Fakty o mnie

Witajcie,
dzisiaj postanowiłam, że przybliżę wam trochę moją osobę i napiszę kilka faktów o mnie.
Pogoda coraz bardziej mnie zadziwia. W jeden dzień mam cztery pory roku. Raz wychodzi słońce, raz sypie śniegiem, raz kropi deszcz albo jest wszystko na raz.
Nie przeciągając dłużej, przechodzę do faktów. ;)

 Przez 3 lata trenowałam siatkówkę na pozycji rozgrywającej 

 Mam 176 centymetrów wzrostu 

 Panicznie boję się pająków 

 Jestem oszczędna jeśli chodzi o pieniądze 


Udało mi się przez 4 miesiące i 2 tygodnie nie jeść słodyczy 

 W przyszłości chcę zostać weterynarzem dlatego jestem w technikum o takim profilu 

 Od wakacji ćwiczę z Ewą Chodakowską 

Zdrowo się odżywiam 

Odkąd kupiłam sobie aparat cały czas robię zdjęcia 

 Jestem nieśmiała 

 Czasem się bardzo jąkam 


 Od zawsze chciałam mieć IPhone, chociaż nie mam w nic szczególnego 

 Raz w życiu miałam złamaną nogę, kilka razy skręconą kostkę lub nadgarstek i wybite palce 

 Jestem prawo ręczna i noszę zegarek na prawej ręce, bo na lewej jest mi nie wygodnie 


 Mam królika, który nazywa się Max 

 Słucham prawie każdej muzyki. Najbardziej lubię reggae i punk rock

 Raz rozjaśniłam i zafarbowałam włosy i nie mam zamiaru już tego powtórzyć 

 Lubię czytać książki, które sobie sama kupię 

 Mam obsesję na punkcie wilków ♥ 


 Lubię oglądać musicale, filmy taneczne, komedie, komedie romantyczne i dramaty 

 Obecność to pierwszy horror jaki w życiu oglądałam (i prawdopodobnie ostatni) 

 Nie mam nic do spojlerów 

Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście?

tumblr | instagram |

Komentarze

  1. Jesteś bardzo ciekawą osobą!
    http://jullss-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie posty, można wiele się dowiedzieć o prowadzącej bloga :)
    Królik jest śliczny, a jak już dobrze wiesz z pająkami jestem na co dzień.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie,że ćwiczysz i zdrowo się odżywiasz :)
    tutajewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poonad 4 miesiące bez słodyczy ?;o Szalona :)
    Bardzo podoba mi się klimat który jest obecny na tym blogu :) !
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super post bardzo mnie cieszy Twój tryb życia :>>

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę wzrostu, a ja uwielbiam horrory! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  7. wow zaskoczyłaś mnie z tym nie jedzeniem słodyczy :oo
    niedawno założyłam bloga i już jutro ruszam z pierwszym postem. będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz - to dla mnie ogromna motywacja :) ja już obserwuję
    onlywearblack.blogspot.com

    buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś wysoka! Super! :)) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również ćwiczyłam z Chodakowską, jednak po pewnym czasie przerzuciłam się na bieganie i Mel b ;) nadal dążę do wymarzonej sylwetki :)

    http://ciekawekosmetyki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co to punkty ostrości? Mam wrażenie, ze nie do końca, poczytaj o tym i dowiedz się jak ustawić je w twoim modelu, a zdjęcia bardzo się poprawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że mnie zdjęcia się podobają. Wychodzą takie jak chcę aby wyszły, ale dziękuję za radę. Na pewno o tym poczytam. ;)

      Usuń
  11. Masz cudownego króliczka <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co przeczytałam to dużo nas łączy haha
    Świetne zdjęcia, masz słodkiego króliczka:)


    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie!♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale jesteś wysoka!! a mogłabyś skontaktować się ze mną przez email? suziesdrawings@wp.pl, chciałabym się o coś spytać
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/ill-tell-you-my-sins-so-you-can-sharpen.html

    OdpowiedzUsuń
  14. króliczek jest kochany :) fajny blog !! u mnie dla odmiany zdjecia z kotem ahaha

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie przygotowałaś ten post! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fajną osobowość :)
    Też lubię czytać książki!
    Chciałabym tak długo nie jeść słodyczy.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe fakty. ;p
    Jeju, wysoka jesteś...
    Klikłabyś w linki w moim nowym poście? Jeśli nie to okay =]]. Aczkolwiek byłoby miło.

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam ,że aż tyle nie jadłaś słodyczy! :)
    Cudowne zdjęcia, zostaje na dłużej i obserwuję :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice post
    would you like to follow each other ?
    I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (z najnowszego posta) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę wytrwałości w niejedzeniu słodyczy i tego, że jesteś tak wysoka !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow. 4 miesiące. Ja dnia nie mogę wytrzymać bez słodyczy O.o
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki fajny królik! :)
    majesticmess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładniutkie zdjęcia i sweet króliczek ^^.
    Mamy podobne fakty o sobie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://victoire-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaczynam z Ewą :) Mam nadzieję, że będą efekty ! Pokaż może ulubione ćwiczenia z Ewą w następnym poście ! :)
    Zapraszam http://stroutfitter.blogspot.com/2015/01/wishlista-2015.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!