Nie otwierać przed gwiazdką!

Hej,
nie wiem jak wy, ale ja nie czuję w ogóle, że jest grudzień a za 3 dni (!) święta. Strasznie szybko zleciał mi ten czas. Już popakowałam większość prezentów z moją mamą dla mojej rodziny. Zostało mi tylko pojechać do galerii i kupić w końcu coś sobie, ponieważ nie potrafię nic dla siebie znaleźć.


Wczoraj ubierałam choinkę wraz z mamą. Całkiem szybko nam poszło i uznałam, że za rok będzie trzeba kupić nową, bo na tej gdzieniegdzie nie było już zielonych 'igieł''. Niestety, okazało się, że nasza gwiazdka nie świeci, dlatego choinka nie jest kompletna, ale prezentuje się ładnie!
Można powiedzieć, że do świąt jestem przygotowana. Mam nadzieję, że w tym roku spędzę miło czas z moją rodziną, ale znając mój temperament na pewno się z kimś pokłócę. Jak zawsze.

 
 

A Wy jesteście już przygotowani do świąt? 

Komentarze

  1. Ja jestem już przygotowana do świąt ! Pięknie zapakowane prezenty :) Aż mam ochotę je otworzyć :) Hahah :)
    Zapraszam na świąteczną serię u mnie na blogu :
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wczoraj ubierałam choinkę! Twoja bardzo ładnie się prezentuje ♥
    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu prezenty nie zostały jeszcze zapakowane :D Masz śliczną choinkę! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK. Prezenty już spakowane ;")
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choinka, dużo prezentów :)

    Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Klikniesz w linki w tym poście? Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna choinka!
    Ja jeszcze nie jestem zbytnio przygotowana :)
    Dzisiaj robię pierniczki, a za choinkę biorę się w Wigilię.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Też niestety nie czuję tej magii świąt, ale może przez te trzy dni się to zmieni ;)

    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj będe ubierać choinkę ale jakoś w tym roku nie czuję Świąt :c

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, choinka ubrana, prezenty kupione ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ubieram choinkę w wigilię :)
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świąteczne kłótnie? no skąd ja to znam :D

    Zaczynam obserwować, pozdrawiam świątecznie i zapraszam do mnie :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prezenty wygladaja cudnie, a choinka boska!
    Wesołych Świąt! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie prezenty już w połowie przygotowane :) U Ciebie jest ich masa, a choinka wygląda pięknie!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. łądna choinka
    obserwujemy ?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie wyglądają prezenty! <3
    Wesołych Świąt
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ile prezentów ;o <3

    może wspólna obserwacja? zacznij i daj znać u mnie, od razu się odwdzięczę. wesołych świąt :* blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie zostawili przygotowania na ostatnią chwilę i dopiero zaczynają powoli wszystko ogarniać.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jutro ubieram choinkę a prezenty cudne *.*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już gotowa do świąt ;) śliczna choinka.
    jestemfolta.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna choinka! :D

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt:*
    Mój blog- ✿kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanych zakupów ! Bardzo ładnie wyglądają te prezenty :)


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ubierałam choinkę wczoraj.Śliczne zapakowałaś z mamą prezenty, zawsze mam z tym kłopot.
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!