w czasie urządzania mego pokoju!

    Calmonlycalm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wpadłabym na coś takiego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, to jest świetne!
    Na pewno coś takiego zrobię, dziękuję za pomysł :)
    Świetny blog!
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją?
    Jeśli tak to zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej zaobserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł :) możesz również wziąć trochę tektury pomalować zrobić małe dziurki i przywiesić do tej ramki i masz też miejsce na wkrętki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    komentarze mile widziane :) -----> http://rebelownlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne diy!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Na pewno zrobie :*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Na pewno zrobie :*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wieszak świetnie się prezentuje :)! Muszę spróbować taki zrobić :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, kreatywny pomysł, ja jakiś czas temu zakupiłam specjalny drewniany stojaczek i jestem z niego bardzo zadowolona-wersja dla leniwych ;)

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne DIY :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No no no! Nareszcie nastąpi koniec bezograniczonego latania moich pierdół po całym pokoju :)

    Zapraszam do mnie na osobiste napompowanie swojego ego :) COUSE YOU'RE FUCKIN PERFECT!

    Pozdrawiam cieplutko
    Idealna
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  22. Z ciekawości, jak zrobiłaś swoje menu archiwum ? :

    OdpowiedzUsuń
  23. W życiu bym czegoś takiego nie wymyśliła, genialne! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mega wygląd bloga ;*

    Obserwuję i miło gdybyś również mnie zaobserwowała :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow genialny ten wieszak, cudownie wygląda, idealnie pasowałby do mojego czarno-białego pokoju:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w poście z must have na jesień? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Pozdrawiam
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. proste a efektowne ;)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł! Koniecznie kiedyś będę musiała stworzyć coś podobnego :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na post, jak i na taki wieszak na biżuterię. :) Wyszedł Ci prześlicznie!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł szkoda że nie jestem zbytnio utalentowana w tych sprawach, ale pewnie jak pokażę to tacie na pewno to zrobi

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda ślicznie! *.*
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł ! aż muszę z niego skorzystać ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny i łatwy sposób na uporządkowanie sobie biżuterii! Ja mam wielki bałagan, wiec o tym pomyślę sama! ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Such a great idea! I'll surely try it C:
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam posty DIY, a twój jest świetny :D Na pewno bym na to nie wpadła, a pomysł jest całkiem praktyczny :3
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł!
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/my-wishlist-from-lucluc.html Zapraszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem fajnie to wyszło. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kapitalny pomysł. :) W najbliższym czasie mam mieć remont pokoju, więc trochę się pozmienia. Sama myślę jak by udekorować puste miejsce na ścianie. Bardzo fajny i praktyczny pomysł. Naprawdę! Śledzę Dario Twojego bloga bacznie i co nowa notka, to lepsza. :D Całuję. :*

    http://www.llovelygloss.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe, choć obawiam się, że ta siateczka nie przeszłaby u mnie próby trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny pomysł! Chyba skorzystam, bo mam duuużo ramek, które nie są potrzebne! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. super pomysł
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham DIY!
    klikniesz?
    Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ddo mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. w sumie to nie wpadłbym na taki pomysł, bardzo fajne oryginalne i mega wygląda ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny jest ten wieszak <3
    na pewno nie długo już zawita on w moim pokoju ! :)

    http://martynaaa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo pomysłowe. No i nie drogie :)

    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny post :) Musze sobie takie coś sprawić u siebie w pokoju!
    Zapraszam do mnie- bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  49. To jest śliczne! Naprawdę - podoba mi się :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Swietny pomysł! Bardzo podobają mi sie te "wieszaczki" ;)
    Zapraszam na bloga (Klik!) :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetnie to wygląda, nie wpadłabym na taki pomysł! :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super wieszak :) U mnie duużo sprawdzianów , można oszaleć. Obserwujemy ? Daj znać u mnie :) Pozdrawiam cieplutko :* http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice DIY!! Gotta try it myself :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  55. Jaki świetny pomysł! :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super DIY :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne DIY! Sproboję zrobić podobny wieszak :)
    Bardzo ładny wygląd bloga, obseruję :)
    Pozdrawiam Zuza
    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. super pomysl, mega kreatywny;) bardzo lubie rzeczy diy, a ta mi sie naprawde spodobala chetnie skorzystam z pomyslu;)
    pozdrawiam i zapraszam takze do siebie http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super Diy :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!