Moje ćwiczenia

Hej,
aby przybliżyć Wam trochę moją osobę chciałabym opowiedzieć co nieco o mojej aktywności fizycznej. O moim zdrowym odżywianiu możecie poczytać tutaj.

 
 

Ćwiczyć zaczęłam trochę wcześniej niż zdrowo jeść, ale nie było wtedy efektów. Dopiero w lipcu 2014 roku połączyłam aktywność z regularnymi posiłkami.
Głównie ćwiczyłam z Chodakowską. Wtedy jej nie lubiłam, ale z czasem się do niej przekonałam. Włączałam jej wszystkie programy, które znalazłam w internecie i mieszałam ze sobą. Raz ćwiczyłam skalpel, raz killer, czasem coś z Mel B. Na początku wakacji nawet zaczęłam biegać, ale nie trwało to za długo. Najwięcej ćwiczyłam cardio - każdą partie ciała.
Trudno było mi się wdrożyć w codzienne treningi, ale nie poddawałam się. Wiadomo, często mi się nie chciało, miałam masę wymówek, ale z każdym dniem wchodziło mi to w nawyk. Dzisiaj czy chcę czy nie ćwiczę, mój dzień bez treningu jest dniem nie kompletnym.
Do dzisiaj, wraz ze zdrowym odżywianiem, udało mi się zrzucić ponad 20 kilogramów. Pff, nie udało. To sama chęć, motywacja i determinacja.

 
 
 
 
| koszula - Vinted | zegarek - Converse | plecak - Adidas |

W Wy uprawiacie jakąś aktywność fizyczną?

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Ja właśnie wczoraj ponownie wróciłam do ćwiczeń, a ty dodatkowo mnie do nich zachęciłaś :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post ;)
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratulacje zrzucenia tylu Kg ! ♥

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! Bardzo fajny masz ten plecak!
    Ja w ćwiczeniach wytrzymuję 4 dni potem mam zakwasy i nie mam siły się zmuszać do ćwiczeń.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie udało mi się schudnac 5 kg ^^ Cwiczenia sa super, ale jakos bardziej przypadly mi do gustu zestawy proponowane przez Mel :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczyłam z Lewandowską i Mel B, w wakacje zdarza mi się biegać. W tym roku inaczej być nie może. ;-)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 70 procent dieta, 30 procent ćwiczenia. Tak twierdzi mój kolega z klasy i, chociaż wybitnie się z nim nie przyjaźnię jestem pewna, że to prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% się z tym zgadzam! Bez zdrowego odżywiania ćwiczenia niewiele dają. :)

      Usuń
  9. Gratuluję, że zrzuciłaś aż tyle! Ja się nie mogę za to zabrać ;/

    Nowy post- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że udało Ci się schudnąć i regularnie ćwiczyć, ja niestety nie mam motywacji :(

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo dowiedziałam się o Twojej aktywności fizycznej i chyba ja sama zacznę więcej ćwiczyć. :)

    Zapraszam do siebie: http://dree1999.blogspot.com/

    Pozdrawiam. <3

    /Dree.

    OdpowiedzUsuń
  12. http://lifestyle-fashionthings.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie trenuję niczego, jedynie sporadycznie ale lubię czasami ćwiczyć z internetowymi trenerkami, bardzo lubię też pływać i biegać. Gratuluję Twojego małego sukcesu. 20 kg wow !
    Different Diamond- mój blog
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, ja miałam wiele podejść do tego żeby regularnie ćwiczyć ale jakoś nie wyszło mi to nigdy :(
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się ćwiczyć, ale jak nie przestanę jeść słodyczy to raczej nic się nie zmieni. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie napisane, z pewnością nie jestem tu ostatni raz! ♥

    Zapraszam do mnie! :)
    TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężko jest mi się zmotywować do regularnych ćwiczeń.
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękny tumblr *-*
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Łoł! Naprawdę podziwiam cie za tę determinację, ja nie umiałabym zmusić się do codziennych treningów (mimo iż sport bardzo lubię), a przynajmniej nie na dzień dzisiejszy. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja także dużo schudłam, dzięki kardio ;) Bardzo lubię nadal jeździć na rowerze i chodzić pieszo ;) Gratuluję przemiany i wyrobienia dobrych nawyków!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że tak dbasz o siebie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie ćwiczę , bo nie chce mi sie :P , ale też nie mam czasu
    http://kreatywnieprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham siatkówkę, ale nie potrafię wytrwać w ćwiczeniach..

    Zapraszam! :)
    http://sandryyshen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy blog. Obserwuję!
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj ja muszę się w końcu zmotywować do ćwiczeń i wziąć się za siebie! Właśnie najważniejsze jest to, aby się nie poddawać :) śliczne zdjęcia!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny wpis, też kiedyś ćwiczyłam z Chodakowską, chyba muszę do tego wrócić ;)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  28. ja muszę w końcu się zmotywować do ćwiczeń :) Fajnie że ci się udało !

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja próbowałam ćwiczyć ale po tygodniu zrezygnowałam! Śliczne zdjęcia :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał, 20 kilogramów to naprawdę dużo. Byle tylko nie przejść z jednej skrajności w drugą, bo już jesteś chudziutka i nie ma co dalej zrzucać wagi, raczej budować siłę i organizm ;)
    Ja jakoś nie mogę się do Chodakowskiej przekonać i wolę Mel B. W każdym razie grunt to się ruszać
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, właśnie teraz muszę przytyć, bo jest cienko. :)

      Usuń
  31. Też bardzo dużo schudłam przez ćwiczenia i zdrowy tryb życia. Zawsze byłam szczupła, ale teraz jestem już naprawdę chuda i muszę trochę przytyć.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  32. mi trudno się wziąć za aktywność fizyczną, ale ostatnio polubiłam jazdę na rowerze, ostatnio w jeden dzień zrobiłam 82km i jestem bardzo zadowolona z tego :D. Mój mały sukces :D
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. ja sobie biegam w lesie .. no wow praktycznie nic , ale nic mi się nie chce ha ha ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie lubię w-f, ani nie mogę zacząć ćwiczyć z powodu mojego lenistwa ;_;
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  36. Im in love with your photos!!
    Keep going!

    SS BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę ci tego że masz motywacje
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę w końcu powrócić do ćwiczeń :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ? :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję takiego efektu! Obiecałam sobie, że w wakacje wezmę się za ćwiczenia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  40. 20 kg?? Wow wyglądasz naprawdę szczupło O.O. Bym nie pomyślała że w ogóle musisz stracić na wadzę.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja biegam, jeżdżę na rolkach i rowerze, także u mnie tej aktywności fizycznej jest sporo:)

    Pozdrawiamy:*
    ♡Twins life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!