Pomysły na zdrowe śniadania & kolacje

Hej wszystkim!
Dzisiaj podam wam kilka pomysłów na zdrowe śniadanie. Są to śniadania, które robię sobie prawie co weekend. W tygodniu preferuję zwykłą owsiankę. Polecam wam ją na pierwszym miejscu, ponieważ można do niej dodać co się chce - banany, mandarynki, jabłko, słonecznik, orzechy, suszone owoce... można by wymieniać w nieskończoność. Każdy znajdzie coś dla siebie. 
Rano na drugie śniadanie lubię zjeść coś z owocem. Gdy chodzę do szkoły to jest to jabłko, ale w soboty i niedzielę lubię sobie zrobić pieczywo chrupkie lub kanapki z masłem orzechowym i bananem. A do tego pół pomarańczy albo jabłka. 

 
 

Na śniadanie rzadko jadam warzywa, chociaż lubię czasem zjeść kanapkę z polędwicą drobiową i sałatą plus do tego szklanka ciepłego mleka.
Na kolacje zaś jadam więcej warzyw. Kanapki z sałatą, pomidorem, ogórkiem i jajkiem na twardo są idealne. Również można zrobić sobie sałatkę z kurczakiem lub rybą - szybko się je przyrządza i sycą, a nie mają wiele kalorii.

 
 

A wy co jadacie na śniadanie lub kolacje? 

Komentarze

  1. Super pomysły :)
    klik? http://suzies-drawings.blogspot.com/2014/11/11-11-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jem również naleśniki, tosty i kocham jajecznicę na masełku !
    świetny blog, będę tu częściej wpadał :3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba nigdy w życiu nie tknę owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam,aż zgłodniałam.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie śniadania to mogę jeść :)) obserwujemy?

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zazwyczaj coś na ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jem kolacji,ale na śniadanie super :))
    Zapraszam do mnie może wspólna obserwacja ??

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie to wszystko wygląda, aż zrobiłam się głodna. Wspólna obs? Odpowiedź napisz na moim blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nie lubi owsianki. Wszyscy dookoła ją polecają, a ja jej nie znoszę ;)
    Naleśniki, tosty, owoce-takie śniadania lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. kanapki wyglądają apetycznie ale i tak zostanę przy tostach!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zazwyczaj na śniadanie jem płatki śniadaniowe ^^
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. dobry post, podoba mi się Twój design :D

    wpadaj, jezeli sie spodoba zaobserwuj, a ja sie chetnie zrewanżuje!
    mrs-margaretblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam mniam!
    jeśli możesz to poklikaj w kilki w poście u mnie! :)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/pizza-slut-adidas-superstar.html

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszne ♥ aż mi się jeść zachciało od samego patrzenia

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie śniadanie nieco zbyt mokre aczkolwiek i takie się sprawdzi latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio interesuje się tematem zdrowego odżywiania, więc Twój post bardzo mi się spodobał :)
    Ja zazwyczaj na kolacje jem sałatki, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!