Almost Summer

Hej,
koniec roku szkolnego dobiega już końca. Zostały jeszcze tylko 2 tygodnie i koniec z nauką i wczesnym wstawaniem! Muszę się Wam pochwalić, że w tym roku będę mieć swoje pierwsze świadectwo z czerwonym paskiem ze średnią 4,85! :D Strasznie się cieszę, ponieważ udało mi się to w końcu osiągnąć. Normalnie chyba włożę je do ramki i powieszę na ścianie. :)
W końcu będę mieć trochę czasu aby napisać porządnego posta i dodać lepsze zdjęcia.
Powoli zaczynam planować wakacje. Jednak nie są to dokładne plany, ponieważ te nie zawsze w moim przypadku się sprawdzają. Na pewno nie będę siedzieć w domu - nie po to cały rok ćwiczyłam i zdrowo się odżywiałam, aby w wolne dni się nie pokazać. Cały rok odmawiałam sobie słodyczy, więc teraz w wakacje to nadrobię. :) Może nawet uda mi się przytyć.
Zostawiam Was ze zdjęciami, które zrobiłam gdy byłam na grillu u babci a sama idę się czymś ochłodzić i poleniuchować.


 
  
 

A Wy jaką macie średnią? Macie już plany na wakacje?

tumblr | instagram | vinted |

Komentarze

  1. Przedostatnie zdjęcie jest cudowne!:)


    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja średnia z roku na rok trochę spada, nie mam ochoty się uczyć jakoś w liceum :). Gratuluje średniej, śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    Deep In Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nawet nie wiem jaka będzie moja średnia, pewnie wszystko okaże się już niedługo ;p
    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam na konkurs :
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, też chciałabym mieć w szkole średniej! Jak na razie miałam od podstawówki co rok, na koniec 3 gimnazjum będzie chyba 5,22. ;)


    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga! http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiaty! Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia, dodawaj ich więcej :)
    Zapraszam na konkurs- do wygrania 120$ do wykorzystania w Sheinside!
    http://jtere.blogspot.com/2015/06/giveaway-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku drugi raz w życiu będę bez paska. Tobie gratuluję średniej! :D Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje średniej, moja jest słabsza 4.2, ale mimo wszystko jestem zadowolona :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie, w linki, w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję takiej średniej! Udanych wakacji ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja średnia to coś około 4.75 muszę się postarać żeby wyszedł pasek haha
    +Nominowałam cię do LBA (szczegóły na moim blogu)

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakieś małe plany na wakacje już są ale głównie spontan. Co do średniej, nie mam raczej czym się chwalić...

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :)
    i bardzo spodobał mi się twój nagłowek :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje średniej, mi niestety zabraknie 1 ocena do paska..:/

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje wytrwałości w ćwiczeniach i trzymania diety :) Na plaży będziesz wyglądać znakomicie. Świadectwo będziesz miała naprawdę ładne, ja też mam podobną średnią ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Plany na wakacje mam, a średnia to 4,4 ten rok całkiem zawalilam to moja najgorsza średnia :D
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już większą część wakacji zaplanowanych - włochy oraz dużo wypadów do warszawy z przyjaciółmi.
    Ja w tym roku kończę 2 gimnazjum niestety bez paska na swiadectwie :) ale tobie gratuluję!

    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia :)
    Gratuluje
    fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję średniej! Ja jeszcze nie mam planów na wakacje ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ahhh tylko 2 tyg... :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję świadectwa z paskiem, ja też będę takie mieć. :)
    A planów na wakacje mam już troszkę.

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post :) !

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    zapraszam do mnie i proszę o opinię, odwdzięczę się  

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dużo planów na wakacje:) A średnią mam powyżej 5.0

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie gratulacje! :)
    Mi jeszcze nigdy nie udało się mieć paska :c

    OdpowiedzUsuń
  24. to gratulacje tego paska! w LO rzeczywiście nie ma już tak łatwo :)
    pozdrawiam i zapraszam na posta
    http://ordinaryarsonist.blogspot.com/2015/06/zdupy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nie wiem, jaka średnia, ale dotychczas zawsze miałam pasek :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, ja za systematyczne ćwiczenia wzięłam się 10 dni temu :D
    śliczne zdjęcia, ja mam średnią 5, 1
    świetny wygląd bloga
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję! ja tez się nie mogę doczekać wakacji, nareszcie wszystko poprawiłam! :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post ! :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie ! :)

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję średniej :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :) Będzie mi również miło jeżeli poklikasz w linki w ostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moją średnią nie będę się chwalić, bo nie ma czym :'')

    Pozdrawiam ♥
    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne zdjęcia, ja będę miała średnią 5,14 i jestem w 1 gimnazjum.
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję paska, należy Ci się długi i solidny odpoczynek ;P

    gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję świadectwa z paskiem! :) Bardzo ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję paska :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje paska :) Tez go bede miala
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. to duze osiagniecie 4,8 w liceum :) gratulujke :)moze wspolna obserwacja?
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja odwrotnie, jeszcze nie zdażyło się, bym nie miała czerwonego paska i bardzo się z tego cieszę <3 Ładne kwiateczki, widoki. Wakacje=wolne, wyjazdy-wyjścia, też nie chcę siedzieć w domu
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  39. gratuluję średniej! moja to 4,80 ♥

    buziaki ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Średnia 5.30 :-D jestem nawet zadowolona
    Hej, super post! U nas na blogu trwa konkurs! Jedna obserwacja i jeden komentarz = super nagroda w postaci.... Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz sie wiecej! crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Srednia moge sie pochwalic, bo jest to 5.40!;)
    Gratuluje ci paska:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja w tym roku (2 liceum) pierwszy raz nie bedę mieć paska :c
    :)
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję średniej! Zdjęcia są śliczne ;)
    http://poszerzajachoryzonty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. średnią mam 5,30 :D
    bardzo podoba mi się zdjęcie tego starego budynku :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję tak wysokiej średniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia!

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne zdjęcia. Plany na wakacje już mam, ale czy wypalą to juz inna bajka :) Mam jechać na Węgry i pare dni do stolicy. Średniej jeszcze dokładnie nie policzyłam, ale pasek będzie spokojnie :)
    Świetny pościk.
    Proszę zaglądnij też do mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje paska. Ja także mam taką średnią, że będe go miała :)
    obserwuje :)
    zapraszam http://voguefasshion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja mam 5,54 :)
    Piękne zdjęcia !!


    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    izzyybella

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeryyyyy !! Prześliczne zdjęcia <3
    Zapraszam :
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!