Back to school Haul

Hej, 
szkoła zbliża się nie ubłagalnie szybko. Został nam tylko tydzień wolności, ale myślę, że rok szkolny zleci nam równie szybko. Dzisiaj pomyślałam, że zrobię post z serii Back to school, chociaż nie wiem czy mam coś nowego do pokazania, ponieważ w tym roku nie robiłam jakiś dużych zakupów - większość została mi z tamtego roku. 
Chociaż jest już koniec sierpnia to nie mam ani jednego kupionego podręcznika na ten rok. Z jakiej to przyczyny? Moja wychowawczyni zapomniała mojej klasie dać spis podręczników. Piątka dla niej! Z resztą i tak połowy podręczników nie używałam w ubiegłym roku, więc nie są mi aż tak potrzebne.

 
 
 
 
 
 
 

A Wy jesteście już gotowi do szkoły? 

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Ja w poprzednim roku też nie używałam dużo podręczników :)
    Nowy post! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zeszyt z piórkami:) Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To wszystko wystarczy ci na caly rok ? ;o ja mam 3 razy tyle zeszytów długopisów stos duuużo podkreślaczy bo bez tego ani rusz :P
    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tylko rzeczy, które kupiłam w tym roku. Mam jeszcze mnóstwo zeszytów i przyborów z tamtego. :)

      Usuń
  4. ja mam szkołe dopiero za miesiąc;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy chociaż ja mam ich trochę więcej :D

    http://fashionimpairment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem już gotowa do szkoły :D
    u mnie taki sam post - BACK TO SCHOOL-nowy post zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Teoretycznie.. Jestem gotowa na rok szkolny.. A tak poza tym, tylko tyle tych rzeczy ? Ja mam multum zeszytów długopisów itp.. ;/
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich więcej, ale to są rzeczy, które kupiłam w tym roku. Resztę mam z tamtego. :)

      Usuń
  8. Widzę, że bardzo solidnie jesteś już przygotowana do szkoły :) Fajne zeszyty, podobno te z Oxfordu są niezłe ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zeszyty z Oxfordu, ale w tym roku postawiłam na inne :)
    Czy jestem gotowa do szkoły...mam nadzieję że tak :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zeszyty z oxfordu, ale w tym roku jest mi szkoda na nie kasy bo zawsze mogę kupić tańsze a resztę zaoszczędzić na coś fajnego :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jest to opakowanie po Coli :D Świetny pomysł wymyśliłas :D Poklikasz w linki w nowym poście? ;D Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też piszę długopisami z Biga :) A gdzie linijka, cyrkiel, ołówek itp? :)

    Nowy Post!- Proszę o poklikanie..
    Mój post na FAMFY- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały mi z tamtego roku, a nie opłaca mi się kupować co roku nowych. :D

      Usuń
  13. Super rzeczy ;)
    Pewnie kupię zeszyty z tej samej firmy, są najlepsze.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. tak patrze na te wszystkie piekne rzeczy do szkoly i az mi sie stesknilo za szkola :( W Biedrze sa piekne zeszyty takie
    olabrzeska.pl klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham serię back to school, aczkolwiek tylko oglądać lub czytać, gdyż do szkoły nigdy nie jestem gotowa :D Nawet w roku szkolnym...
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam zeszyty z Oxford'u, a te długopisy są najlepsze :) To ja mam już wszystkie podręczniki, brakuje jedynie przyborów typu ekierka i tak dalej. Ciągle je gdzieś gubię :x
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dostaje podręczniki dopiero po miesiącu szkoły ;) spodobał mi się twój blog zabieram się za czytanie innych postów ;)

    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. super zeszyty :)
    również używam tych długopisów i są genialne ;)
    MÓJ BLOG: KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, też w tym roku postawiłam na zeszyty z Oxfordu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ja do szkoły jestem tak w połowie gotowa brakuje mi jeszcze parę rzeczy
    czy mogła byś poklikać u mnie w linki bardzo proszę
    może wspólna obserwacja?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł z tym organizerem na długopisy :)

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny haul! Ja muszę dokupić jeszcze parę długopisów i będę mieć już wszystko ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem gotowa do szkoły, ale tylko pod względem przyborów, zeszytów i podręczników - reszta to jeszcze zupełnie nie dla mnie... Uwielbiam zeszyty z Oxfordu, również mam ich dużo. No i bardzo fajnie wygląda pojemnik na cienkopisy z butelki po Coca Coli.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post! Fajne zeszyty ;)
    Zapraszam do mnie: http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też nie używałam ponad połowy podręczników, więc w tym roku nawet nie mam zamiaru ich kupować :s
    Na powrót do szkoły nie jestem gotowa. Znaczy... wszystko już kupiłam ale mentalnie nie jestem przygotowana. Nie chcę tam wracać ;-;
    Trzymaj się ciepło! <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też nie mam jeszcze książek :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne przybory ^.^


    Zapraszam serdecznie do mnie, liczę na Twoją opinię:
    http://justinymegan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już wszytko mam gotowe, ale psychika nie za bardzo xD
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Coraz bardziej przygotowuje się do szkoły nie tylko fizycznie, ale też psychicznie ;) Rzeczy zakupione i powoli wszystko jest gotowe na wielkie przyjście szkoły :3 Osobiście trochę się cieszę, spotkania ze znajomymi itd. A co do zeszytów, uwielbiam właśnie z tej firmy i również sobie takie kupiłam :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/2015/08/no-dobra-teraz-to-sciagaj.html

