Lazy

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z postem typowo o mojej codzienności. 
Na dworze robi się coraz zimnej. Został już ostatni tydzień listopada i potem zaczyna się mój ulubiony zimowy miesiąc - Grudzień! Chciałabym aby w tym roku nasypało dużo śniegu na święta! 
Za nami już premiera Kosogłosa część 1. Był już ktoś? Jak wrażenia? Ja miałam pójść do kina, ale standardowo nie miałam z kim. Ale na pewno jak będzie część 2 to pójdę na noc filmową. Nie mogę się doczekać.
W szkole co chwilę są jakieś sprawdziany czy kartkówki. Po prostu nie wyrabiam. Ostatnio z anatomii dostałam moją pierwszą 1+. Przynajmniej z plusem. :D 

 
 
 

Powyżej są zdjęcia sikorek, które zrobiłam w urodziny dziadka. Strasznie trudno jest im zrobić zdjęcia, ponieważ są strasznie szybkie, jednak myślę, że wyszły całkiem przyzwoicie. ;)
To tyle w poście bez ładu i składu. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić w tym tygodniu jakieś fajne zdjęcia na bloga.

Macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście zobaczyć u mnie na blogu?

Komentarze

  1. Ja wybieram się w piątek z przyjaciółmi :) Ale na taki maraton też bym chciała pójść przy 2 części :) Bardzo ładne wyszły Ci te zdjęcia ^^ Ja uwielbiam grudzień i również mam nadzieję, że nasypie dużo śniegu :) Ponoć gdzieś już jest ale niestety u mnie jeszcze w miarę ciepło :/
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com
    Ps. masz śliczny nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Ja nie jeden raz próbowałam zrobić zdjecia sikorkom. Wystarczy że lekko się ruszy firanka a te uciekają. Nie przejmuj się ze dostałaś +1. Na pewno poprawisz :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia
    A co do postów to chyba nie mam pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo właśnie muszę iść do kina ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie.
    https://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia robisz :) może daj recenzje swojej ulubionej książki, albo programu telewizyjnego :)

    Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na Kosogłosie ♥ cudowny, uwielbiam całą trylogię
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje i licze na rewanz;d
    moze zrob haul zakupowy?;d
    Ps: Za pierwszym razem we wspolpracy z choies mi nie wyszlo, ale mam druga szanse;p Prosze bardzo o klikanie. Odwdziecze sie czym bd chciala i polece w nastepnym poscie wybrane blogi;p
    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia <3 Bardzo dobra jakość

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zastanawiam się, czy wybrać się na ten film do kina ;)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam na filmie Kosogłos! Był wspaniały! <3333


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam na Kosogłosie. Genialny! Nie mogę się doczekać drugiej części. Chociaż i książki dla mnie najlepsze :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety też już nie radzę sobie ze szkoła czekam na dłuższą przerwe :)
    Zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia. Może zrób jakieś tag?
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sikorki to piękne ptaki :))

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne wyszły ci zdjęcia sikorek. Uwielbiam makro :)
    Postanowiłam, że najpierw muszę prze czytać książkę zanim pójdę do kina :)
    Masz piękny nagłówek, sama robiłaś?
    Inka
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie śliczne zdjęcia! Uwielbiam takie <3 Muszę przyznać, że zdjęcia na Twoim blogu są obłędne. Obserwuję!
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Piękne zdjęcia! ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już nazbierałam całą kolekcję jedynek haha w sumie gdy je dostawałam to się nie cieszyłam, ale teraz jakoś to mnie śmieszy.
    Hmm... może jakieś świąteczne outfity? Wiem, że mało pomysłowe, ale nawet jeszcze się nie zastanawiałam jakie posty świąteczne zrobię u mnie.
    Próbowałam nie raz uchwycić sikorki na zdjęciu, ale nigdy mi się nie udało. Tobie te zdjęcia bardzo ładnie wyszły.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku *O* Jakie super zdjecia.
    Mozesz zromic jakis TAG :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny blog :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://roxyamazinglife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Odpowiadam na każdy komentarz!
Jeśli podoba ci się blog - zaobserwuj!
Chcesz zobaczyć na blogu coś czego na nim nie ma? Napisz komentarz!