Przygotuj się na jesień z Dresslink!

Hej,
jak minął Wam pierwszy tydzień szkoły? U mnie było całkiem dobrze. W czwartek dowiedziałam się, że muszę zmienić miejsce praktyk, ponieważ ta placówka nie chce już mieć praktykantek. No cóż. Trzeba sobie jakoś z tym poradzić. Teraz na zawodowych lekcjach, które nazywają się Chów, hodowla i inseminacja zwierząt,  mamy taki lekki zapierdziel, ponieważ już w styczniu mam pierwszą kwalifikacje. Boję się, że jej nie zdam, ale zobaczymy. Najwyżej będę poprawiać. :D
Posty będą się teraz pojawiać chyba raz w tygodniu, czasami może rzadziej. Zależy czy będę mieć zdjęcia, pomysł i czas.
Jakiś czas temu znów napisała do mnie firma Dresslink. Poprosili mnie, abym zrobiła dla Was kolejną wish listę. Wszystko jest po staremu, tylko zmieniła się moja konsultantka. Zamiast Sliny jest Carly. W tej wish liście przedstawię Wam niezbędniki na jesień. :) Bardzo proszę o klikanie w linki. :)

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

| 1 | 2 | 3 |

Co Wam się najbardziej podoba? Poklikacie w linki? 
(Podajcie cenę co najmniej 3 rzeczy a wybiorę kilka blogów i polecę w następnym poście. :))


tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Swetry i bluzy świetne. Poklikane.. Poklikasz u mnie ? :)
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się szalik :D poklikałam kilka ♥

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się bluza nr 3 i kurtka nr 3, oczywiście poklikałam ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter z sercem jest fajny, osobiście wybrałabym szary ;p
    -sweter z sercem 7.84 USD
    -kolorowy naszyjnik 2.87 USD
    -środkowa bluza 6.71 USD

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na nowych praktykach, na pewno znajdziesz :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja, życze Ci szczęścia z praktykami ;)
    poklikałam ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dasz sobie radę :) A co do rzeczy to najbardziej podoba mi się 3 bluza (7,35$) 3 kurtka (10,50$) i 3 dodatek, apaszka (3,24$) Poklikałam w większość rzeczy :)

    http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO LADNE RZECZY! <3333

    ZAPRASZAM DO MNIE <3 xxx
    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą drugą koszulkę i bardzo ją polecam! Poklikałam :)

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w sweterkach tej firmy <3
    Bluzki:
    1. US$ 5.30
    2. US$ 4.08
    3. US$ 5.99
    Sweterki:
    1. US$ 9.91
    2. US$ 7.84
    3. US$ 8.40
    Bluzy:
    1. US$ 5.66
    2. US$ 6.71
    3. US$ 7.35
    Spodnie:
    1. US$ 7.79
    2. US$ 6.46
    3. US$ 6.80
    Kurtki:
    1. US$ 9.69
    2. Niedostępna!
    3. US$ 10.50
    Dodatki:
    1. US$ 8.56
    2. US$ 2.87
    3. US$ 3.24
    ------------------------------------------
    inspiracjeamelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też kiedyś chciałabym mieć tą bluzę niebieską z serduszkiem!:)

    U mnie konkurs na post promujący na 3 znanych blogach!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy! Oczywiście poklikałam ;)

    $ 5.30
    $ 4.08
    $ 5.99

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam w niektóre linki :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kliknęłam :) Również Carly jest moją opiekunką! :3 Mam nadzieję, że też będę mogła następny raz złożyć zamówienie ;3
    Mogę prosić o kliknięcie? :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jest ten szalik :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. z mojej strony poklikane
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, pomagam-klikając :).
    Ceny kurtek:
    1. $9.69
    2. Niedostępna
    3. $10.50

    lublins.blogspot.com
    https://www.facebook.com/lublins

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne propozycje :)
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne rzeczy, poklikane :) Liczę że u mnie też poklikasz.
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. tą bluzke w jedzonko tez mam! Jest super fajna. A egzamin zdasz na pewno ja mialam w tym roku, w ogole sie nie uczylam a zdalam calkiem niezle :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem niezłe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne ciuchy. Zapraszam do mnie www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej pasują mi bluzy :) są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ramoneska jest super albo zielona bluza :)
    Kurtka 3 - $ 10.50
    Bluzka 2 - $ 4.08
    Bluza 1 - $ 5.66

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdy zobaczyłam bluzkę z kawałkami różnych produktów od razu zrobiłam się głodna :) To chyba rzecz, która najbardziej przypadła mi do gustu spośród wszystkich modeli :)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecodn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze poklikałam we wszystkie linki. Mogłabym liczyć na rewanż u mnie? :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj, będzie mi bardzoo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta bluza z serduszkiem jest śliczna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety w natłoku zajęć dość trudno znaleźć czas na blogowanie...

