Pokaż siebie

Wiele z ludzi boi się pokazać swoją twarz na blogu - w tym ja. Długo myślałam nad tym, czy publikować tu zdjęcia ze swoją twarzą. Miałam obawy, że zostanę wyśmiana, że zdjęcia będą chamsko przerabiane i, że moje zdjęcia będą pływać w internecie. Przecież codziennie mijam setki ludzi, którzy na mnie patrzą, więc jaki problem aby ktoś patrzył na moje zdjęcia? Miałam obawy przed tym, ale wiecie co? Nie warto się przejmować innymi. Blog ma być moim pamiętnikiem, gdzie będę wyrażać siebie, swoje opinie i poglądy. Mam prawo dodawać tu co chcę.
Zmieniamy się cały czas, a ja chcę to zobaczyć poprzez prowadzenie bloga. Z czasem będę się pewnie śmiać sama z siebie przeglądając starsze posty.
A nóż, widelec, poprzez bloga poznam najlepszą przyjaciółkę, miłość życia czy uda mi się osiągnąć coś o czym zawsze marzyłam.


  
 
| buty - converse | bluzka - H&M | zegarek - converse | bransoletki - SinSay |
 

Też mieliście podobne obawy przy zakładaniu bloga? 

tumblr | instagram |

Komentarze

  1. Ja mam bloga prawie 1,5 roku i czasami naprawdę śmieje się z moich starych postów, ale tak to już jest człowiek się zmienia i zaczyna myśleć inaczej, fajnie móc przeczytać posta sprzed roku i zobaczyć co się w tedy robiło. Śliczne zdjęcia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nic złego pokazanie swojej twarzy...:) to właśnie przybliża cię to z tw czytelnikami..:) super zdj


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam, ale moja klasa szybko zaczela mnie obgadywac.. Lecz nic mnie to nie obchodzi, bo odkrylam cos,co lubie robic :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :) fajnie że postanowiłaś się pokazać bo w tych czas trzeba być odważnym dążyć do celu i nie przejmować się jakimiś marginesami społecznymi że tak bezczelnie powiem :) Pozdrawiam i życzę sukcesów w blogowaniu :* http://the-hearty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, ze nie ma nic strasznego w publikowaniu swoich zdjec, to taka pamiątak w pewym sensie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardzo ładna i szczupła WOW!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie , ja nie miałam takich obaw .. Zgadzam się , że życie jest za krótkie !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzeczka :)
    ja zakładając bloga na początku nie wiedziałam co i jak, byłam zagubiona jednym słowem
    teraz się przyzwyczaiłam :)
    mogłabym prosić o poklikanie w ost poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna !.
    Ja się bałam, że dowie się ktoś z mojej szkoły, nadal się tego boje. Jaka będzie reakcja, że nie będą mnie traktować jak innych.
    Obserwuje
    Jak spodoba ci się mój blog to tez możesz go za obserwować
    http://klaudixiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałaś się czego obawiać, bo jesteś śliczną dziewczyną:)
    WHITEZUZ -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) ślicznie Ci w tej bluzce :D

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie się zgadzam, na początku przy zakładaniu moją jedyną myślą było "a co jak ktoś mnie rozpozna, znajdzie?" albo "nie pokaże się bo będą hejty" fajnie, że postanowiłaś to przełamać i dac innym którzy się boją przykład :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam podobne obawy że moje zdjęcia będą na różnych stronach w internecie a ja o tym nawet nie będę mieć pojęcia, no ale wiele osób mnie przekonało do tego że tak nie będzie i żebym robiła to co chce i to co lubię, tak że można powiedzieć że się przełamałam i zaczęłam wystawiać moje zdjęcia na bloga i wszystko jest okey :) Obserwuje ! :)
    ✿WIKA BLOG✿

