Zaakceptowanie siebie

 

Wiele ludzi nie akceptuje siebie takiego jakim się jest. Nie podoba się im swoje ciało, włosy, sposób zachowania czy głos. Wiadomo, kompleksy ma każdy, ale trzeba nad nimi pracować.
Ja zawsze myślałam, że jeśli schudnę to zaakceptuję siebie i będę się sobie podobać. Jednak to tak nie działa. Nie tylko trzeba wtedy zmienić się wizualnie, ale i mentalnie.
Trzeba zadać sobie najważniejsze pytanie: jesteś szczęśliwa? Ja nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie. W jednej chwili myślę, że jestem, bo przecież dążę do określonych sobie celów. Z drugiej strony brak, jak ja to mówię, życia towarzyskiego sprawia, że siedzę całymi dniami w domu.
Jedyne co mi pozostaje to zmienić siebie i zaakceptować swoje wady i zalety.

♥ Nigdy nie porównuj się do innych!
 Doceniaj najmniejsze rzeczy!
Zmień to czego nie możesz zaakceptować!
Nie oglądaj się za siebie!
Myśl pozytywnie!

 
 
 
| bluzka - Reserved | buty - Nike Air Max |
 
 
 

Jesteś szczęśliwa i akceptujesz siebie?

tumblr | instagram |

Komentarze

  1. Wydaje mi się, że każdy ma takie chwile zwątpienia i w tych momentach nie potrafił by odpowiedzieć na Twoje pytanie. Wiem po sobie, bo jeszcze jakiś czas temu powiedziałabym, że nie jestem szczęśliwa, ale z biegiem czasu widzimy, że życie jest piękne, a szczęście to nie jest idealna sylwetka, super dom czy samochód.

    Co do akceptacji samego siebie to ja mam taką zasadę 'tym czego nie mogę zmienić, co nie zależy ode mnie - nie przejmuję się, natomiast rzeczy na które mam wpływ zależą tylko ode mnie - albo będę gruba, albo się zepnę i schudnę. To tak dla przykładu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest nie porównywać się do innych i zaakceptować siebie w 100% jakich jesteśmy. To ciągłe gonienie za lepszym, za pieniędzmi i chęcią prześcignięcia innych jest już męczące.
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blo - KLIK

    OdpowiedzUsuń

  3. Pretty and fun combination, And your photos have such a happy vibe, made me smile! ♥

    http://worldpedispa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. i dobrze piszesz, warto zaakceptować siebie, bo się tego nie zmieni i po co dostosowywać się do innych, jak można być szczęśliwym takim jakim się jest.
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  5. Akceptuję siebie, nigdy nie chciałabym podporządkować się komuś innemu i się stać jego kopią ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przede wszystkim nie powinnyśmy myśleć o kompleksach, tylko o zaletach! to pomaga :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że aby zaakceptować siebie trzeba właśnie przestać się porównywać do innych. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś nie akceptowałam siebie. Teraz po woli staram się to zmienić.
    https://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy ma chwile zwątpienia w siebie.
    Ja nigdy się nie akceptowałam,ale jest coraz lepiej. Nie mówię,że akceptuję się w 100 % bo tak nie jest,ale pracuje nad swoim myśleniem Zdaje sobie sprawę,że byc może nie jestem taka beznadziejna jak zawsze myślałam bo w końcu każdy jest na swój sposób wyjatkowy .
    Jednego nie mogę zmienić - nigdy nie nauczę się myśleć pozytywnie :(

    Każdy komentarz bądź obserwacja wywołuje uśmiech na mojej twarzy .
    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja próbuję akceptować siebie i być szczęśliwa, lecz nie zawsze jest łatwo. Ładne zdjęcia :)
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja staram się być szczęśliwa:) Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś miałam bardzo duży problem z zaakceptowaniem siebie, ale na szczęście już ten czas minął. :) Świetne rady i cudowne zdjęcia!

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Such cute photos !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie świetne! Obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka :))
    :* http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba akceptować siebie, takimi jakimi jesteśmy, nie warto się zadręczać.:)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się że akceptuję siebie taka jaka jestem !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle mądrych słów..:) Teraz tylko trzeba zmienić myślenie i się do nich zastosować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post, w ogóle bardzo mi się tu podoba, więc będę wpadać tu o wiele częściej! :)

    Zapraszam do mnie na mini konkurs na promowanie ♥
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są mega ;)
    Ja przez jakiś czas nie akceptowałam siebie, ale to tylko dlatego, że każdy mnie wytykał palcami w gronie, chciałam być taka jak oni, ale odłączyłam się od nich i wyszło mi to na dobrze. Jestem w końcu sobą, realizuję się, a oni patrzą z zazdrością jak mi dobrze idzie.

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. akceptacja siebie jest bardzo ważna , śliczne zdjęcia :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prawdę świetne rady! Ja w pełni siebie akceptuję, chociaż czasami nie mogę się pogodzić z moją introwertyczną naturą, ale to już szczegół xD Śliczne zdjęcia!
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę interesujący post ! Warto poświęcić kilka minut. Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w gimnazjum miałam problemy z zaakceptowaniem siebie.
    Świetne rady i zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akceptuje siebie i każdy powinien siebie akceptować bo jest się jedynym w swoim rodzaju :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każdy ma takie bujawki nastroju dotyczące samego siebie. Ja często zmieniam zdanie osobie, często waha mi się charakter, raz się śmieje, a raz siedzę cichutko i się nie odzywam.
    Myślisz nad zmianą wyglądu? - Napisz do nas.
    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rady ;) Ja zawsze staram się akceptować samą siebie.
    Piękne zdjęcia! To pierwsze podoba mi się najbardziej ^^

    Dziękuję za komentarz na moim blogu ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że wspomniałaś w poście, że likwidując pewne kompleksy nie musimy zmienić się tylko fizycznie, ale też mentalnie :)
    Jestem tu pierwszy raz i muszę Ci pogratulować świetnego wyglądu bloga, a szczególnie nagłówka *,*
    Obserwuję i Pozdrawiam! :3
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rady :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W dzisiejszym świecie kreuje się pogląd ze każdy musi być idealni. Każdy z nas ma jakieś wady i powinniśmy je akceptować. Nikt nie jest przecież idealny.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. każdy jest wspaniały na swój sposób :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  32. A po co chudnąć? Tobie nie potrzeba, uwierz :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.aleksicar.blogspot.com (KLIK!) Nowy blog, przyda sie motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne rady :)
    moge prosić o klikanie w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rady! :)

    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rady :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zacznijmy siebie doceniać! :)
    Super porady, klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. pozytywne myslenie zawsze przynosi jakies efekty :)
    a czy ja siebie akceptuje? hm... w polowie ;)

    buziaki i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia i naprawdę fajne rady :)

    http://pannanikt001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny, mega motywujący post :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!