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne rzeczy :) ja jeszcze gotowa w 100% nie jestem :D

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem w pełni gotowa ! :) Uwielbiam zeszyty z Oxford'a :)
    zapraszam wszystkich:)-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zeszyty :)
    Genialny blog! :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja podręczników również jeszcze nie mam. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam zeszyty z Oxford'a :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne zeszyty! *>* niby proste a jednak maja cos w sobie :D
    zapraszam do mnie http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. No widzę że już jesteś w miarę przygotowana ;D Tylko podręcznik jeszcze ;) Powodzenia w szkole ;)
    Mój Blog <--- Zapraszam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  37. szczerze nie lubie tych zeszytów jakos nie przypadły mi do gustu

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy tylko ja niecierpię zeszytów z Oxfordu? Mają takie tragicznie grube kartki br....
    Ja w tym roku nie muszę kupować podręczników (dostajemy od szkoły), ale podobno 3/4 szkół jeszcze nie zamówiło tych ksiażek, więc zobaczymy czy będą cyrki na początku roku :p

    veronica-veronique.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny blog i świetne zdjęcia! :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w poście,który załączam poniżej? Byłabym baaardzo wdzięczna! zapraszam do mnie! ♥
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Nominowałam Cię do LBA, szczegóły tu: http://mejkap.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award-lba.html :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam jeszcze miesiąc do uczelni i nie, nie jestem gotowa :p świetny pomysł z butelką po Coli z długopisami! Nie wpadłabym na to ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja już też przygotowana do szkoły ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja w ogóle nie jestem jeszcze gotowa do szkoły :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń

  44. Super blog, jest taki świeży i przejrzysty, miło się czyta i przegląda Twoje posty :)
    z chęcia będę częściej wpadać!
    zapraszam w wolnej chwili do mnie jeśli byś miała ochotę :)

    www.ah-carly.blogspot.com

    całuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te zeszyty :) Idealne do pisania kolorowymi cienkopisami :D
      justmajka.blogspot.com

      Usuń
  45. Fantastyczne zeszyty ;3 Uwielbiam kolorowe pinezki <3
    Mogłabym Cie prosić w poklikanie w linki u mnie?
    http://just-do-one-step.blogspot.com/2015/08/desslink-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz świetny blog, super posty ;-) Zaglądam tu coraz częściej i podoba mi się! ;-)
    Przygotowania do września jeszcze trwają, ale nie jest źle ;-)
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  47. ja jeszcze wogóle nie przygotowana
    obserwuje
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Back to school :) Ja też w tym roku musze kupić oxfordy :)
    Serdecznie Zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. ja nie dałbym rady z takimi jedno kolorowymi zeszytami :D moje musza być kolorowe, z Myszka Miki, kotkami, pieskami, w kwiatuszki ... taaaak 3 liceum :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam zeszyty z oxfordu!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Do mnie nadal nie dociera, że znowu trzeba wracać do szkoły:(
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne przybory, kolorowe pinezki są świetne
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zeszyty z oxforda są najlepsze <3
    Nowy post--> Klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też jeszcze nie mam książek, bo na stronie nie ma spisu ;-;
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia. Również korzystam z zeszytów z Oxfordu.

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zeszyty z Oxfordu są świetne! Ja nie mam do szkoły totalnie nic xD
    Pozdrawiam serdecznie :)

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja póki co, mam jedynie podręczniki. Zapasy zeszytów i długopisów będę uzupełniać w weekend :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. super! zapraszam do mnie http://nicolbey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Aj keď sa mi do školy ešte nechce ísť, ale tvoja výbava vyzerá super a na nakupovanie pomôcok sa teším :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja nie mam jeszcze kilku książek, ale poza tym mam wszystko :)

    Dziękuje za komentarz, zapraszam na post z wyjazdu. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia x
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  62. Zrobiłaś taki stylowy szkolny zestawek :)


    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  63. Książki mam, zeszyty od ważnych przedmiotów mam z zeszłego roku, więc śmiało mogę iść, choć nie za bardzo chcę, haha. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie, nie nie, wszystko zostawiam na ostatni dzień :P

    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. podoba mi się zeszyt od polskiego :) nigdy chyba nie będę gotowa na szkołę :D

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. o ja nie mam kilku książek ale to dlatego, że kochane wydawnictwo ma czas na wydrukowanie tego wszystkiego.... :D

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja rok szkolny zaczęłam już tydzień temu. Btw, genialne tło!

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  68. Oxford, moje ulubione zeszyty! :D

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Zeszyciki z Oxfordu są bardzo wytrzymałe, ten niebieski jest najładniejszy.
    mój blog! klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja osobiście ciesze się, że to już koniec wakacji! Zamęczyłabym się nieróbstwem ^^

    Zapraszam na mój nowo otwarty blog poświęcony grafice komputerowej. Mam nadzieje, że spodobają cię się publikowane przeze mnie posty i może pozostawisz po sobie komentarz, bądź dodasz się do obserwatorów. Liczę na opnie!

    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajne zeszyty :) POmysłowy pojemnik na cienkopisy heh :))
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!