    OdpowiedzUsuń
  15. czego tu się bać kobito! kompletnie nie ma czego:D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  16. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na Konkursy internetowe obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam taki wątpliwości... Wiele jest moich zdjęć w internecie, zresztą każdy z nas zamieszcza je np. na facebook'u więc w czym problem aby zamieszczać je na blogu? :)
    agness-blog.blogspot.com
    Zapraszam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post !
    Śliczne zdjęcia
    Obserwuje ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na początku też się bałam publikować na blogu swoje zdjęcia. Ale się odważyłam i teraz dodaję.
    A zdjęcia są cudowne! Nie było powodów abyś się bała je publikować.
    Pozdrawiam.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post ! Ja też miałam ten sam problem gdy tylko założyłam bloga ... ale już mi przeszlo i mam do tego takie same podejście jak ty ;)
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy zakładałam pierwszego bloga (miałam 13 lat(?)) to tak, bałam się, ale teraz w sumie co mi tam szkodzi, czy ktoś ze szkoły czy z otoczenia go znajdzie, nie obchodzi mnie to, bo robię co lubię :)

    uyumilku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. masz rację, że nie warto przejmować się tym co pomyślą inni o nas ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia. Ja miałam trochę obaw, ale raz się żyje! ;p
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia twarzy muszą być, przecież to blog o Tobie, nie ma co się chować. A głupie przeróbki są tylko tych naprawdę głupich i/lub popularnych blogów, więc o to się nie martwię, haha :D

    Zapraszam na nowy post! Odwdzięczam się za kliknięcie w link :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie? :)
    TUTAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie miałam takich obaw :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie mam takich obaw :) świetną masz figurę :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. oo tak i chodź prowadzę go króciutko coraz bardziej mam ochotę pokazać bloga każdemu- mimo to chyba jeszcze będę się powstrzymywać. świetnie wyglądasz!

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  30. Brawo za odwagę! Chociaż większość blogerek, nie ma takich obaw z pokazywaniem siebie samej na blogu, to jednak dla każdego coś innego jest łatwe, a co innego trudne. Jesteś piękną dziewczyną! (to chyba przez Twój uśmiech) :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post ♥♥
    http://jjulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały post
    zapraszam do mnie : http://stylizacjeaiszy.blogspot.com/
    za każdy komentarz się odwdzięczam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super blog :|)
    obserwacja za obserwacje ? ;) jeśli tak odpisz na moim blogu ;)
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetną figurę kochana
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    zapraszam serdecznie do mnie z całego serduszka proszę cię o po klikanie w linki w ubraniach to dla mnie ogromnie ważne odwdzięczę się dobro do nas powraca :*
    u mnie na blogu mini konkurs !! :)
    obserwuje, moge liczyc na rewanż ? :)
    http://nicole-500.blogspot.com/2015/04/paczuszka-od-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie bałam się pokazywać swojej twarzy i od samego początku to robiłam :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Takich obaw nie miałam ale bałam się,że np nikt nie będzie chciał mnie czytać ale teraz chcę założyyć kanał na youtbie ale mam wadę wymowy i włąśnie boję się,że zostanę wyśmiana.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja najbardziej obawiałam się tego, że ktoś z moich znajomych go znajdzie i roześle dalej. Mieszkam w małej miejscowości, gdzie każda, nawet ta najmniej ważna informacja, płynie jak rzeka ;)

    cudimiud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post i śliczne zdjęcia! . . Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie) Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :) Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga) http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/ Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak, ja naprawdę długo nad tym myślałam...
    Świetne zdjęcia!
    chesire-kitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na początku też się zastanawiałam i to dość poważnie, ale z każdym dniem mniej się tym przejmowałam :) Widziałam, że w blogsferze jest mnóstwo dobrych ludzi i motywowało mnie to!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja :)
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  42. na szczescie nie mialam, zalozenie bloga to byla najlepsza decyzja.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. W ten sposób jesteś bardziej wiarygodna :D
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)
    http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zdjęcia ♥ Poklikasz? Obserwujemy! :) http://zuzazuzanna.blogspot.com/2015/05/lucluc.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!