Jak urządzić pokój na święta

Hej,
do świąt zostały już ponad tydzień, więc należy się do nich przygotować. ;)
Dzisiaj pokaże wam jak możecie urządzić swój pokój na święta.
Nie lubię jak w pokoju jest przepych, więc postawiłam na klasykę, czyli lampki. One zawsze dodają takiego świątecznego uroku i jest w nim wtedy tak nastrojowo. I oczywiście w pokoju nie powinno zabraknąć choinki, ja mam taką malutką.

Więc głównie będą nam potrzebne lampki. Ja mam kilka wzorów i je wszystkie wykorzystam.

 

Te najdłuższe wykorzystałam do udekorowania okolic mojego łóżka.

 
 

Tymi krótszymi otoczyłam półkę, tablicę korkową i choinkę.

 
 

(Przepraszam, że nie dałam zdjęć tablicy korkowej ani choinki, ale niestety wykończyły mi się baterie i lampki nie świecą.)

A Wy udekorowaliście już swój pokój?

Komentarze

  1. Jakieś małe elementy dekoracyjne świeczki, gałązki, jakieś elementy czerwieni mamy w pokojach ;)

    Obserwujemy bloga;)

    buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam światełka, już mam w każdym pokoju porozwieszane

    mam prośbę o kilka klików w tym poście w linki do sweterków
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/12/swiateczne-klimaty.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie :)
    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie dokończyłam wystroju pokoju na święta, ale jeszcze jest na to czas ;) U Ciebie wygląda to bardzo ładnie. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dekorować dom na święta :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądają ozdobione lampkami :)

    zapraszam do mnie ;>
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam dekorować pokój <3 Masz powieszone lapki, świeczki, świecące aniołki itd :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamy ogromną przyjemność nominować Cię do Liebster Blog Awards 2014 szczegóły odebrania nagrody na http://wixy-and-werka.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-awards-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie przyozdobiłaś pokój :)
    zapraszam : * http://paulinaaleksandraosik.blogspot.com/2014/12/czesc-co-u-was-sychac-bo-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie niedawno udekorowałam swój pokój, również lampkami ;) U mnie na blogu też niedługo pojawi się taki post ^^
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie dekorowałam pokoju, ale Tobie bardzo fajnie to wsyzło ;)

    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja udekorowałam swój pokój już 2 tygodnie temu :) Powiesiłam lampki, zwykłe poduszki zamieniłam na świąteczne i dodałam różne figurki, ozdoby itp. Jeśli chcesz zobaczyć jak to dokładniej wygląda, to zapraszam do mnie, bo jakiś czas temu robiłam o tym post.
    Bardzo ładnie udekorowałaś swój pokój. bardzo fajnie wyglądają te lampki z bałwankami.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Niestety u mnie by to nie wypaliło ;)


    Zapraszam cię również na mojego bloga: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu z okazji moich 18-tych urodzin! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje lapki wiszą na oknie :) Uwielbiam taki klimat ♥

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda twój pokój. Ja w tym roku ograniczam się tylko do choinki :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. ja będę wieszała lampki w pokoju w ten weekend!uwielbiam je :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham lampki choinkowe <3 robią niesamowity nastrój
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))
    madame-lucy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/My-Style-Is-My-Life/452856468126312?ref=hltml

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam parcia na święta więc i nastroju specjalnego nie robiłam. W tym roku nie uległo to zmianie i pewnie zmieni się dopiero jak dziecko urodzę i będę robiła to dla niego a nie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie to wykonałaś :)

    Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja również powiesiłam lampki :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie mam przyozdobionego pokoju, lecz w całym dom czuć magię świąt. ;-)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie.
    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)
    Nowy filmik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój pokój wygląda świetnie!
    Uwielbiam lampki :)
    Zapraszam do mnie - znajdziesz jak ja udekorowalam pokoj :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  24. ja juz mam lampki w pokoju, bardzo fajny post :)
    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji, pozdrawiam!

    http://mynameisdominica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój pokój już tez gotowy
    http://smilenecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!