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe rzeczy, poklikane :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podoba mi się biała bluza z kwiecistymi rękawami!
    poklikałam.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza bluza i drugie spodnie oraz szaliczek *O*
    Piękne! Nosiłabym ;3

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post, poklikane♥
    Zapraszam! Mam nadzieję, że coś po sobie zostawisz!:) zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne kurki :) Masz świetny gust :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. Kliknęłyśmy klika rzeczy :*
    klik 1 - 5.99$
    klik 2 - 4.60$
    klik 3 - 5.30$
    klik 4 - 9.91$
    klik 5 - 7.84$
    klik 6 - 8.40$
    klik 7 - 5.66$
    klik 8 - 6.71$
    klik 9 - 7.35$
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY RÓWNIEŻ LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. poklikakne
    fajne ciuszki
    mozesz mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikałam oto kilka cen. :)
    1. 8.40 bluza
    2. 7.84 niebieska w serduszko białe
    3. 5.30 biała z niebieskim
    4. 4.60 Koszulka z jedzeniem xD
    5. 5.99 szary sweterek
    6. 9.91 sweterek cienki

    Będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)
    Pozdrawiam. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/lista-zyczen-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  38. na pewno wszystko się ułoży, trzymam kciuki
    Bluzki:
    1. US$ 5.30
    2. US$ 4.08
    3. US$ 5.99
    Sweterki:
    1. US$ 9.91
    2. US$ 7.84
    3. US$ 8.40
    Bluzy:
    1. US$ 5.66
    2. US$ 6.71
    3. US$ 7.35
    Spodnie:
    1. US$ 7.79
    2. US$ 6.46
    3. US$ 6.80
    Kurtki:
    1. US$ 9.69
    2. Niedostępna!
    3. US$ 10.50
    Dodatki:
    1. US$ 8.56
    2. US$ 2.87
    3. US$ 3.24

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Poklikałam we wszystko :) Cudowne bluzy *_*

    Blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Poklkane najbardziej podoba mi się pierwsza zielona bluze ;)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jest ta gruba ciemna bluzs, poklikalam :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)
    poklikałam uczciwie
    twoimioczami.blogspot.com - nowy post jesienny, ZAPRASZAM :)
    Jeśli możesz to kliknij -> KLIK - Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sweterki najlepsze, wszystko poklikałam :*, a to co najbardziej mi się spodobało:
    Swetry, oczywiście:
    1 -$ 9.91
    2 -$ 7.84
    3 -$ 8.40
    torba tiger -$8.56
    naszyjnik - $ 2.87
    3 dodatek - $ 3.24
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurtki sa świetne !
    1. US$ 9.22
    2. US$ 8.39
    3. US$ 10.07
    i te pierwsze spodnie również mega!
    US$ 6.21
    Ogólnie poklikane ;)
    zapraszam do mnie - > dominikaaniedbalfashion.blogspot.com obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne ubrania ;)
    mój blog-http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Te rzeczy sa sliczne :) Zakochałam się w sweterku :) pozdrawiam http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne rzeczy, poklikałam :)
    Ceny koszulek - 4.82$, 3.90$, 5.52$
    http://densei1.blogspot.com/ - Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ostatni szalik jest świetny <3 to o jakiego technikum chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  49. Najładniejsze wybrałaś chyba kurteczki! Poklikałam ($8.39 $9.22 $6.33)

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne rzeczy wybrałaś :D
    Uczciwie poklikałam ;))
    szalik - 2.81.
    czarne spodnie - 6.21
    koszulka z jedzeniem - 3.90

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super rzeczy :*
    Zapraszam na nowy post - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne rzeczy wybrałaś! Poklikałam :) U mnie właśnie post z druga bluzką :)
    Czy mogłabyś również u mnie poklikać w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta bluza z sercem jest świetna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczny jest ten niebieski sweterek z serduszkiem ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. PIerwsza bluza najlepsza hahaha
    Trzymam kciuki,żebyś zdała ;)
    mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  56. Prześliczne rzeczy! Poklikałam w linki :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  57. hi
    Friend,
    Nice lovly post.
    auratrends.co.uk
    grabbit.com.pk

    OdpowiedzUsuń
  58. poklikane!
    Mam nadzieję że poklikasz również u mnie :)

    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Mega blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne rzeczy, aż chce się mieć je wszystkie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!