5 sposobów, aby być szczęśliwszym

Hej,
jak mijają Wam wakacje? Ja spędzam je z mamą, ponieważ ma teraz urlop i razem korzystamy ze słońca. Z planów moich i mojego kuzyna oczywiście nic nie wyszło jak to zawsze jest gdy coś planuję kilka miesięcy wcześniej, ale do zoo i tak pojadę (mam nadzieję).
Pogoda póki co dopisuje. Wszyscy narzekają, że jest gorąco a mnie to wyjątkowo pasuje - w końcu jest lato. 
Zdjęcia zostały zrobione gdy byłam odwiedzić ciocie. Najbardziej podobają mi się i jestem najbardziej zadowolona ze zdjęć lawend. A Wy co o nich sądzicie?


1. Śmiej się!
To chyba najłatwiejsze, wystarczy włączyć sobie śmieszny filmik w internecie czy spotkać się z przyjaciółką. Śmiech to najlepsze lekarstwo na wszystko, a przy okazji pracują przy tym mięśnie brzucha.


Każdego ranka wstań z myślą, że to będzie dobry dzień i wszystko się uda. Powiedz sobie: Mam dzisiaj dobry humor i staraj się tego nie zmieniać w ciągu dnia.

Trochę ruchu nikomu nie zaszkodzi, a za to posłuchanie ulubionej piosenki i taniec do niej może poprawić humor.


Włącz swoją ulubioną piosenkę i wykrzycz (wyśpiewaj) ją całemu światu! (oczywiście nie dosłownie) Nie wiem jak Wam, ale zawsze gdy sobie trochę pośpiewam to od razu poprawia mi się humor.

 

To najlepszy sposób, aby poradzić sobie ze złością a przy okazji być szczęśliwszym. Gdy z kimś się pokłócisz, lepiej pójdź do swojego pokoju, poćwicz trochę a od razu Ci przejdzie i będziesz zadowolona z siebie, że podczas kłótni nie powiedziałaś wielu przykrych słów.


A Wy jakie macie sposoby aby być szczęśliwszym?
Większość informacji jest zaczerpnięta z internetu.
tumblr | instagram | vinted |

 

Komentarze

  1. Ja, kon i w teren <3 czego chcieć więcej?
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby tak latwo było spelnić każdy z tych punktów dla mnie najtrudniejszy ten drugi.
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ
    Mam prośbę jesli masz czas to proszę poklikaj w linki w ostatnim poście to dla mnie bardzo ważne
    Pozdrawiam i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie. Bardzo fajny pomysł na post. Bardzo motywuje do bycia szczęśliwym.
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno również zrobiłam taki post i sądzę, że szczęścia nie trzeba szukać nie wiadomo, gdzie. Wystarczy tylko po nie sięgnąć, bo ono jest zawsze obok nas :) Świetny post i bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słoneczne zdjęcia! Uwielbiam się śmiać, a jeszcze lepiej mieć obok siebie ludzi, od których bije pozytywna energia.
    Zapraszam na nowy post na blogu (klik)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gry komputerowe, chłopak, blog, zdjęcia. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zgadzam się z 1 i 4. Uwielbiam śpiewać - zawsze poprawia mi humor. Nowet gdy śpiewam te smutne, dołujące piosenki. :)

    http://zuzgga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Staram się korzystać z tych wszystkich sposobów , które wymieniłaś powyżej:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie uszczęśliwia muzyka
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że trening to dobry sposób na rozładowanie złych emocji, przyjemne z pożytecznym :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, pozdrawiamy ! ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia !
    Ja staram cieszyć się z każdej drobnostki :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne porady :D
    Trzeba w końcu walczyć o szczęście w życiu ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem chyba szczęśliwa, może nie do końca! staram sie na siłę nie wyszukiwać zmartwien i klopotow! super zdjecia :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, cudowny blog, moze wspolna obserwacja? jezli tak to wpadnji na mojego bloga zaobserwuj i daj znac w komentarzu a ja od razu się odwdzięczę na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie te zdjęcia są cudowne, mają coś w sobie. Osobiście staram się cieszyć z każdego miłego detalu a moje niepowodzenia obracać coś bardziej w stylu nauki na błędach.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wychodzę na rower, idę z przyjaciółką na lody, albo spotykam się z chłopakiem, sprawia mi to tyle radości, że dobry humor trzyma mnie przez kolejne dwa dni :3
    Zapraszam do siebie:) Jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej->zaobserwuj :3 !

