Hello Spring

Witajcie,
po dosyć długiej przerwie przychodzę do was ze zdwojoną siłą. Dostałam motywacji na pisanie postów i mam nadzieję, że tym razem będę pisać dłużej. Największe opory mam do publikowania zdjęć z moją twarzą, ale myślę, że się do tego przekonam aby urozmaicać posty. :)
Jak mogliście zauważyć zmienił się wygląd bloga. Jest on w moim dwóch ulubionych kolorach. Bardzo się przy nim napracowałam, ale w końcu jest i mam nadzieję, że zostanie na dłużej.
Co do notek mam w planach dwa DIY, więc powinny się niedługo pojawić.
Dzisiaj post taki informacyjny, ale od przyszłego tygodnia biorę się za wszystko! :)

 
 
 

tumblr | instagram |

Komentarze

  1. uwielbiam wiosnę i wiosenne zdjęcia :)
    zapraszam na nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/2015/03/my-colorful-bed-as-rainbow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiana czasu na letni oraz słońce za oknem sprawia, że aż się chce wstawać do pracy, jesteśmy pełni energii i motywacji do działania- i widzę, że to się sprawdza również u Ciebie :) hihi
    Najważniejsze, by prowadzenie bloga sprawiało Ci przyjemność, reszta jakoś sam się ułoży, a i stali czytelnicy się pojawią :)
    Krokusy i żonkile uwielbiam <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w baner Sheinside oraz linka u mnie w poście? :) będę ogromnie wdzięczna, a jeśli będę jakoś mogła się odwdzięczyć, to pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia!
    ślicznie wyszedł Ci design :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne żonkile. Czekam na post, w którym wreszcie nam się pokażesz :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny blog,strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne kwiatki! :D

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że wróciła Ci motywacja do pisania postów. :)
    Śliczne zdjęcia!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie piszesz, masz dobry kontakt z czytelnikami! :) tak trzymać! :) wszystko super się czyta i ciekawie ogólnie ;) ps. ladne zdjecia :)
    zapraszam do siebie! komentarze mile widziane! :) -- > ♥ MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też jakoś nie jestem przekonana do wstawiania swoich zdjęć :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie ten sam problem ze zdjęciami. może w końcu się obie do tego przekonamy. :)
    http://misseraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie, że wróciłaś, ale rozumiem Cię, każdemu jest potrzebna taka przerwa.
    Zatem czekam na diy, już wiem, że będą genialne! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno jesteś śliczna :)
    obserwuje :3
    może zajrzysz? To mój pierwszy post :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie :))
    http://zwariowananaatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe krokusy! Sa sliczne i jakie stylowe! powiadom mnie o DIY! uwielbiam diy ;3

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia ♥ Ja rzadko jestem zadowolona ze swoich zdjęć i nigdy nie jestem ich pewna, chociaż inni twierdzą że są świetne xD

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia :)
    ja też wygląd bloga robiłam sama, ale wolałam się ograniczyć do białego koloru haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne, wiosenne zdjęcia! :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Ja też ostatnio mało piszę, ale jak tylko poprawi się pogoda wszystko się zmieni ;)

    Chętnie zostanę z Tobą na dłużej :)
    Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kwiaty :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bardzo cieszę się z nadejścia wiosny :) Wygląd bloga jest bardzo ładny! Widać, że się nad nim napracowałaś :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!