Czasami żeby pomóc innym, najpierw musimy pomóc sobie...

"Najpierw załóż maskę tlenową sobie, a później martw się o resztę, bo inaczej nie pomożesz nikomu - łącznie ze sobą." 

Dzisiaj pisze do was Monika z bloga just-do-one-step.blogspot.com . Napisałam do Darii maila i postanowiłyśmy wymienić się postami. Nie będę dłużej pisać, tylko przejdę do tematu posta.
Zastanówcie się, jak często jest tak, że pomagamy innym, a sami odrzucamy tą pomoc? Nie lubimy mówić o sobie, naszych uczuciach, problemach, zmartwieniach. Lekceważymy siebie, odkładamy na dalszy plan.  Okey, rozumiem, powinniśmy pomagać innym, ale nie zapominajmy o sobie. Pomagając innym, nie pomagamy sobie, dajemy innym rady, których sami nie stosujemy, więc jak one mogą być pomocne?
Trzymamy w sobie wszystkie emocje, które są jak tykająca bomba. Zamiast pomagać innym najpierw pomóż sobie, wyrzuć z siebie to, co Cię smuci, męczy. Dopiero wtedy będziesz w stanie pomóc innym.
Pamiętaj o tym, żeby w codziennym grafiku znaleźć też chwilę dla siebie, usiądź, odpocznij, odpręż się. Ty też jesteś ważna!

Komentarze

  1. Święte słowa! Aby uszczęśliwić innych, najpierw sam bądź szczęśliwy<3
    Zapraszam również do mnie.Dodałam właśnie nowy post i będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz po sobie znak <3
    moon-quotes.blogspot.com
    + obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami zastanawiam się, jak wyglądało by moje życie gdybym stosowała się do tych wszystkich rad które mówię innym ludziom. :) A na bloga napewno zajrzę :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie z chęcią odwdzięczę się obserwacją ;)
    grlfashion.blog.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujący post! Podoba mi się :)

    Nowy post! Mogłabyś poklikać w linki? Będę bardzo wdzięczna :)

    --> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/2015/09/dresslink-wish-list.html <--

    OdpowiedzUsuń
  5. już wbijam do ciebie na bloga :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam twojego bloga! Na pewno wpadnę :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna jestes :) masz racje... najpierw pomozmy sobie. Ja mam w sobie cos takiego ze wlasnie potrafie pomagac innym..sama do swojej sytuacji nie dobiore tak dobrych rad jak do czyjejs.. szkoda;c


    http://alexwberry.blogspot.com/ u mnie nowy post ,, kilka slow ode mnie | o blogu| nadchodzi zima| '' goraco zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak jest "pomagamy innym, a sami odrzucamy pomoc" ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie należę do grona osób, które najpierw starają się pomóc innym, sobie nie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny design c; zdj także pozdro
    klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pomagać innym, a jak potrzebuje pomocy to po prostu radzę sobie sama... Mam świetną koleżankę, której mogę wszystko opowiedzieć i mi pomoże, jak trzeba. Ale ona mieszka daleko :P Zawsze zostawiam siebie na ostatnią chwile xd

    Zapraszam http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie napisane. Post dał mi nie powiem trochę do myślenia
    Pozdrawiam Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis, to prawda, że często zapominamy o swoich potrzebach.

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygladasz
    klikniesz u mnie w napisy KLIK w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam, http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To racja.Trzeba znaleść czas dla siebie :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram się pomagać innym,nie zawsze to wychodzi ale liczą się chęci ! :) Ludzie odwzajemniają pomoc,warto być miłym,pomocnym :)
    mercy-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra wpis !

    zapraszam do mnie!
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. czasami by komus pomoc nie zawsze wystarcza same checi
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny pomysł na wymianę postami ;)
    Co do samego postu to też tak uwazam.
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety tak jest często że odrzucamy czyjąś pomoc :)
    Super post i śliczne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja za duzo odpoczywam samotnie haha wolala bym wyjsc i z kims pogadac :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cytat na początku bardzo mi się spodobał :) Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wydaje mi się, że już kiedyś odwiedzałam Twój blog, choć mogę sie mylić, jeśli tak, to teraz wpadnę. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie daje po sobie znac ze trzeba mi pomoc, co jest mozliwe ze jeszcze gorsze.
    Super post i piekne zdjecia :)

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń
  29. zgadzam się z Tobą w stu procentach, zaraz zaglądam na bloga :)
    By Ajina Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia!
    http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia :)!
    :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i słowa ;) Widać ,że się przygotowałaś do posta ;))

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak że lubię innym pomóc ale ja nie mówie im o swoich problemach!
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Wole pomagać, niż żeby ktoś się litował nade mną.
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny cytat na początku i ogólnie bardzo fajnie napisane. Bardzo dobrze piszesz <3
    Śliczne zdjęcie.
    Mój Blog,zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja dosyć często mam tak, że pomagał innym,ale gdy to ja potrzebuję pomocy, już jej ni otrzymuję...
    Śliczne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  37. W codziennym grafiku pomaga mi odpocząć mój blog :) jest to coś, co bardzo mnie relaksuje :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam Monikę. ;)

    Zapraszam na rozdanie!
    Wygrywa aż 6 osób.
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny blog! zapraszam do mnie http://ka3iafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Często jest tak że chcemy nawet na siłe komuś pomóc, bo sami boimy się o tą pomoc poprosić.

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia, poklikałam w banery :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. ja zawsze staram się też znaleźć chwilę dla siebie! :) jest to bardzo ważne. masz racje :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł z wymianą wpisów, kiedyś też brałam w takim czymś udział :) Post taki prawdziwy ;) Jest powiedzenie "zrób komuś dobrze zrobisz sobie źle" i chyba jest odniesieniem do tematu wpisu. Ogólnie to masz cudowny styl pisania bloga :) Oby tak dalej :*

    MALWINA-JULIA.BLOGSPOT.COM ♥ZAPRASZAM♥

    OdpowiedzUsuń
  44. świetnie wygladasz, styl i klasa :) poklikałam w banery
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!