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sposoby ;) Ja jestem szczęśliwa i kocham swoje życie ♥ Tańczę od kiedy nauczyłam się chodzić, czy to taniec nowoczesny czy jazz. Śpiewać też uwielbiam! Śmieję się cały czas i staram sie myśleć pozytywnie :) Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zawsze uszczęśliwiają moi przyjaciele i blogowanie, śliczne fotki! :)

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia i świetne sposoby, które zawsze się sprawdzają:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Motylek jest boski ;) super zdjecia ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozytywne myślenie naprawdę dużo daje :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Również najbardziej podobają mi się zdjęcia lawend!
    a sposoby wypróbowane, działają:)

    http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, a zdjęcia są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia rzeczywiście wyszły cudowne, zwłaszcza lawend :)
    Super sposoby i widać, że jesteś pozytywna osobą :)
    Zapraszam do mnie - trwa rozdanie i gdybyście poklikały w linki i banery to się odwdzięczę za wszystko :)
    seecreetivee blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny motylek na zdjęciu ♥♡ Napewno skożystam z niektórych rad ;)

    http://wika-and-tika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia z lawendami są cudowne! <3
    genialne rady :)
    pozdrawiam ^^

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  30. masz świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj daj znac w komentarzu a ja odwdziecze sie od razu na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim - myśl pozytywnie! Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  32. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!

    https://plus.google.com/u/0/116829176445636218309/posts

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie sądziłam, że fotografia kwiatów może robić takie wrażenie :) Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia i do tego rady do bycia szczęśliwym, wielu ludzi zapomina jakie to jest proste.

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega fajny post i śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie: claudiev.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,zaobserwuj^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdjecia sa super :) ja probuje caly czas stosowac te wszystkie metody :D

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjecia sa super :) ja probuje caly czas stosowac te wszystkie metody :D

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Rady są jak najbardziej fajne :p piekne zdjęcia! Buziaki :*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam sie, najbardziej z tym drugim. Trzeba po prostu szukać szczęścia nawet w tych drobnych rzeczach :)

    Zapraszam <3
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/07/makeup-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia :)
    Super rady ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo pomocny post na pewno wykorzystam Twoje rady


    kadziaablog♥KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdj :)

    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne sposoby, zgadzam się z tą pozytywną myślą z samego rana :D

    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo motywujący post! Od zawsze twierdziłam, że kluczem do szczęścia jest pozytywne myślenie i samoakceptacja siebie :)
    Śliczne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog :)

    Obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Albo po prostu ugotuj coś pysznego, przy okazji skorzystają na tym Twoi współlokatorzy i Ty sama :-) Pozdrawiam :D
    MÓJ BLOG, KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. To prawda, chwila wygłupów i człowiek od razu lepiej się czuje! :D
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi wakacje mijają jak na razie bardzo dobrze. Uśmiech i pozytywne nastawienie to podstawa :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ładne zdjęcia :)
    Moim sposobem na bycie szczęśliwym jest otaczanie się ludźmi którzy mnie rozbawiają ;)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak jak niedawno prosiłaś odwzajemniłam sie kliknięciami :*
    U mnie sprawdza się tańczenie i fałszowanie ;)

    Mój blog - ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo przydatny post,myśle,że są to rzeczy, które każdy człowiek powinien wprowadzić w życie :D

    xoxo//mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Pozytywne myślenie działa cuda, jednak potrzeba trochę samokontroli (o tak!), by nie pozwolić czarnym myślom przejąć sterów w niektórych chwilach. Śpiewanie, taniec- jak dla mnie to efektywne sposoby, tak samo jak zajęcie się czymś, co lubimy najbardziej.
    Narzekają latem, że ciepło, zimą, ze zimno- taka nasza cecha narodowa, jak to mówią ;)
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dodałabym jeszcze zdrowe żarełko. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy ile satysfakcji i korzyści może przynieść :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko wydaje się tak oczywiste a często o tym zapominamy. Proste a jak efektowne i prawdziwe!:)

    Zapraszamy do nas:)) http://alohakm14.blogspot.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawe sposoby jednak przypomnijmy wszystkim że nie każdy może tańczyć lub chodzić. Ja bym do tej listy dodała by otaczać się gronem najbliższych i przyjaciółmi. Bo jednak oni też dają nam szczęście.
    Poza tym z resztą pkt się zgodzę.
    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia, świetne porady!

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cała prawda :D
    -----
    http://polowcia--blog.blogspot.com jeżeli masz czas poklikać w linki to z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  57. Sądzę, że aby być szczęśliwym należy robić to co sprawia że mamy uśmiech na twarzy, rozwijać nasze pasje, korzystać z życia :) Wakacje są na to wszystko dobrym momentem :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak jak dla mnie myślenie pozytywnie to najlepszy sposób do bycia szczęśliwym! :)
    Świetny post :)
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Sposoby, które podałaś używam codziennie i naprawdę pomagają 👌Najbardziej podoba mi się zdjęcie drugie. Zapraszam do mnie : briellka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Zdecydowanie muzyka :) przepiękne zdjęcia

    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczne zdjecia :) wgl super notka :)
    http://madd-ma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetnie przygotowany post!
    Zapraszam do mnie będzie miło, jeżeli coś po sobie pozostawisz :)
    matany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Największe szczęście moim zdaniem daje przebywanie z bliskimi :))
    Piękne zdjęcia! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne sposoby (+ ładne zdjęcia)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. mi wystarczą tylko dwa pierwsze żeby być szczęśliwą :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne to ostatnie zdjęcie! Fajne sposoby :)
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  67. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  68. nowy post :)
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. To zdjęcie motyla na lawendzie...po prostu rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. przydatny post! zapraszam do siebie, nowy post: best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!