10 powodów, aby zrobić trening


1. Poprawia humor.

2. Sprawia, że jesteś szczęśliwsza.
Nie od dziś wiadomo, że dobry trening poprawia humor (endorfiny i te sprawy). Gdy jesteś zła lub się z kimś pokłócisz - poćwicz trochę. Od razu Ci przejdzie. Dzięki temu będziesz się mniej denerwować a co za tym idzie - będziesz szczęśliwsza.

| bluzka - H&M | naszyjnik - Dresslink | spodenki - Cubus | buty i zegarek  - Converse |

 3. Podnosi samoocenę.

4. Daje Ci pewność siebie.
Ćwicząc lepiej wyglądasz i nabierasz pewności siebie i swojego ciała.



7. Wzmacnia Twoje ciało i serce

Wiadomo, ciało powinno być w dobrej kondycji abyśmy mogli normalnie funkcjonować. A co jeszcze się wiąże z kondycją? Pomoże Ci ona przetrwać Igrzyska Śmierci czy Apokalipsę Zombie.


9. Przyśpiesza metabolizm i spalanie kalorii.
Trening podkręca metabolizm i przemianę materii, a przy okazji spali również trochę kalorii. Dzięki temu możemy pozwolić sobie na więcej jedzenia. :D

 

10. Lepiej śpisz.
Po treningu zazwyczaj jest się trochę rozbudzonym, ale też zmęczonym. Da się to poczuć po porannym treningu i całym dniu na nogach. Nic tylko się położyć do łóżka - zaśniesz od razu. 


A Wy jakie macie powody, aby zrobić trening?
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Fajna bluzka :) Ja trenuję dla siebie - dyscyplina, ciało ale przede wszystkim oczyszczenie myśli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza motywacją jest to ze robi się to dla siebie, w końcu dziś jest ten dzień o którym wczoraj marzyliśmy :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne nogi! Kurczę, chciałabym takie ;)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja też uwielbiam ćwiczyć, daje mi to takiego kopa i mam od razu dobry humor! :)
    Super post :3

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam taki powód, że gdy nie poćwiczę, szybko wykręcają mi się kostki :D Oczywiście kliknęłam.

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100 %, natomiast szkoda mi na to czasu :)
    Genialny blog! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trening poprawia humor i to jest najważniejsze:-)
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam nie mam konkretnych powodów, od czasu do czasu po prostu mam ochotę na trochę ruchu. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam niestety motywacji :) Ale swego czasu trenowałam pływanie, a następnie koszykówkę. Powody? Szczupła sylwetka i kondycja;)

    zapraszam,
    agrestowamamba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Post idealny dla mnie, zawsze brakuje mi motywacji :D
    aannonimowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ćwiczyć ze względu na rozładowywanie rozdrażnienia :) (Za dużo się denerwuje.. ;/)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie jakoś sport nie relaksuje, zdecydowanie lepiej jest przez pół godziny posłuchać muzyki. U mnie to się sprawdza zawsze. Poprawia pamięć? Nigdy o tym nie wiedziałam, heh może dlatego mam słabą pamięć ;)
    Mi dzisiaj przyszło na wf odkrycie, że sport bardzo zapoznaje ludzi. No nie wiem jak to powiedzieć ale na wf jakoś zaczęliśmy ze sobą więcej rozmawiać (nowa szkoła).
    Zapraszam http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że ktoś tu jest zakochany w trningach :) Sport łączy ludzi! Sama często ćwiczę :))

    Zapraszam do mnie na na ostanie chwyty wakacji :)My nie damy rady?! My?!

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz już nie będę robić więcej wymówek przed treningami :) Jest zdecydowanie więcej zalet niż wad. Uczucie po ćwiczeniach jest bezcenne
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym odpowiedzieć na końcowe pytanie, ale ja nie ćwiczę ;-;
    Brak motywacji i chęci.
    Jak zawsze przeszkadza mi we wszystkim ;-;
    Ech... smuteczki..

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moim powodem jest moja waga. ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przekonywujące post ;P po za tym śliczne zdjęcia ;P
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna bluzeczka;*

    kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piekne zdjecia!
    http://samsukier.blogspot.com/2015/09/jak-poradzic-sobie-w-nowej-szkole-z-tej.html
    zapraszam do odwiedzenia i komentowania mojego, dosc nietypowego:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super motywacyjny post! :d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja tak się zbieram, by zacząć ćwiczyć, jakos aktywnie spędzać czas i coś sę zebrać w sobie nie mogę grrrr
    super wyglądasz ! świetny luzak :)

    kliknęłam :)

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój powod aby zrobić tening to figura :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  23. JA ćwiczę głównie po to, żeby czuć się lepiej we własnym ciele, bo w sumie na początku nie wiedziałam o reszcie plusów. Ale teraz po kilku tygodniowych ćwiczenia co dwa dni zgadzam się ze wszystkimi tymi punktami :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. czasami fajnie jest zrobic pare cwiczen nawet nie dla figury, ale lepszego samopoczucia, czy zeby szybciej zasnac
    zapraszam do mnie:
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna motywacja! Już od jutra zaczynam ! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce :D Mnie to chyba nic nie przekona :P Spacerować lubię a biegać czy ćwiczyć to niekoniecznie :D świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe powody, a o niektorych jeszcze nie słyszałam:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim powodem jest to, że mnie uspokaja i poprawia humor.
    A przy okazji szybko zasypiam.
    Wolę też być w formie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój powod to zdrowie i figura :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety jestem strasznym leniuchem i nie dam rady się zmobilizować :D

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię ćwiczyć, lecz nie zawsze znajdę na to czas :(
    Śliczna bluzka^^

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ćwiczyć ale często nie mam na to czasu, Zwykle w domu 10-20 minut z mel-b na to zawsze mam czas. Zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ćwiczę właśnie wtedy kiedy jestem zła na kogoś albo po prostu coś mnie wkurzyło. Po dziesięciu minutach takiego trenignu momentalnie mi przechodzi i od razu jakoś mi lepiej :) świetne zdjęcia!
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne te powody, może skorzystam :)

    Dziękuję za odwiedziny :)

    Zapraszam:
    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post :) obserwuje i licze na to samo http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny post, może skorzystam z rad ;))

    [mój blog ---> KLIKNIJ]


    Witaj kochana ! Poklikasz u mnie w klinki? Odwdzięczę się. Z góry dziękuję :3 Obserwuję i liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  38. ja i tak nie lubię wf-u i nie zmienie zdania . Jazda na rowerze to co innego . To wolność . Szkoda , że ktos mi tą wolność zabrał ( czytaj UKRADŁ ROWER )

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już u ciebie przecież poklikałam wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super.Ja ćwicze bo kocham :) naprawde to poprawia humor :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikane!! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Aż mi sie zachciało trenować ;D. Tylko szkoła trochę przeszkadza ://.
    Fajny outfit ;)
    👉 Mój Blog 👈

    OdpowiedzUsuń
  44. Ćwiczenie to najlepsze co istnieje ;) Chociaż czasami się nie chce :D Świetny post ;)
    p a u l y n n e x - klik!1

    OdpowiedzUsuń
  45. Trening najlepszy na wszystko :D Super napisane :)

    lisia98.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. jak szczuplutka ;) <3
    +chętnie zaobserwuje
    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Zmotywowałaś mnie do tego bym zaczęła treningi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!